آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان با فراهم کردن زیرساخت های نوین و استاندارد آزمایشگاهی در زمره آزمایشگاه های یک درصد وزارت علوم قرارگرفته و تجربه موفق آن می تواند الگویی مؤثر در نظام آموزش عالی کشور ...

...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه اندازی ۲ دانشکده تخصصی در گیلان خبر داد و گفت: دانشکده های «علوم و فنون نوین دریایی در بندر انزلی و دانشکده «حفاظت از زیرساخت ها در پردیس دانشگاهی» دانشگاه گیلان ...

...

رشت- رئیس دانشگاه گیلان با تأکید بر اینکه رشته مدیریت پسماند نیاز مهم استان است، گفت: رشته های دانشگاهی نیازمند بازتعریف هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید نجفی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اشاره به گرامیداشت هفته پژوهش و ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش گفت: همه باید برای تحقق اهداف به آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی پیش از ظهر یکشنبه در ...

رشت- رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به تحصیل۹۰ هزار دانشجو در آموزش عالی این استان گفت: گیلان جزو استان های آموزش محور کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید نجفی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک طرح تحول آموزش عالی در ...

رشت- رئیس دانشگاه گیلان گفت: میرزا کوچک نشان داد که می توان با اتکا به آموزه های دینی جامعه را از شرق و غرب بی نیاز کرد و پرچم استقلال را برافراشت.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید نجفی ظهر چهارشنبه ...

رشت- رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه آموزش عالی استان با مشکل فرسودگی ساختمان ها مواجه است، گفت: قدمت اکثر ساختمان ها بالای ۴۵ سال است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرید نجفی بعد از ظهر دوشنبه در نشست وزیر ...

دوره توانمندسازی و مهارت افزایی دانشجویان فعال فرهنگی اجتماعی و سیاسی «حامیم» با حضور قریب ۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان در دانشگاه گیلان در حال برگزاری است.

...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، فرید نجفی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست هم اندیشی با رئیس سازمان صمت گیلان با موضوع تحقق شعار سال بر لزوم تغییر رویکرد ایجاد ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، فرید نجفی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه گیلان با بیان اینکه بستر توسعه علمی و پژوهشی دانشگاه گیلان در دوران مدیریت ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، «فرید نجفی» با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان