رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: ایران و روسیه همکاری های خود را افزایش داده اند و بیش از ۶۰ درصد تجارت دوجانبه خود را به روبل روسیه و ریال ایران تسویه کرده اند.

اقتصادآنلاین – حسین عسکری؛ به ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اشتراکات فراوان ایران و آفریقای جنوبی بر تقویت آنها تأکید کرد و گفت: گیلان آماده انتقال دانش کشاورزی به آفریقای جنوبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح چهارشنبه در دیدار با ...

رشت- سفیر آفریقای جنوبی در ایران با تأکید بر لزوم تقویت ارتباط تجاری میان ایران و این کشور گفت: آفریقای جنوبی آماده همکاری در بخش کشاورزی گیلان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ویکا مازوی کومالو صبح چهارشنبه در دیدار ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به نقش اثرگذار دیپلماسی خارجی در توسعه روابط تجاری و گسترش مراودات با کشورهای همسایه گفت: گیلان استانی راهبردی برای رونق اقتصادی کشور تلقی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در ...

رشت- معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به اقدامات انجام شده برای احیای واحدهای راکد گفت: تا پایان سال بخش زیادی از ۸۰۰ واحد راکد در گیلان به چرخه تولید بازمی گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کوشش تبار شامگاه ...

رشت- نشست مسئولان گیلانی با فعالان اقتصادی ترکیه برگزار شد و دو طرف بر ارتقای سطح روابط اقتصادی و سرمایه گذاری ایران و ترکیه و لزوم بهره مندی از ظرفیت های بندری گیلان تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم این استان در توسعه روابط ایران و روسیه با محوریت جمهوری تاتارستان گفت: بستر مناسبات اقتصادی و تجاری دو منطقه فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی امروز سه شنبه ...

رشت- وزیر صنعت و تجارت جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه گفت: توسعه روابط تجاری نیازمند ارتقای حمل و نقل دریایی و جاده ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، الگ کوروبچنکو ظهر سه شنبه در نشست با استاندار گیلان با اشاره به ...

رشت- استاندار گیلان از شرکت های جمهوری تاتارستان برای فعالیت تجاری در این استان دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسد الله عباسی ظهر سه شنبه در گفتگوی تصویری با رستم مینیخانف رئیس جمهوری تاتارستان روسیه از علاقمندی برای گسترش ...

رشت- رئیس جمهور تاتارستان با اشاره به روابط ایران و این جمهوری گفت: تکمیل کریدور ریلی شمال - جنوب نقش مهمی در توسعه روابط تجارتی ایران و جمهوری تاتارستان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مینیخانوف ظهر سه شنبه در گفتگوی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین مصطفی اف بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم آغاز عملیات احداث پل مرزی و اتومبیل روی آستارای ایران و آستارای جمهوری آذربایجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود ادامه ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان