مدیرکل هواشناسی استان کرمان با اشاره به روند افزایشی دما در استان، گفت: تابستان امسال بیش از دو درجه گرمتر از تابستان گذشته خواهد بود.

محسن عراقی زاده مدیرکل هواشناسی استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ...

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان، دمای هوا تا اوایل هفته ی پیش رو تدریجی سه تا پنج درجه سلسیوس افزایش می یابد.

...

مدیر اجرایی مرکز ملی هواشناسی عربستان در دیدار با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان همکاری ایران در اجرای پروژه سبز خاورمیانه که از سوی عربستان آغاز شده را بسیار حائز اهمیت دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

اداره کل هواشناسی گیلان از بارش باران و رعد و برق شنبه و یکشنبه در سراسر استان خبر داد.

به ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم بارش ها تا روز دوشنبه در استان گفت: دریا طی امروز و فردا برای صید با احتیاط مناسب است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی الگوهای حاکم ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود جریانات جنوبی به استان و وزش باد به ویژه در مناطق کوهستانی گفت: دمای هوای گیلان ۵ تا ۱۲ درجه افزایش می یابد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر، با ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار جوی پایدار تا پایان هفته در منطقه گفت: از اواخر وقت دوشنبه با شکل گیری جریانات جنوبی شرایط برای وزش باد فراهم می شود.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان تا فردا گفت: وزش باد و بارش برف در ارتفاعات از پدیده های پیش بینی شده در گیلان تا فردا است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم استقرار سامانه پایدار جوی تا فردا در استان و وزش باد جنوبی و افزایش دما گفت: از فردا جریانات شمالی وارد گیلان شده و تا پایان هفته فعال خواهد بود.

محمد دادرس ...

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به بارش شدید باران طی امشب و فردا در استان گفت: دمای هوا ۴ تا ۸ درجه کاهش می یابد.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی ...

به گزارش لنگرخبر به نقل از مهر، در طول سالیان متمادی، غذاها به عنوان بخشی از هویت هر کشور در کشورهای جهان جا گرفته‌اند و به عنوان یکی از عناصر فرهنگ ریشه دارند. از سوی دیگر، ...

به گزارش سازمان هواشناسی در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی، بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

...

به گزارش سازمان هواشناسی از دوشنبه تا اواخر هفته با نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش محسوس دما، وزش باد و بارش باران همراه با رعد و برق در سواحل خزر و اردبیل پیش بینی می شود.

...

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که طی سه روز آینده در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق ضیاییان ...

به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق شمال غرب جنوب و شرق سیستان و هرمزگان ارتفاعات و دامنه البرز مرکزی در استان های تهران البرز و مازندران شاهد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد بود.

...

سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابرهای همرفتی و و وزش باد شدید در ۱۲ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از رشد ...

به گزارش سازمان هواشناسی در شرق و برخی مناطق جنوب غرب، تداوم وزش بادهای شدید توام با گردوخاک پیش بینی شده که در منطقه زابل به شکل طوفان شن و خاک است.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق سیستان وبلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.

...

مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در غالب نقاط کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا به اطلاعات مرکز ملی پیش ...

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی امروز و فردا در ۱۲ استان کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

به گزارش سازمان هواشناسی تا روز جمعه بخش هایی از شمال غرب کشور و نیز ارتفاعات هرمزگان، دامنه ها و ارتفاعات البرز مرکزی و همچنین ارتفاعات هرمزگان بارش پراکنده خواهند داشت.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در جنوب سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، غرب و جنوب فارس، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پیش بینی می شود.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در دامنه های جنوبی البرز در تهران، البرز، قزوین، زنجان، سمنان ،گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار باران گاهی رعد وبرق و وزش باد شدیدموقتی رخ می دهد.

...

به گزارش سازمان هواشناسی در استانهای فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه، تهران، البرز، قزوین و سمنان احتمال سیلاب همچنان وجود خواهد داشت.

...

مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت آب و هوای استان های کشور طی روزهای آتی، در عین حال از کاهش محسوس دمای برخی استان ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز ...

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید طی روزهای آینده در پنج استان و کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دادرس شامگاه شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه سازمان هواشناسی با توجه به ماهیت کار خود هشدارهای سطوح مختلف را از طریق سامانه های هشدار صادر می کند، ...

[ad_1]

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار تا اوایل هفته آینده در منطقه است.

وی با ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- مریم ساحلی: لطافت حریرگون هوا تصوری دلنشین است که با شنیدن نام گیلان به اذهان متبادر می شود، اما حالا چینی این خیال شیرین ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان