رشت- رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: اموال به دست آمده در رژیم پهلوی به هیچ عنوان در دولت استفاده نشده و در خزانه هستند تا در نمایشگاه ها برای مردم رونمایی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح ظهر پنجشنبه در ...

رشت- مدیرکل امور استان های بنیاد مستضعفان گفت: بازگرداندن بیش از ۹ هزار سند غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم نمونه ای از عدالت گستری و توجه به محرومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اوسط پیش از ظهر پنجشنبه ...

رشت-  رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور به اهدای زمین های غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم در چند بخش اشاره کرد و گفت: ۱۳۵ هزار سند غصب شده خاندان پهلوی به مردم واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- استاندار گیلان از واگذاری ۹ هزار و ۲۰۰ سند بنیاد علوی توسط بنیاد مستضعفین به مردم گیلان خبر داد و گفت: در آینده ۲ هزار و ۵۰۰ هزار سند دیگر هم به این استان واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار ...

فومن- نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه عرصه را نباید برای روستاییان تنگ کرد، گفت: برخی اقدامات دستگاه ها سبب نارضایتی عمومی می شود که باید با آن برخورد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بهروزی ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه توسعه سرانه ورزشی یکی از اهداف دولت در استان است از همه دستگاه های اجرایی خواست تا اراضی بلااستفاده خود را برای احداث زمین های ورزشی واگذار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ...

رشت- استاندار گیلان بر لزوم تعیین تکلیف اراضی تصرف شده بنیاد مستضعفان توسط دستگاه های اجرایی و مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست بررسی مسائل اقتصادی گیلان با حضور رئیس ...

رشت- رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به مشارکت این نهاد در اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی در سطح کشور گفت: بنیاد مستضعفان اراضی خود را برای اجرای طرح مسکن در اختیار دولت قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

سیاهکل- رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه محرومیت زدایی از مناطق روستایی در اولویت است، گفت: ۱۰۰ هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح ملی مسکن گیلان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح بعد از ...

معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان با اشاره به نقش دانشگاه در حل مشکلات کشور و پرورش مدیرانی در طراز انقلاب اسلامی گفت: دانشگاه یکی از بنیادی ترین نهادهای تربیتی است و منشا و مبنای خردورزی، ...

...

[ad_1]
خودکفایی ایران در تولید روغن های صنعتی
[ad_2]
منبع

[ad_1]

خیرالله خادمی در جمع خبرنگاران در پایان بازدید امروز جمعه ۲۹ بهمن رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سید مسعود میرکاظمی معاون ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در پی بارش های سیل آسا و نزولات جوی هفته های گذشته در بخش های عمده ای از کشور و وارد شدن خسارت هایی به برخی از ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان