نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس با بیان اینکه ۸ و ۹ دی ماه تبلوری از بصیرت و هوشیاری مردم است، گفت: در مواجه با جنگ ترکیبی باید از هوشیاری بالایی برخوردار باشیم درغیراین صورت در زمین خودی، مغلوب ...

لاهیجان- استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بیان روایت های درست دشمن را در جنگ ترکیبی ناکام می گذارد، گفت: بصیرت و آگاهی نیاز ضروری جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری بعد از ظهر ...

فومن- مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به تولید و انتشار بیش از ۱۷ هزار خبر دروغ از رسانه های معاند از ابتدای اغتشاشات تاکنون گفت: جهاد تبیین راه مقابله با جنگ روایت ها است.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- رئیس بسیج رسانه گیلان به بهره گیری دشمن از ابزارهای رسانه ای برای ناامن کردن ایران گفت: رسانه ها به تولید محتوای مناسب در جنگ روایت ها توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا بعد ...

رشت- معاون امور استانهای رسانه سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه پاسخ به شبهات باید با ابزار هنر و رسانه انجام شود،گفت: آثار فاخر رسانه ای و هنری نقش مؤثری در جنگ روایت ها ایفا می کند.

به گزارش ...

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی گفت: دشمن در نبرد اقتصادی موفق به شکست نشد و با ابزار رسانه، دروغ پردازی و اغواگری به جنگ با ایران آمده است.

...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان دروغ پردازی و شبهه افکنی را ابزار اصلی دشمن در جنگ روایت ها دانست و گفت: دشمن با اغواگری رسانه ای در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه جنگ روایت ها تاکتیک نهایی دشمن علیه نظام است، گفت: هوشمندی در جنگ روایت ها مؤلفه اصلی پیروزی در این بخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی ...

رشت- رئیس عقیدتی سیاسی ناوگان شمال با اشاره به اینکه حوزه درگیری دشمن با کشور در فضای مجازی است، گفت: این سازمان برای جلوگیری از آسیب در فضای مجازی فعالیت های فرهنگی خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ...

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دشمن با جنگ روایت ها به دنبال مایوس کردن مردم است، گفت: رسانه ابزار قدرتمند جنگ روایت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی شامگاه چهارشنبه در ...

فومن- رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام و انقلاب حربه دشمن است، گفت: باید در جنگ روایت ها حضور فعال تری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهروز جلایی ظهر پنجشنبه در ...

رشت- مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه عظمت قیام عاشورا و اربعین حسینی نقطه ضعف دشمن است، افزود: موفقیت در عرصه جنگ روایت ها با جهاد فرهنگی و رسانه ای به دست می آید.

به گزارش خبرنگار ...

مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه در رسانه باید به کیفی گرایی توجه جدی شود، گفت: تولید محتوای خبر خوب در خبرگزاری فارس یک اقدام بسیار مؤثر در راستای مبارزه با جنگ روایت ها بوده است.

...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه فرهنگ و اندیشه: مرتضی بریری، فعال فرهنگی و نویسنده کتاب «معاصریت تاریخ» در یادداشتی به مسئله ضرورت «جهاد تبیین» پرداخته است.

این یادداشت را ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به فضای گسترده فعالیت های فرهنگی و نقش آن ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد ستوده عصر دوشنبه در همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی در شفت با اشاره به اینکه امروز در دنیا داستان جنگ ها متفاوت است، اظهار ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان