بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی در اراضی عباس آباد با حضور مسئولان به اهتزاز درآمد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دهمین آیین تکریم پرچم به مناسبت روز بزرگداشت جمهوری اسلامی ایران صبح امروز  با حضور عزت الله ضرغامی؛ وزیر میراث فرهنگی ...


ویدیو/ نوروز مبارک
1 فروردین 1403

همزمان با آغاز سال نو و نوروز ۱۴۰۳، شهرهای مختلف خود را آماده حضور گردشگران می کنند، نمایندگان شهرهای مختلف کشورمان هم در نمایشگاه گردشگری امسال، مردم ایران را برای سفر به شهرهای خود دعوت کردند.

خبرنگار: سمیه ایمانیان / تصویربردار: ...

با هدف معرفی جاذبه های طبیعی ایران به گردشگران یونانی و ترویج اکوتوریسم، بخش «گردشگری طبیعت» به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در پایگاه ایرانشناسی به زبان یونانی راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به رشد روزافزون صنعت گردشگری و تمایل ...

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی ورود گردشگر به گیلان گفت: از ابتدای امسال ۷۷ میلیون گردشگر وارد گیلان شده است.

...

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی ورود گردشگر به گیلان گفت: از ابتدای امسال ۷۷ میلیون گردشگر وارد گیلان شده است.

...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از صدور ۱۲۷ موافقت اصولی در حوزه گردشگری این استان خبر داد و گفت: بیش از ۷۰ درصد تعهدات اشتغال در حوزه گردشگری تحقق یافته است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر،  اسفند ماه امسال دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که برای این دوره و در مرحله اول ثبت نام ۴۰ نفر برای انتخابات مجلس در شهرستان لنگرود نامنویسی کردند که بعد از ...

لنگرود- معاون وزیر کشور با اشاره بر لزوم طراحی و ثبت سامانه ای برای تجارت ۲ استان گیلان و مازندران گفت:باید نقاط قوت در این بخش را تقویت و نقاط ضعف نیز برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ...

دروازه مهریز یزد یکی از بناهای فاخر تاریخی یزد است که می توان از آن به عنوان شاهکار معماری ایرانی یاد کرد که هر بیینده ای را مسحور عظمت و زیبایی خود می کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ...

لوحی گلی نشان می دهد مشق نوشتن کودکان در ایران از حدود چهارهزار سال پیش رایج بوده است. نمونه ای از این لوح در موزه «کودکی ایران» به نمایش گذاشته شده است؛ جایی که کودکی در ایران را از دوره ...

اگر این روزها به کردستان سفر کنید، می توانید توت فرنگی های معروف کردستان را با دستان خودتان بچینید، به بازار قدیمی سنندج بروید و در میان رنگ و حریر پارچه های لباس کردی غرق شوید. پس از آن این ...

صدور مجوز نمایش فیلم مسعود کیمیایی و دو فیلم دیگر، اعلام فیلم های «دو هفته کارگردانان کن»، رکورد صنعت نشر بریتانیا، تغییر معاون حج و عمره و تجلیل ضرغامی از ۱۴ احیاگر و خیر میراث فرهنگی گزیده هایی از ...

به ...

«آمارها نشان می دهد پراکندگی بیشتر گردشگران در نوروز امسال در بخش های شمالی و جنوبی کشور و نیز در کلان شهرها شکل گرفته و سهم فضاهای خدماتی کوچکتر و غیررسمی همچنان نسبت به هتل ها بیشتر است. افزایش ...

به ...

میزبانی دو جشنواره در هنگ کنگ و نیویورک از فیلم های هومن سیدی، مانی حقیقی و سعید روستایی، حاشیه هایی از پخش بچه های طوفان و شماره 10 در تلویزیون، حاشیه جدی صداوسیما در سال ۱۴۰۲، اعلام پرمسافرترین ...

به ...

آنچه در هفته دوم بهار ۱۴۰۲ گذشت: یادی از هنرمندانی که در سال قبل خاموش شدند، خوشحالی خسرو شکیبایی، آرزوی علی نصیریان، تکذیب پیرترین بازیگر ایرانی، تازه هایی از هفت خان اسفندیار، گویندگی علیمردانی، ...

به گزارش ایسنا، در این روزهای ...

حضور مستند «شوهر ایران خانم» در جشنواره هات داکس کانادا، یادی از علی اکبر صنعتی ـ هنرمند مجسمه ساز و نقاشی، ناگفته هایی از کریم اکبری مبارکه، درگذشت عکاس قدیمی سینمای ایران، آثار تاریخی که سال ۱۴۰۱ ...

به گزارش ایسنا، دومین پنچشنبه ...

یزد کهنسال، نخستین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی دنیا، جایی میان کویر لوت و دشت کویر، یعنی خشک ترین مناطق ایران قرار دارد. جبر طبیعت، کمک کرد تا نخستین ساکنان این شهر، با طبیعت سرسخت از در دوستی درآیند. ...

رئیس انجمن آژانس های مسافرتی ترکیه گفت: پیش بینی شده که در سال ۲۰۲۳ تعداد ۵۰ میلیون گردشگر خارجی به ترکیه سفر کنند که در این میان آلمان، روسیه و انگلیس نیز به ترتیب بیشترین تعداد ورودی ها به کشور ...

خلخال-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: پیشنهاد می کنیم تا محور گردشگری سرعین – ماسوله با هدف سرازیر شدن گردشگران داخلی و خارجی به این دو شهر استثنایی گردشگری اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- مشاور معاون وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه ثبت رشت به عنوان شهر جهانی صنایع دستی سبب توسعه گردشگری می شود، گفت: با ثبت رشت ارزآوری به استان چندین برابر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد رشیدی بعد ...

آستارا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: اگر مزیت ها و فرصت های آستارا به درستی احیا شود یقیناً تا آخر دولت سیزدهم این شهرستان به قطب صنعت گردشگری و تجارت تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ...

آستارا- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری گفت: سرمایه گذاران نباید در پیچ و خم های اداری بلاتکلیف بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر ...

آستارا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری در آستارا نیازمند توجه ویژه است، گفت: صنعت گردشگری باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی جهانی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از صدور موافقت نامه اصولی برای ایجاد ۱۷طرح گردشگری در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ها برای ۱۴۳ نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری ...

به گزارش لنگرخبر، خسرو آرنگ سرپرست دفتر امور شهری و روستایی استانداری گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه کشور در یک کشور ...

رشت- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: حل مشکلات سرمایه گذاران در استان ها باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عزت الله ضرغامی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم اختتامیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت ...

رشت- استاندار گیلان با تأکید بر لزوم شناسایی عرصه های سرمایه گذاری بخش گردشگری استان گفت: گیلان فرصت های سرمایه گذاری مغفول مانده ای در این بخش دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنج شنبه در ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه ۲۵۰ پروژه گردشگری در استان در دست احداث است، گفت: نخستین موزه خوراک شناسی کشور در رشت راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی جهانی ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: ظرفیت تاریخی گیلان اقتصاد گردشگری را متحول می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی جهانی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به ظرفیت های فراوان استان گیلان در حوزه گردشگری گفت: باید بسترهای مناسب برای فعالیت سرمایه گذاران در این حوزه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر سه شنبه ...

رشت- فرماندار رشت با تأکید بر تعمیر اصولی و بهسازی بناهای تاریخی این شهر گفت: تنوع و تعداد جاذبه های گردشگری رشت زمینه ساز ایجاد اشتغال و کسب درآمد پایدار برای شهرستان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام ...

آستارا- استاندار گیلان با اشاره به بهره برداری از ظرفیت های گردشگری، اقتصادی و کشاورزی شهرستان آستارا گفت: از سرمایه گذاری در این بخش ها حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه ...

رودسر- استاندار گیلان گفت: باید از مزیت های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی گیلان در کنار ظرفیت های صنعتی و اقتصادی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر جمعه در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه توانمندی ...

رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به ورود ۵۳ میلیون گردشگر به استان گفت: در مقایسه با سال گذشته ۱۰۵ درصد رشد داشته ایم و گیلان مقصد اول گردشگری کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار ...

به گزارش لنگرخبر به نقل از ایسنا، آمارهای سازمان جهانی گردشگری، نشانه‌های قوی از بهبودی اوضاع سفرهای بین‌المللی را در هفت ماه نخست سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد، به طوری که آمار گردشگری به ۵۷ درصد از سطح قبل ...

رشت- همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس و با دستور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ۲۰ طرح گردشگری استان گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه همزمان با هفته گردشگری با دستور ...

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از رایگان بودن موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره کل در روز جهانی گردشگری خبر داد.

...

کیاشهر- رئیس دادگستری گیلان با اشاره به اینکه شهرداری مرمت پل چوبی بندر کیاشهر را در دستور کار قرار دهد، گفت: مرمت این سازه چوبی باید به صورت کارشناسی و علمی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ...

رضوانشهر- ۲۰ طرح اقامتی و گردشگری با سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد تومانی به صورت متمرکز در رضوانشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان ۲۰ پروژه میراث فرهنگی، گردشگری و ...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه پزشکان قشری متعهد و فرهیخته اند که در بحران ها مایۀ دلگرمی مردم هستند، گفت: این قشر نقشی جاودان در تاریخ به جای گذاشته اند و بلاشک در ریل گذاری بیانیه گام ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان