سخنگوی دولت در جمع دانشجویان لنگرود:
رشد اقتصادی کشور به ۴/۳ درصد رسید
26 تیر 1402

به گزارش لنگرخبر، علی بهادری جهرمی عصر امروز در نشست با دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت سیزدهم در حالی شروع به کار کرد که به ما ...

مدیرکل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در حوزه امداد و نجات تیم اول در سطح کشور هستیم، گفت: در پایش پایگاه های امدادی و پاسخگویی تیم ما جزو سه تیم برتر کشور است که تمامی نیروهای فعال و ...

فومن- فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه عزت، اقتدار و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: دشمن از ایران قوی، مقتدر و نام شهدا هراس دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری بعد از ظهر شنبه در ...

رشت- مدیر عامل بانک سلول های بنیادی خون بندناف گیلان با اشاره به اینکه ایران دارنده بزرگترین بانک خون بند ناف در کشورهای آسیای غربی محسوب می شود، گفت: رتبه نخست در منطقه را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا ...

فومن- فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه دشمن از آرمان های ما هراس دارد، گفت: نسخه جدید دشمن برای ضربه زدن به موتور پیشرفت کشور نفاق، ناامنی و جنگ داخلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر ...

شفت- جانشین فرمانده سپاه ناحیه شفت گفت: برنامه های بزرگداشت هفته بسیج در شفت با تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات بسیج در قالب ۷۰ برنامه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی خوش انس بعد ...

رشت- دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه جریان مقاومت از مسیر نهضت جنگل می گذرد، گفت: تبیین و روشنگری دستاوردها بر عهده رسانه ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی ظهر سه شنبه ...

رشت- مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به صدور ۱۵۶ هزار جلد سند مالکیت در ۸۰۰ روستای استان گفت: ۵۷ درصد مسکن های روستایی گیلان مقاوم سازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دائمی عصر شنبه در نشست ...

لاهیجان- نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره پیشرفت ۸۵ درصدی پروره ملی میدان گیل لاهیجان گفت: احداث بیمارستان جنرال در لاهیجان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول فرخی بعد از ظهر پنج شنبه در ...

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندانزلی گفت: ذوب آهن اصلاً برای گلزنی موقعیتی نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ...

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه ۸۵۰ پروژه نیمه تمام در گیلان داریم، گفت: برای تکمیل آنها نیازمند اعتبار ۷۶ هزار میلیارد تومانی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه گیلان در سالن ...

به مناسبت هفته دولت استاندار گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

انزلی- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با گلایه از عدم حضور هواداران این تیم در بازی مقابل استقلال گفت: بازیکنانم بسیار با انگیزه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار زارع عصر چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از ...

رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار نیروی قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد ...

شفت- سرپرست فرمانداری شفت با بیان اینکه خبرنگاران با رصد مشکلات کمک کار مسئولان باشند، گفت: پاسخگویی به مطالبات خبرنگاران در دستور کار ادارات قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن روز ...

رستم آباد- شهردار رستم آباد با اشاره به اینکه این شهر در مسیر توسعه حرکت می کند، گفت: با چالش های اعتباری و مالی مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی بعد از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی ...

رشت- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن امروزه اجازه نمی دهد اخبار انقلاب اسلامی در دنیا مخابره شود، گفت: بهترین رزمندگان در صف اول جهاد تبیین خبرنگاران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ...

رشت- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه این سازمان مدافع همه خبرنگاران است، گفت: نخستین باشگاه تخصصی بانوان در گیلان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدیان عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه ...

به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در هشتاد و نهمین نشست خبری خود ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول اظهارداشت: حدود ۸۰ روز و یا کمتر به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان