به گفته مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، در ۱۷ شهرستان استان ۸۳ طرح هادی روستایی با ۱۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه کرد آماده سازی شده است.

...

رشت- رئیس شورای شهرستان رشت با تأکید بر لزوم بازنگری طرح هادی در بسیاری از روستاهای این شهرستان گفت: اکثر زمین های روستاییان خارج از محدوده طرح هادی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عزیزی بعد از ظهر ...

فومن- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اجرای ۵۲ درصدی طرح هادی روستایی در استان گفت: فومن شهرستان برتر در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دائمی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیز بنیاد مسکن فومن اظهار ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به مشکلات طرح هادی و محیط زیست روستای سی دشت رودبار به مسئولان یک هفته برای حل آنها فرصت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع اهالی ...

فومن- فرماندار فومن با اشاره به اینکه بازنگری طرح های هادی ضروری است، گفت: شاخص های برخورداری فومن واقعی نیست و نیازمند جذب اعتبارات بیشتری هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور بعد از ظهر شنبه در جلسه بررسی مشکلات ...

رشت- نماینده لنگرود در مجلس با تاکید بر ضرورت اصلاح ساختاری و تشکیلاتی دستگاه های اجرایی دولت گفت: بازنگری طرح های هادی روستایی برای رفع نواقص موجود در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز محمد نژاد شامگاه پنجشنبه ...

رشت- مدیر کل بنیاد مسکن گیلان گفت: ۳۹ پروژه طرح هادی روستایی در هفته دولت با اعتبار ۵۶۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دائمی ظهر دوشنبه در نشستی با اصحاب رسانه ...

صومعه سرا- مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اجرای طرح هادی در ۱۴۱ روستای بالای ۲۰ خانوار صومعه سرا گفت: شاخص اجرای این طرح در صومعه سرا ۵۱ درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دائمی صبح شنبه ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دائمی یکشنبه در نشست خبری به مناسبت تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تأمین مسکن محرومان یکی از دغدغه های امام (ره) بود، اظهار کرد: تأمین مسکن از وظایف اصلی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود بشیری شامگاه دوشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه گیلان دو هزار و ۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد، ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دائمی ظهر شنبه در دیدار معاونین و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن با نماینده ولی فقیه در گیلان حساب ۱۰۰ امام (ره) را در راستای کمک به احداث مسکن محرومان عنوان کرد ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه حساب ۱۰۰ از یادگارهای به یادمانی امام ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان