آیین نکوداشت خدمات علمی و فرهنگی رئیس سابق کمیته ملی المپیک با حضور اساتید دانشگاه، مقامات فرهنگی، لشکری و کشوری در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای این مراسم محمود خسروی وفا ...

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به اقداماتی که طی مدت زمان حضور در این کمیته انجام داد، به ارتقای بودجه اشاره کرد و اینکه نیاز اصلی به هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا صالحی امیری ...

رئیس جدید کمیته ملی المپیک که تنها با یک اختلاف رای این مسئولیت را بر عهده گرفت با تاکید بر اینکه ذات رقابت سرشاخ شدن است، گفت که در کنار صالحی امیری کار را پیش می برد.

به گزارش خبرنگار ...

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به مدیریت ۱۷۰۰ روزه خود در این کمیته گفت: همواره منافع و مصالح ملی را مد نظر قرار داده و بدون موضع سیاسی مدیریت کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان تودیع و ...

مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید کمیته ملی المپیک در حضور وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به فاصله کمتر از یک هفته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مراسم معارفه محمود خسروی وفا ...

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک گفت: با حضور محمود خسروی وفا بار از روی دوش من برداشته شد و به آینده کمیته خوشبین هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در جمع ...

نامزد ریاست کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به رئیس این کمیته خواستار تعیین تکلیف نهایی اش برای حضور یا عدم حضور در انتخابات این کمیته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی تایید صلاحیت نامزدهای حضور در انتخابات پیش ...

فدراسیون ورزشهای همگانی در مراسمی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک از شهرداران طرح ملی «شهر فعال» این فدراسیون تجلیل کرد. 

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تقدیر از شهرداران طرح ملی «شهر فعال» بعدازظهر امروز سه شنبه با حضور سیدرضا ...

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید دارد که به خاطر ورود محمود خسروی وفا به انتخابات این کمیته از کاندیدا شدن امتناع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود خسروی رئیس فعلی کمیته ملی پارالمپیک یکی از کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک ...

رئیس کمیته ملی المپیک دلایل مختلف از جمله هدفگذاری و برنامه ریزی دقیق و عدم بزرگ نمایی چالش ها و عدم توجه به حاشیه ها را از جمله عوامل تاثیرگذار در موفقیت کاروان ورزش ایران قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

مجمع کمیته ملی المپیک با وجود مشکلات ایجاد شده در رابطه با اعضای المپیکی و غیرالمپیکی می تواند در موعد مقرر برگزار شود اگر وزیر ورزش و رئیس این کمیته از رای دادن انصراف دهند!

به گزارش خبرنگار مهر، مهندسی ...

رئیس کمیته ملی المپیک می گوید مسئول برگزاری انتخابات فدراسیون های بلاتکلیف، وزارت ورزش است و باوجود اتمام زمان تعهد به فدراسیون های جهانی، این اقدام صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ...

انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی پیش روی ورزش است که به نظر می رسد با وجود عدم ورود متولیان فعلی، این انتخابات حداقل به خاطر رقابت دوقطبی، رونق بیشتری نسبت به دوره پیش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

مهلت تعیین شده برای نام نویسی از انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداهای کمیته ملی المپیک ...

مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.

به گزارش ...

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ابتلای بازیکنان تیم فوتبال امید به کرونا و مصدومیت چند بازیکن اعزام این تیم به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه مراسم رونمایی از ...

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه دارایی های ورزش ایران بیشتر از بانک مرکزی است، گفت: ذخایر ورزش ایران معنوی است و تمام شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از ۳۱ عنوان کتاب تاریخ شفاهی ورزش ...

سید حمید سجادی وزیر ورزش در مراسم افتتاحیه بازی های کشورهای اسلامی حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی ۱۸ مرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه بطور رسمی در قونیه آغاز می شود.

رئیس کمیته ملی المپیک در آیین تجلیل از پیشکسوتان و معرفی سفیران ایمنی ترافیک موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کانون ایجاد نشاط اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تجلیل از پیشکسوتان موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و ...

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان این که ورزش همگانی هویت ورزش ایران است گفت: فدراسیون ورزش همگانی فدراسیون بدون رقیب با یک هدف، یک انگیزه و یک ملت است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا صالحی امیری در بازدید از ...

ثبت نام برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در شرایطی از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد که پیش بینی ها حکایت از حضور تعدادی روسای فدراسیون ها، وزیر ورزش و مسئولان رده بالای کمیته دارد.

خبرگزاری مهر - گروه ...

تصمیم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در انتخاب نماینده باشگاه ها برای حضور در انتخابات این کمیته با اعتراض وزارت نفت و مسئولان ورزشی این وزارتخانه همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا صالحی امیری عصر چهارشنبه در یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار گیلانی به جایگاه شهدا اشاره و با بیان اینگه آنها نیازی به برگزاری مراسم بزرگداشت ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان