شرکت آب منطقه ای گیلان اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی گیلان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه ۱۲ لغایت پنجشنبه ۱۳ مهر ماه نسبت به بالا آمدن و ...

کارشناس سازمان هواشناسی برای امروز و فردا در بخش های مختلف کشور بارندگی، وزش باد و گردوخاک و کاهش دما را پیش بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ضرابی گفت: امروز و فردا در مناطقی از استان های ساحلی خزر ...

به گزارش سازمان هواشناسی در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی، بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در اردبیل، گیلان و غرب مازندران به علت رگبار شدید باران و احتمال سیلاب هشدار نارنجی برقرار است.

...

به گزارش سازمان هواشناسی با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر برای استان های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

...

به گزارش سازمان هواشناسی از دوشنبه تا اواخر هفته با نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش محسوس دما، وزش باد و بارش باران همراه با رعد و برق در سواحل خزر و اردبیل پیش بینی می شود.

...

سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز جمعه در اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان، به علت افزایش دما هشدار زرد هواشناسی برقرار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، بر اساس این هشدار که سه شنبه صادر ...

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۸۳ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی ...

به گزارش سازمان هواشناسی از فردا تا آخر هفته روند افزایش نسبی دما را در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت.

...

امروز جمعه در خوزستان، ایلام، جنوب غرب لرستان، غرب کرمانشاه، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان هشدار زرد برقرار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، ...

روز جمعه در خوزستان، ایلام، جنوب غرب لرستان، غرب کرمانشاه، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان هشدار زرد برقرار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، ...

بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان مناطق شرقی کشور طی ۵ روز آینده شاهد وزش باد و گاهی گرد و خاک خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی پنج روز آینده در شرق کشور و شرق استان های کرمان و هرمزگان ...

به گزارش سازمان هواشناسی تا جمعه وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور ادامه دارد و از شنبه تا اواخر هفته آینده در اغلب نقاط کشور هوای گرم و آرام خواهیم داشت.

...

گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ یک شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق گزارش دریافتی از مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست، وضعیت شاخص آلودگی هوا در ۸ ...

به گزارش سازمان هواشناسی تا پایان هفته افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا را در غرب و جنوب غرب کشور خواهیم داشت.

...

سازمان هواشناسی کشور در گزارشی از تداوم بادهای 120 روزه خبر داد و برای مناطقی از کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی کشور در گزارشی، تداوم بادهای ۱۲۰ روزه از روز یکشنبه ۳۰ مرداد تا ...

به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق شمال غرب جنوب و شرق سیستان و هرمزگان ارتفاعات و دامنه البرز مرکزی در استان های تهران البرز و مازندران شاهد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد بود.

...

بر اساس اعلام هواشناسی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پدیده غالب در برخی استان ها در هفته آینده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده ...

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه مونسون همچنان در بخش های جنوبی استان سیستان و بلوچستان فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، برای بخش های شمالی آذربایجان غربی طی امروز بعداز ظهر تا اواسط هفته آینده ...

سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابرهای همرفتی و و وزش باد شدید در ۱۲ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از رشد ...

به گزارش سازمان هواشناسی در شرق و برخی مناطق جنوب غرب، تداوم وزش بادهای شدید توام با گردوخاک پیش بینی شده که در منطقه زابل به شکل طوفان شن و خاک است.

...

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه سامانه بارشی و گردوخاک در مناطق شرق،جنوب و جنوب شرق کشور خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سامانه اولی که کشور را دربرمی گیرد، رشد ابرهای همرفتی (بویژه در ساعات ...

به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق سیستان وبلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.

...

سازمان هواشناسی کشور باتوجه به سامانه موسمی در منطقه جنوب شرق کشور، هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شنبه ۲۲ و یکشنبه ۲۳ مرداد ماه، مناطق جنوبی و شرق سیستان و بلوچستان باتوجه به سامانه موسمی دارای رگبار ...

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات همراه با وزش باد در ارتفاعات و نیمه جنوبی تهران و افزایش دما بین ۲ تا ۳ درجه پیش بینی می شود.

به ...

به گزارش سازمان هواشناسی طی امروز و فردا نیز در برخی ساعات در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران و وزش باد رخ خواهد داد.

...

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، برای ۹ استان هشدار سطح نارنجی صادر شده است و امکان آبگرفتگی و سیلاب برای این استان ها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی کشور در روز سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ رشد ابرهای همرفتی ...

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، آسمان نوار شمالی کشور در ایام تاسوعا و عاشورا بارانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان هواشناسی برای نوار شمالی کشور هشدار سطح نارنجی اعلام کرده است.

در این گزارش آمده است استان های گیلان، مازندران، ...

به گزارش سازمان هواشناسی تا روز جمعه بخش هایی از شمال غرب کشور و نیز ارتفاعات هرمزگان، دامنه ها و ارتفاعات البرز مرکزی و همچنین ارتفاعات هرمزگان بارش پراکنده خواهند داشت.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در جنوب سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، غرب و جنوب فارس، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پیش بینی می شود.

...

رئیس گروه تغییر اقلیم و حفاظت از اتمسفر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با تغییرات اقلیمی و افزایش سالانه میانگین های دما، به نظر می رسد کشور ما هر سال بیشتر در معرض فعالیت مونسون قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری ...

سرپرست مرکزملی هوا وتغییر اقلیم ضمن تاکید بر تغییرات اقلیمی کشور گفت: سازمان حفاظت محیط زیست بر اساس وظایف قانونی خود در ماده ۲ قانون هوای پاک، وظایف نظارتی و مکاتبات خود را انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش ...

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: با توجه به پیش بینی سازمان ...

رئیس سازمان هواشناسی کشور در رابطه با عملکرد سازمان هواشناسی در روزهای اخیر توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سحر تاج بخش رئیس سازمان هواشناسی کشور در برنامه صف اول شبکه خبر در مورد عملکرد این سازمان توضیحاتی ارائه داد.

وی ...

به گزارش سازمان هواشناسی در دامنه های جنوبی البرز در تهران، البرز، قزوین، زنجان، سمنان ،گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار باران گاهی رعد وبرق و وزش باد شدیدموقتی رخ می دهد.

...

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، فراگیری و شدت بارندگی ها تا روزهای میانی هفته جاری ادامه پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مقدار بارش ثبت شده در میان ایستگاه های هواشناسی تا امروز، برازجان در استان بوشهر با ۹۰ میلی متر ...

به گزارش سازمان هواشناسی در استانهای فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه، تهران، البرز، قزوین و سمنان احتمال سیلاب همچنان وجود خواهد داشت.

...

هشدار قرمز سازمان هواشناسی، برای سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، بر اساس این هشدار در مناطق مذکور، رگبار و رعدوبرق، گاهی ...

به گزارش سازمان هواشناسی برای امروز در سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، یزد و هرمزگان هشدار سطح قرمز درباره تشدید بارش ها صادر شده است.

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان