به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، نخست‌وزیر دانمارک روز پنجشنبه گفت که ممنوع کردن اهانت به کتب مقدس مانند قرآن، آزادی بیان را محدود نمی‌کند. 

«مت فردریکسن»، نخست‌وزیر دانمارک این اظهارات را بعد از اقدامات اهانت‌آمیز علیه ...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمترین برنامه در برابر جنگ ترکیبی دشمن را گسترش فرهنگ قرآن دانست و گفت: بنای ما ایجاد تعامل و برآوردن چهره های جدید در حوزه فرهنگ و هنر است.

محمدمهدی اسماعیلی جمعه ۵ خردادماه در نشست ...

به همت اعجوبه های جهانی حاضر در کاروان نخبگان قرآنی از مجموعه حاملان نور و سفیران الهی، ۳۰ محفل قرآنی در ۳۰ نقطه گیلان در ماه مبارک رمضان به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ آموزش صحیح و سهل قرآن برگزار ...

کاروانی از نخبگان فرهیخته قرآن در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) شفت به عنوان قطب فرهنگی شاخص شمال کشور حضور یافته و با برگزاری محفل قرآن، شیوه صحیح آموزش آیات الهی را به زائران معرفی کردند.

...

رئیس مرکز قرآنی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برپایی ۳۰ کاروان قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این کاروان مشتمل از نخبگان قرآنی است و در ۳۰ روستای استان گیلان حضور خواهند ...

...

رشت- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به برگزاری دو مرحله کلاس نهضت روشنگری و بصیرت افزایی برای کارکنان گفت: این کلاس ها همراه با پرسش و پاسخ و رفع شبهات روز بود.

به گزارش ...

رشت- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه قدرت بلامنازع غرب در حال نابودی است، گفت: بهترین راه مبارزه با دشمن سلاح وحدت آفرین قرآن و ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار مهر، ستار علیزاده پیش از ظهر ...

اولین دوره تخصصی قرآن و جامعه پردازی با حضور غلامرضا قاسمیان، عادل پیغامی و برخی از اساتید مبرز توسط مرکز مطالعات رواسی با همکاری حوزه علمیه مشکات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دوره تخصصی قرآن و ...

رئیس مؤسسه مطالعات فرهنگی گفت: اگر آزمایش نباشد، اساساً ظرفیت ها و استعدادهای متعالی انسان شکوفا نمی شود و انسان در همان مراتب پایین انسانیت متوقف می شود و این، با هدف خلقت سازگاری ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم ...

بهگزارش لنگرنیوز، سرهنگ حسین نیک فرد گفت: روز گذشته ماموران انتظامی با دریافت خبری مبنی بر فوت مشکوک فردی در بیمارستان، برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در بیمارستان متوجه شدند که ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان