بنابر اعلام رئیس پلیس راه گیلان با توجه به اتمام تعطیلات چند روزه، مسافران در حال خروج از این استان بوده و اکنون شاهد ترافیک هشت کیلومتری در محور رشت به رودبار به خصوص ورودی امام زاده هاشم هستیم.

...

رئیس پلیس راه گیلان از ورود ۷۴ هزار خودرو در ۲۴ سالت گذشته در گیلان خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی پایان هفته اکنون ترافیک در محور منجیل ـ رودبار بسیار سنگین و پرحجم است.

...

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه ۳۴ درصد جان بختگان تصادفات در گیلان موتورسواران هستند، گفت: ۳۵ درصد از مجموع مجروحان تصادفات برون شهری استان راکب یا ترک نشین موتورسیکلت هستند.

...

محور آستارا به اردبیل که به علت کولاک شدید در ۲ شب گذشته مسدود شده بود با تلاش یگان های امدادی و راهداران بازگشایی و هم اکنون تردد در آن جریان دارد.

...

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ثبت ۵۰۳ هزار تخلف سرعت از طریق پیامک به مالکان خودروها، گفت: در جاده های گیلان ۶۸ دوربین ثبت تخلفات فعال راه اندازی شده است.

...

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان گفت: در روزهای پایانی هفته شاهد ترافیک روان در محور رودبار رشت بودیم ولی اکنون ترافیک در جاده رودبار قزوین روان بوده و مشکل ...

...

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به فوت ۶ نفر در اثر تصادفات در چند روز اخیر، گفت: از همه رانندگان خودرو و به ویژه موتور سیکلت درخواست دارم در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کرده و با ...

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال ممنوعیت های تردد و ترافیکی در جاده های استان خبر داد و گفت: از ساعت ۱۲ ظهر امروز الی ۲۴ و از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ فردا و و روز جمعه ...

رئیس پلیس راه گیلان از ورود بیش از ۲۴۷ هزار خودرو در چند روز اخیر به استان گیلان خبر داد و گفت: با توجه به اتمام تعطیلات مسافران در حال خروج از استان گیلان بوده و ترافیک در جاده ...

به گفته رئیس پلیس راه گیلان در چند روز اخیر ۸۷ هزار و ۱۶۴ خودرو وارد استان گیلان شده و این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۹۹ درصدی مواجه شده است.

...

[ad_1]
فیلم| ترافیک کلافه کننده پای ثابت آخر هفته جاده شفت به رشت
[ad_2]
منبع


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان