نشست «بررسی جشن غدیر در تهران» فردا چهارشنبه ۱۹ مرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به میزبانی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «بررسی جشن غدیر در تهران» در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ...

نشست «مناسک عزاداری و سیاست گذاری فرهنگی؛ ظرفیت ها و چالش ها» امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست دوم از سلسله نشست های گفتگوهای فرهنگی با عنوان «مناسک ...

همایش یک روزه «جام جهانی، رقابت هویت و فرهنگ ها» روز دوشنبه ۱۰ مرداد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری شورای فرهنگ عمومی کشور، همایش یک ...

نشست «بررسی ابعاد اجتماعات دینی فرهنگی در دوران پسا کرونا؛ بررسی موردی: جشن غدیر در تهران» امروز دوشنبه ۳ مرداد توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «بررسی ابعاد اجتماعات دینی فرهنگی در ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «الگوی امام خمینی در حکمرانی مردمی» به مناسبت سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) روز دوشنبه ۱۶ خرداد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

در این نشست، ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «آیین های جوانمردی و فرهنگ پهلوانی در ایران و جهان اسلام» فردا یکشنبه ۸ خرداد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

این برنامه با حضور و سخنرانی حسن ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای جدید هیئت امنای پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حکمی توسط محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شدند.

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین شماره فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ به صاحب امتیازی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و مدیرمسئولی محمد سلگی منتشر شد. هدف این فصلنامه گسترش، ارتقاء و ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان