معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دقایقی پیش با استقبال استاندار و مسئولان استانی وارد فرودگاه بوشهر شد.

به گزارش ایسنا، دکتر اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دقایقی پیش با استقبال استاندار و ...

ایران به عنوان یک کشور دارای نیروگاه اتمی فعال و تاسیسات هسته ای برنامه مدیریت اضطراری پرتویی دارد یا خیر؟

به گزارش ایسنا، ایران به عنوان یکی از کشورهای دارای نیروگاه اتمی فعال و فعالیت ها و تاسیسات صلح آمیز هسته ...

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: جریان نوآوری و چرخه خلاقیت؛ قدرت تبدیل ایده به محصول و حل مساله است و نگاهی که در این چرخه باید فعال باشد، «خودباوری» است که هم افزایی و رویکرد همزمان این دو فرآیند ...

محمد اسلامی از طراحی، توسعه، نصب و عملیاتی شدن سامانه شبیه ساز اتاق کنترل اضطراری (ECRS) واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر در ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی افزود: طراحی و ساخت سامانه شبیه ساز اتاق ...

با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی از دستگاه طیف سنج جرمی مغناطیسی «ایرانیوم» در مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن در نطنز رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و ...

همزمان با سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اصفهان، پروژه واحد نیمه صنعتی تولید «هگزا فلوراید تلوریم» در سایت UCF راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا، با حضور ...

محمد اسلامی تصریح کرد: پیروان واقعی حضرت عیسی مسیح(ع) در سراسر جهان، همسو با حقانیت ملت مظلوم فلسطین، یکصدا بانگ آزادی خواهی سر می دهند و بیرق صلح و مقاومت را برای حق طلبی مردم بی دفاع غزه برخواهند ...

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: روایتگری ها از توافق اسفند ناصواب و ناصحیح است و هیچ جا نگفته ایم دوربینی نصب می کنیم، اقدام اضافه ای انجام می دهیم یا پروتکل الحاقی را اجرا می کنیم.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی ...

همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با خانواده تنها شهید مدافع حرم سازمان انرژی اتمی ایران، بسیجی سرافراز مهندس سیدمصطفی صادقی دیدار ...

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی ...

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ضمن بازدید از قسمت ها و بخش های فولادسازی، آزمایشگاه پرتو زا، نورد گرم و نورد سرد، پروژه جایگزینی لیزر فیبری به جای لیزر ...

محمد اسلامی ...

در واپسین روز برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۷ تفاهم نامه و توافق نامه میان پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای با دانشگاه ها منعقد شد.

به گزارش ایسنا، در آخرین روز از برگزاری بیست ...

در جریان سفر امروز محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی به استان اصفهان، تفاهم نامه همکاری میان شرکت فولاد مبارکه و مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، بر اساس ...

فعالان صنعت نفت و پتروشیمی طی بازدیدی از سازمان انرژی اتمی ایران با معاون رییس جمهور دیدار کردند و در زمینه موضوعات مشترک به گفت وگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایسنا، رییس سازمان انرژی اتمی امروز نوزدهم آذرماه با ...

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، روز دوشنبه(۲۲ آبان) با حضور در دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر، از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه های فناورانه و هسته ای این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور ...

معاون رئیس جمهور ایران در نامه ای به مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی خواهان انعکاس پیامدهای خطرات ناشی از استفاده یا تهدید به استفاده از سلاح هسته ای توسط رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین ...

به گزارش ...

رییس سازمان انرژی اتمی در سفر به بوشهر از پروژه آب شیرین کن شهید رئیسعلی دلواری این شهر بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور در سفر به استان بوشهر از پروژه آب شیرین کن شهید ...

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به وین با هیات نمایندگان پاکستان متشکل از رییس کمیسیون انرژی اتمی و نیز سفیر این کشور در اتریش دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی با «رجا علی رضا انوار»، رییس ...

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه شصت و هفتمین نشست سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی، با مدیرکل آژانس دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی و رافائل گروسی درباره توسعه همکاری های فنی میان ایران و ...

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی عضو برجام گفت که طرف های غربی نباید انتطار داشته باشند ایران برجام را کامل اجرا کند ولی آن ها به تعهدات خود عمل نکنند.

به گزارش ایسنا، ...

رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای گفت: سازمان انرژی اتمی ایران برنامه گسترده ای برای توسعه صنعت هسته ای و نیز تربیت نیروی انسانی متخصص دارد.

به گزارش ایسنا، سید امیرحسین فقهی، رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای اظهار ...

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی همزمان با آخرین روز از هفته دولت در مسجد امام سجاد(ع) محله صادقیه تهران به صورت چهره به چهره با عموم مردم و نمازگزاران دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایسنا، مسجد ...

رییس سازمان انرژی اتمی ایران به خباثت و توطئه های دشمنان ایران و نظام اسلامی علیه انرژی هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: انرژی اتمی ایران با وجود تمام دشمنی ها از لحاظ تراز در صدر کشورهای دنیا قرار ...

همزمان با ششمین روز از هفته دولت، آیین رونمایی از سامانه پرتودهی «خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت ۱۰۰ تن در روز » با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در شهرستان بناب برگزار شد.

آیین رونمایی و ...

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به پروژه های تعریف شده، ظرفیت نیروی انسانی سازمان تا هفت سال آینده سه برابر می شود.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی روز شنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری گفت: برای ...

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به پروژه های تعریف شده، ظرفیت نیروی انسانی سازمان تا هفت سال آینده سه برابر می شود.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی روز شنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری گفت: برای ...

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: فعالان رسانه ای کشور در خط مقدم مقابله با روایتگری ظالمانه علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان قرار دارند.

به گزارش ایسنا، «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ...

رییس سازمان انرژی اتمی در همایش «منتخبان برندهای صنعت»، راس سوم قدرت را تجارت خواند و با اشاره به اینکه امروز بیش از ۳۰۰ نوع مشتقات آب سنگین داریم که هر گرم از آن گاهی ده ها هزار دلار ...

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام محمد اسلامی آمده است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

سَنُرِیهِمْ آیَاتِنَا فِی الْآفَاقِ وَ فِی أَنْفُسِهِمْ حَتَّی ...

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: سهم برق هسته ای از برق کشور ۲۰ هزار مگاوات تعیین شده است؛ این سهم هم منطقی است، هم مطالعه شده و هم پشتوانه اطلاعاتی اش وجود دارد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه نشست ...

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دانش و فناوری هسته ای و نقش و تاثیر آن در زندگی مردم به کتاب های درسی می آید.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت با اشاره به برگزاری ...

معاون رییس جمهور در مراسم آغاز عملیات بهره برداری محدوده آنومالی یازده مجتمع معدنی و صنعتی «سپهبد شهید سلیمانی» ساغند اردکان گفت: این بهره برداری امروز دو پیام داشت که یکی تسهیل گری بابت حضور سرمایه ...

به گزارش ایسنا، همزمان ...

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به منظور افتتاح و آغاز عملیات بهره برداری پروژه محدوده آنومالی ۱۱ مجتمع معدنی و صنعتی «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» ساغند اردکان، وارد استان یزد شد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی صبح ...

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: بیش از ۲۱۰ مرکز پزشکی از ما رادیو دارو دریافت می کند.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما ۶۰ نوع رادیودارو و کیت تولید می کنیم و به ۹ ...

سامانه «شبیه ساز آموزشی راکتور اتمی آب سبک تحت فشار» با توان 100 مگاوات حرارتی و 30 مگاوات تولید برق که در سازمان انرژی اتمی ایران، طراحی و ساخته شده است با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی ...

رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم بهره برداری از شبیه ساز اتاق کنترل نیروگاه های قدرت در پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای گفت: این شبیه سازی یک بخش واقعی و موثر از اجزای یک راکتور قدرت است ...

رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به همراه تعدادی از اعضای هیات علمی و اساتید این دانشگاه ضمن دیدار با رییس و جمعی از معاونان سازمان انرژی اتمی ایران، از راکتور تحقیقاتی شهید فخری زاده تهران و ...

به گزارش ایسنا، ...

رییس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به خرسندی مقام معظم رهبری در طول بازدید از نمایشگاه صنعت هسته ای کشور، گفت: این خودباوری، مأیوس کننده برای دشمنان و امیدبخش برای مردم عزیزمان به خصوص جوانان که در ...

به گزارش ...

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ٢٠ فروردین روز میثاق مجدد و وفای به عهد است و همه ساله این روز را از این جهت جشن گرفته و برگزار می کنیم که پیشرفت خودمان را اندازه گیری کنیم.

به گزارش ایسنا، ...

در آستانه فرا رسیدن ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای، مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران سخنرانی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، گفتنی است همزمان با ...

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیام نوروزی خود عنوان کرد: مراسم بزرگداشت سالروز ملی فناوری هسته ای پس از عید فطر برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، در متن پیام نوروزی محمد اسلامی می خوانیم: «آغاز ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان