حکم قصاص "محمد قبادلو" عامل قتل یک مامور نیروی انتظامی و جرح ۵ مامور دیگر در جریان اغتشاشات سال گذشته، پس از تایید در دیوان عالی کشور اجرا شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حکم دادگاه کیفری یک استان ...

طبق پیگیری های انجام شده حکم پرونده قتل مهران سماک با نظر دیوان عالی کشور نقض و برای رسیدگی مجدد به شعبه هم عرض ارسال شده است.

...

هیئت عمومی دیوان عالی کشور با صدور یک رأی وحدت رویه ، دادگاه کیفری دو را مرجع صالح رسیدگی به اتهام نگهداری مشروبات الکلی خارجی (قاچاق) اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلسه وحدت رویه هیئت عمومی ...

هیئت عمومی دیوان عالی کشور با صدور رأی وحدت رویه، شهادت کذب در مرحله تحقیقات مقدماتی نزد دادسرا را منطبق با ماده ۶۵۰ قانون مجازات اسلامی جرم دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلسه هیئت عمومی با حضور ...

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به مجاورت کشور با جریانات تکفیری در افغانستان و پاکستان بر هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز تأکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام ...

رأی نهایی دیوان عالی کشور نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد. طبق این رأی ۱۲ سال و نیم حبس در خصوص یکی از عناوین محکومیت های طبری تأیید شد.

به گزارش گروه اجتماعی ...

رئیس دیوان عالی کشور در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است و بنا نیست که بخواهند تحت تأثیر جو، تصمیم گیری ...

۶ نفر از وراث مرحوم محمد دعوایی به طرفیت یک نفر از وراث که او را فرزندخوانده می دانند، به خواسته نفی نسب مطرح کرده اند؛ با این ادعا که والدین آنها، قریب نیم قرن پیش، فرزند خردسالی به نام ...

دیوان عالی کشور اعلام کرد: حکم اعدام جواد روحی و مهدی محمدی فر از متهمان اغتشاشات سال گذشته در استان مازندران، در دیوان عالی کشور نقض شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حکم "جواد روحی" که به اتهامات ...

در حادثه تروریستی خانه اصفهان، صالح میرهاشمی، مجید کاظمی و سعید یعقوبی نیروهای بسیجی و پلیس را به رگبار بستند که در نتیجه آن محسن حمیدی، محمدحسین کریمی و سرهنگ اسماعیل چراغی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار ...

حکم اعدام "حبیب فرج الله چعب" به اتهام افسادفی الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکه النضال و طراحی و اجرای عملیات های تروریستی متعدد در استان خوزستان از سوی دیوان عالی کشور ...

با نظر اکثریت قضات هیئت عمومی دیوان عالی کشور، دادگاه عمومی و حقوقی به عنوان مرجع صالح برای رسیدگی به دعوی زوجه به خواسته الزام به تنظیم سند رسمی مال غیرمنقول موضوع مهریه به طرفیت ثالث (غیرزوج) تعیین شد.

رشت- «امیرحسین علوی» شهردار برکنار شده رشت با رأی دیوان عدالت اداری کشور به صورت موقت به سرکار خود بازگشت.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: توسعه و پیشرفت شهر نیاز به تصمیم گیران توانمند، متخصص و متعهد دارد ...

[ad_1]

حجت الاسلام سید کاظم موسوی با اعلام این خبر افزود: حکم این پرونده در اواخر سال ۱۴۰۰ در دادگاه کیفری ...

[ad_1]

حسین ذبحی رئیس شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور ویژه رسیدگی به جرایم امنیتی و مواد مخدر در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره قوانین موجود در حوزه مجازات مجرمان جرایم مرتبط با مواد مخدر با اشاره به اینکه ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذبحی رئیس شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور ویژه رسیدگی به جرایم امنیتی و مواد مخدر صبح امروز در نشست تخصصی راهکارهای نوین و مؤثر در مبارزه ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان