محمد مایلی کهن مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با انتشار ویدئو جنجالی یا وزیر ورزش درد دل کرده است.

به گفته وزیر ورزش و جوانان، باید در واگذاری پروژه ها مدیریت بهتری داشته باشیم و قبل از واگذاری نرخ گذاری کنیم و تعرفه داشته باشیم که ورزش گران نشود، مجموعه های ورزشی باید به کسانی واگذار شود که ...

...

شش رئیس انجمن و کمیته فدراسیون ورزشهای همگانی در اعتراض به تصمیمات غیرکارشناسی وزارت ورزش و جوانان استعفا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، پس از آنکه وزارت ورزش و جوانان با ...

وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی که سوم شهریورماه سال ...

حمید سجادی وزیر ورزش درباره روند برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک توضیحاتی ارائه داد که در این فیلم مشاهده می کنید.

...

وزیر ورزش با تاکید بر این که هنوز مقصران پرونده سرمربی سابق تیم ملی مشخص نشده اند گفت: در مورد انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال ایران صحبتی با من نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی با ...

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین خود با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی فا رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ...

وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی مدیرکل حراست این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس سازمان حراست کل کشور ...

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که وقتی اسم من می آید، یاد خسروی وفا بیفتند و اسم خسروی وفا می آید یاد من بیفتند گفت: تعامل ما با رئیس و مجموعه جدید کمیته ملی المپیک ۱۰۰ درصدی خواهد ...

معاون پیشین فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مشاور وزیر ورزش از تصمیم اخیر این وزارتخانه مبنی بر جداسازی انجمن آمادگی جسمانی از ورزش همگانی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعبدالحمید احمدی با ابراز تعجب از تفکیک فدراسیون ورزشهای ...

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به طرح نیازسنجی ورزش گیلان گفت: باید از سوی مسؤولان ارشد استان و نیز مدیران حوزه ورزش این نیازسنجی انجام و به ما ارائه شود تا بتوانیم نیازهای ضروری ورزشی را تا حد ممکن ...

انزلی- وزیر ورزش و جوانان گفت: تغییر نام ورزشگاه تختی انزلی در صورت تایید مسئولان استان گیلان از سوی وزارت ورزش بلامانع است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند بازسازی ورزشگاه تختی ...

وزیر ورزش و جوانان از وجود پنج هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور خبر داد و گفت: ۶ هزار پروژه ورزشی نیمه تمام ورزشی در کشور وجود داشته که به کمتر از پنج هزار و ۲۰۰ پروژه رسیده است.

...

وزیر ورزش و جوانان یکی از اهداف دولت مردمی در استانها و بخصوص گیلان را توسعه شاخصه و زیرساخت های ورزشی دانست و گفت: گیلان علی رغم داشتن چندین تیم لیگ برتری و لیگ یکی در رشته ورزشی فوتبال ولی ...

رشت- سه پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر پنج شنبه با حضور سید حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان سه پروژه ورزشی افتتاح و بهره ...

رشت- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای تامین زیرساخت ها در استان ها برنامه دارد، گفت: پنجره هوشمند به زودی در وزارت ورزش راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی ظهر ...

رشت- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای تامین زیرساخت های ورزشی در استان ها برنامه دارد، گفت: پنجره هوشمند به زودی در وزارت ورزش راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی ...

با دستور وزیر ورزش و جوانان ٢۴٢ پروژه ورزشی در ٣١ استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پایان هفته دولت، امروز بصورت ویدیو کنفرانس و در حضور معاونین وزارت ...

رشت- «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح سه طرح ورزشی و بازدید از روند اجرایی برخی پروژه های نیمه تمام فردا به استان گیلان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و ...

با حکم سید حمید سجادی، اعضای کمیته اجرای تحول وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، سینا کلهر ...

مشاور فرهنگی معاونت ورزش قهرمانی وزارت و جوانان با اشاره به تشکیل یک فدراسیون جدید گفت: متاسفانه وزارت ورزش با دستورات رئیس جمهور و تاکیدات مقام معظم رهبری همگام نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین زمان آبادی با اشاره به ...

وزیر ورزش با تمجید از روند برگزاری انتخابات کمیته المپیک گفت:  رای مجمع قابل احترام است و این رای ها خدایی نکرده روی شایستگی افراد تاثیرگذار نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی در پایان مجمع کمیته ملی المپیک گفت: ...

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با دستیار رئیس جمهور روسیه گفت: زمینه همکاری در بسیاری از رشته های ورزشی بین ایران و روسیه فراهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ایگور ...

وزیر ورزش با تاکید بر این که سیاست وزارت ورزش تشکیل چند فدراسیون دیگر از رشته های مختلف است گفت: اگر در یک برهه زمانی فدراسیونی نتواند به اهداف تعیین شده برسد، مجددا به انجمن تبدیل خواهد شد.

حمید سجادی ...

مشهد ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مسئولان باشگاه شهرخودرو اواخر هفته گذشته تاکید کردند که برای ادامه تیم داری آمادگی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر هاشمی جواهری ظهر یکشنبه در اولین نشست خبری به ...

رئیس کمیته ملی المپیک می گوید مسئول برگزاری انتخابات فدراسیون های بلاتکلیف، وزارت ورزش است و باوجود اتمام زمان تعهد به فدراسیون های جهانی، این اقدام صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ...

سید حمید سجادی و محرم غصاب اوغلو وزرای ورزش و جوانان ایران و ترکیه از دهکده بازیهای کشورهای اسلامی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پیش از ظهر امروز به مدت ...

شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۱ ...

شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در تازه ترین اقدام خود به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!

به گزارش خبرنگار ...

مهلت تعیین شده برای نام نویسی از انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداهای کمیته ملی المپیک ...

مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.

به گزارش ...

وزیر ورزش و جوانان به گرفتن کارت زرد از سوی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد و توضیحاتی در خصوص تاثیر اظهاراتش درباره پرونده ویلموتس روی انتخابات فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی در واکنش به اینکه ...

با درخواست فدراسیون و دستور و تاکید وزیر ورزش و جوانان، چراغ های پیست اتومبیلرانی آزادی تهران بعد از سالها مجددا روشن شد و بزودی در اختیار جوانان و مردم قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ...

برنا فیروزی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان طی حکمی ...

ثبت نام برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در شرایطی از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد که پیش بینی ها حکایت از حضور تعدادی روسای فدراسیون ها، وزیر ورزش و مسئولان رده بالای کمیته دارد.

خبرگزاری مهر - گروه ...

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: بدنبال حواشی ایجاد شده، سرپرست جدید فدراسیون ژیمناستیک معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، این وزارتخانه ضمن تاکید بر ارزش های انقلابی و اسلامی و در ...

وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی سرپرست جدید فدراسیون ژیمناستیک را انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که فدراسیون ژیمناستیک سالها و ماههای پرحاشیه ای را پشت سر گذاشته است، با پایان دوره شش ماهه ...

وزرای ورزش ایران و ترکیه بر تعامل نزدیک و همکاری در دو حوزه ورزش و جوانان با محورهای مختلف تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، همزمان با سفر رییس جمهور ترکیه ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی عصر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان آستارا با بیان اینکه تعاملات ورزشی با کشورهای همسایه بسیار برای جمهوری اسلامی ایران مهم است، اظهار ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی بعد از ظهر جمعه همزمان با پانزدهمین سفر رئیس جمهور به استان گیلان از استادیوم وحدت شهرستان مرزی بندر آستارا بازدید و با نواقص ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان