رشت- استاندار گیلان با تأکید بر پیگیری اجرای پروژه های بر زمین مانده در استان گفت: پروژه پل اسالم، میدان گیل، آزادراه قزوین- رشت و ساماندهی روستای خرشک رودبار به صورت جدی پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ...

رشت- آزاد راه قزوین- رشت با وجود سه دهه از آغاز ساخت همچنان در ایستگاه ۸ کیلومتر باقیمانده در محدوده منجیل به رودبار، در بن بست اعتبارات متوقف شده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: گیلان در ...

خمام- استاندار گیلان وجود پروژه های نیمه تمام با گذشت سالها از آغاز اجرای آنها را شایسته ندانست و تأکید کرد: اجرای پروژه های نیمه تمام شهرستان خمام باید تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر ...

رودبار- مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان با اشاره به اینکه نبود اعتبارات عمده مشکل پروژه ها است، گفت: نبود اعتبارات سبب ابتر ماندن طرح ها شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا کردلو ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای تکمیل باقیمانده آزاد راه قزوین- رشت گفت: پیش بینی شده با توجه به پیشرفت های موجود این مسیر در بهار سال آینده زیر بار ترافیک قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ...

آستانه اشرفیه- استاندار گیلان با اشاره به وجود تعداد زیادی پروژه های نیمه تمام و طولانی شدن فرآینده بهره برداری از این طرح ها گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ...

رشت- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۵ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم که تکمیل آن نیازمند ۴۸ هزار میلیارد تومان است، گفت: مجموع بودجه وزارتخانه ۱.۵ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه ۸۵۰ پروژه نیمه تمام در گیلان داریم، گفت: برای تکمیل آنها نیازمند اعتبار ۷۶ هزار میلیارد تومانی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه گیلان در سالن ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه این شهرستان گفت: پروژه های راکد و نیمه تمام احیا و بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ...

رشت- سد پلرود در حالی وارد دوازدهمین سال از شروع عملیات احداث خود می شود که نماینده رودسر و املش با گلایه از عملکرد آب منطقه ای گیلان از بلاتکلیفی این پروژه خبر داده است.



خبرگزاری مهر، ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، امید نبی زاده پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به علت توقف و یا روند کند پیشرفت برخی پروژه ها، اظهار کرد: کمبودهای مالی یکی از دلایل عدم پیشرفت پروژه ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی تأمین مصالح پروژه های استان و حل مشکلات اجرای پروژه راه آهن و آزادراه، اظهار کرد: ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا فاطمی امین شامگاه جمعه در شورای اداری گیلان اظهار کرد: مشکلات شهرستان صومعه سرا در دو حوزه برجسته بود.

وزیر صمت با بیان اینکه، در حوزه ابریشم یک زنجیره ای متصل ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسعود میرکاظمی ظهر جمعه در جلسه شورای اداری لنگرود با اشاره به ظرفیت های کشور در حوزه معادن و نفت و گاز، اظهار کرد: مشکلات کشور به نحوه مدیریت آن برمی گردد ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: روز جمعه پانزدهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان انجام می شود، سفری که مردم گیلان چشم امید زیادی به نتایج ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: سفر هیئت دولت به گیلان فرصتی شد تا مردم شهرستان های این استان مطالبات و خواسته های خود را به گوش آنها برساند تا شاید ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- الهام حیدری: پروژه های نیمه تمام شهر فومن همانند سایر شهرهای استان گیلان بسیار است و میراثی به جا مانده از بی توجهی، ناکارآمدی و ...

[ad_1]

احمد دنیا مالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه های مهم نیمه تمام در شهرستان انزلی، اظهار کرد: کنارگذر و احیای تالاب انزلی دو پروژه مهمی بود ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، روز پنجشنبه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی میهمان نمایندگان گیلان بودند تا علاوه بر بازدید از پروژه ...

[ad_1]
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در سفر یک روزه خود به گیلان روند اجرای پروژه های نیمه تمام و اساسی شهرهای مختلف این استان را بازدید و بررسی کردند.
[ad_2]
منبع


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان