رشت- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه آموزش ها امسال قطعا حضوری است، گفت: فضای مجازی تعطیل نمی شود و معلمان و اساتید برای ارتقای سطح آموزش ها می توانند از این فضا استفاده کنند.

به گزارش ...

رشت- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای حفظ نخبگان و مهاجرت معکوس گفت: نخبگان بورسیه می شوند.

...

رشت- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه نیازی به استخدام تمام وقت همه اعضای هیئت علمی نیست، گفت: در صورت وجود مشغله کاری این استخدام می تواند به صورت موقت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی ...

رشت- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اجرای پروژه خوابگاه متاهلی دانشگاه گیلان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی گل بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه سفر یک روزه به استان گیلان از پروژه در حال اجرای خوابگاه ...

رشت- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از روند اجرای طرح جامع پارک علم و فناوری گیلان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بعد از ظهر دوشنبه از روند اجرای طرح جامع پارک ...

رشت- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ظرفیت های توریسم درمانی کشور گفت: امروز در سایر کشورها ارائه کننده خدمات پزشکی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی گل ظهر دوشنبه در جریان افتتاح ۲۷ طرح عمرانی سلامت ...

رشت- ۲۷ طرح بزرگ نظام سلامت گیلان همزمان با ششمین روز از هفته دولت به ارزش ریالی ۷۵۰ میلیارد تومان بهره برداری و با افتتاح از این طرح ها ۲۵۴ فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش ...

رشت- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تحصیل بیش از سه میلیون دانشجو در دانشگاه های کشور گفت: ۱۵۰ هزار نفر از این دانشجویان در مقطع دکترا تحصیل می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی زلفی گل ...

رشت- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای افتتاح چندین طرح صنعتی و درمانی وارد گیلان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای افتتاح از چندین طرح صنعتی و درمانی صبح امروز دوشنبه وارد ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اولین جلسه شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت سیزدهم با حضور وزیر فرهنگ و ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان