رشت- فرماندار رشت از افتتاح ۱۹ پروژه با اعتباری بیش از ۸۲ هزار میلیون ریال در بخش خشکبیجار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر حمید رضا امام پناهی ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاحیه های بخش خشکیبجار شهرستان رشت در ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی سبب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود، گفت: بر همین اساس باید از همه ظرفیت های شهرستان در جهت توسعه این فرهنگ بهره برد.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- فرماندار رشت تاکید کرد: با توجه به محدودیت زمین های کشاورزی در مناطق شمالی با هرگونه تغییر اراضی کشاورزی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر چهارشنبه در شورای اداری بخش ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به فضای عقلانیت، ایمان، مطالبه گری و نقد منصفانه حاکم بر دانشگاه ها گفت: دانشجویان با هوشیاری طرح خطرناک استکبار در ضربه به نظام در اتفاقات اخیر را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا ...

رشت- فرماندار رشت بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: در ماه گذشته ۱۲ واحد متخلف پلمب و ۱۱۵ اخطاریه صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی ۱۰ ماه گذشته گفت: در این مدت ۱۳۰ طرح پاکسازی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی صبح دوشنبه در جلسه ...

رشت- فرماندار رشت گفت: رفع کمبود سامانکده ها و ساماندهی متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی، از جمله مقدمات ضروری در کاهش آسیب ها و رفع آلودگی از چهره شهر رشت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به وضعیت نگران کننده تزریق دُز یادآور در این شهرستان گفت: تنها ۴.۳۳ درصد شهروندان این نوبت را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون ...

رشت- فرماندار رشت با تاکید بر سرعت بخشی به روند اجرای پروژه لندفیل سراوان گفت: مسئولان استان و مردم منطقه خواستار تکمیل پروژه مذکور در موعد قانونی اعلام شده هستند.

حمیدرضا امام پناهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره ...

رشت- فرماندار رشت گفت: غرب تلاش می کند تا با تطهیر افکار انحرافی و خطرناک در قالب آثار هنری، کارهای فرهنگی و شعارهای فریبنده بر جوامع به ویژه جوانان تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر دوشنبه ...

رشت- فرماندار رشت گفت: اجرای طرح محرومیت زدایی در بخش آب شرب در شهرستان رشت شامل ۱۲۷ روستا می شود که از این تعداد ۳۶ روستا فاقد آب بوده و مابقی نیازمند اصلاح و ترمیم شبکه هستند.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- فرماندار رشت بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های مردمی و شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی در مدیریت پسماند تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی صبح شنبه در جلسه مدیریت پسماند شهرستان رشت اظهار ...

رشت- فرماندار رشت با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار و امنیت نظام است، گفت: خانواده شهدا سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی طرح سپاس شهرستان ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به تحصیل حدود یک سوم دانش آموزان استثنایی گیلان در این شهرستان خواستار همکاری بیشتر برای کاهش چالش های تحصیلی این دانش آموزان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی صبح شنبه در جلسه ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان به ۶۸ طرح اشتغال خانگی گفت: دستگاه ها برای پرداخت اعتبارات به سایر طرح های تایید شده اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا ...

رشت- فرماندار رشت با بیان اینکه راهداران در راستای تحقق اهداف کشور حرکت می کنند، گفت: فعالیت بسیاری از دستگاه ها به ویژه در شرایط خاص جوی در گرو فعالیت راهداران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا ...

رشت- فرماندار رشت گفت: از ابتدای امسال ۱۰۷۶ نفر از قاچاقچیان، توزیع کنندگان و معتادین متجاهر دستگیر و به مراکز قضائی و بازپروری تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ...

رشت- فرماندار رشت گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۵۰ پروانه فعالیت برای واحدهای نانوایی در این شهرستان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان رشت با اشاره به ...

رشت- فرماندار رشت با بیان اینکه توسعه این شهر بدون رفع موانع سرمایه گذاری میسر نیست، گفت: پروژه ها با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال در اولویت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی بعد از ظهر ...

رشت- فرماندار رشت با بیان اینکه جهاد تبیین از ضرورت های اصلی جامعه است، گفت: هرگاه دشمن با هدف ضربه زدن به نظام ورود کرده با شکست مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر چهارشنبه در جلسه ...

رشت- فرماندار رشت با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه های مربوط به راهسازی گفت: رونق گردشگری و اقتصاد رشت ارتباط مستقیمی با تکمیل پروژه های مربوطه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر سه شنبه ...

رشت- فرماندار رشت بر لزوم مناسب سازی معابر و اماکن عمومی برای استفاده معلولین و سالمندان در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی صبح شنبه در جلسه شورای جامع عمرانی رشت با اشاره به اهمیت ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به بهسازی و آسفالت معابر و راه ۲۴ روستای این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون گفت: عملیات آسفالت ۷ کیلومتر دیگر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی صبح یکشنبه ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به وجود ۴۰ پهنه از ۸۷ پهنه آب بندان این شهرستان در دو بخش خشکبیجار و لشت نشا گفت: لایروبی این پهنه ها برای سال زراعی آتی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام ...

رشت- فرماندار رشت از تخصیص اعتبار سه میلیارد تومانی برای تجهیز، تغییر و احداث کتابخانه های عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به ظرفیت های فراوان استان گیلان در حوزه گردشگری گفت: باید بسترهای مناسب برای فعالیت سرمایه گذاران در این حوزه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر سه شنبه ...

رشت- فرماندار رشت از اجرای طرح «فردای روشن نسل امید» در حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای نخستین بار در کشور به صورت پایلوت در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی صبح دوشنبه در ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به دشمن به دنبال تضعیف ایران است، گفت: نقشه های دشمن با هوشیاری ملت ایران خنثی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ...

رشت- فرماندار رشت با تأکید بر تعمیر اصولی و بهسازی بناهای تاریخی این شهر گفت: تنوع و تعداد جاذبه های گردشگری رشت زمینه ساز ایجاد اشتغال و کسب درآمد پایدار برای شهرستان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به اینکه مردم هوشیار و زمان شناس ایران با آشوبگران همراهی نکردند، گفت: امروز سلاح دشمنان دروغ و بیان وارونه واقعیت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر یکشنبه ...

رشت- فرماندار رشت گفت: توجه ویژه به آموزش علمی و معنوی دانش آموزان ضامن پیشرفت همه جانبه کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر چهار شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش رشت با تبریک فرارسیدن هفته ...

رشت- فرماندار رشت با تأکید بر لزوم لایروبی به موقع آب بندان های این شهرستان گفت: در صورت لایروبی آب بندان های رشت قابلیت تامین ۱۰ درصد آب زراعی شهرستان را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ روستای این شهرستان فاقد تلفن ثابت هستند، گفت: تا پایان سال جاری ۵۰ درصد روستاها از خدمات مکالمه تلفن ثابت برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا امام ...

رشت- نشست مسئولان گیلانی با فعالان اقتصادی ترکیه برگزار شد و دو طرف بر ارتقای سطح روابط اقتصادی و سرمایه گذاری ایران و ترکیه و لزوم بهره مندی از ظرفیت های بندری گیلان تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا ...

رشت- فرماندار رشت از برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: خاطرات رزمندگان باید ثبت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه ...

فرماندار رشت با اشاره به ۱۷۷ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری در شهرستان رشت گفت: افزایش ۲۴۵ درصدی اشتغال ایجاد شده نسبت به هفته دولت سال گذشته، نشان از عملکرد پرتلاش دولت مردمی دارد.

...

به گفته فرماندار رشت، پروژه هایی در قالب طرح های عمران روستایی، انرژی و کشاورزی با هزینه ای بالغ بر ۱۷ میلیاردوسیصد میلیون تومان تومان در بخش سنگر به بهره برداری رسید.

...

رشت- ۱۹ کیلومتر از پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی بخش مرکزی شهرستان رشت با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه در نخستین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار ...

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در زمینه ساماندهی ۲ رودخانه گوهررود و زرجوب با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار می شود، گفت: قرار بر این است که پروژه راه آهن رشت ...

...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به بهره برداری از ۱۷۷ پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان گفت: با بهره برداری از این پروژه ها برای دو هزار و ۸۲۳ نفر اشتغال زایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان