رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در مورد حق آبه هیرمند هیچ اتفاقی خاصی رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست؛ در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران ...

رئیس سازمان محیط زیست در واکنش به برخی گمانه زنی ها درباره محوشدن ابرهای بارانی در آستانه ورود به ایران گفت: در کشورهای همسایه ما هم میانگین بارش نسبت به میانگین درازمدت کاهش پیدا کرده است و این گونه ...

رییس سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص مباحث مطرح شده درباره انتخاب محل جدید دفن زباله گفت: باید برای جانمایی محل جدید دفن زباله یک برنامه زمانی در نظر گرفته شود و همزمان با بحث دریافت مجوز محیط زیستی برای ...

...

تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان انرژی اتمی با موضوع اصل ۵۰ قانون اساسی به منظور ایجاد و گسترش زمینه های مناسب همکاری مشترک و بهره مندی از فناوری هسته ای در حفاظت از محیط زیست توسط ...

رئیس سازمان محیط زیست کشوربا بیان اینکه خفگی تالاب بین المللی انزلی ماحصل مدیریت پشت میزنشینی در دولت گذشته است که این چنین تالاب را نابود کرد، گفت: دولت سیزدهم اجازه نمی دهد تالاب انزلی به دریاچه ...

...

رئیس سازمان محیط زیست پس از برگزاری جلسه کمیته احیای تالاب ها در انزلی از وضعیت تالاب انزلی نیز بازدید کرد.

انزلی- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با اشاره به اینکه دیدگاه دولت نسبت به تالاب انزلی ملی است، گفت: اجازه نمی دهیم تالاب انزلی به دریاچه ارومیه دیگری تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه ظهر سه ...

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نقش مردم و سمن های محیط زیستی در حفظ و صیانت از محیط زیست کشور، گفت: حفاظت از محیط زیست بدون حضور مردم دست نیافتنی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، در ...

با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از اصحاب رسانه از پوستر بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با برگزاری نشست خبری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به ...

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بدون مجوز سازمان محیط زیست هیچ پروژه ای اجرا نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز شنبه ۱۲ شهریور ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه پاسخگوی ...

رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست، دستاوردها، اقدامات و فعالیت های شاخص این سازمان در راستای گسترش تعاملات بین المللی و تقویت دیپلماسی محیط زیست را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین موسوی فر، ...

رییس سازمان حفاظت محیط زیست، در گفتگوی رودررو با مردم منطقه مشیریه تهران در خصوص معضلات کارخانه سیمان گفت: این کارخانه تکلیف دارد که در زیر ساخت های این منطقه مشارکت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه در بخشی ...

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست را به عنوان رئیس ستاد اربعین منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در متن این ابلاغ خطاب به ...

بندرعباس - رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: گاهی مغروق شدن کشتی ها در این منطقه این احساس رو ایجاد می کند که خلیج فارس را تبدیل به گورستانی از کشتی ها کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه عصر ...

بندرعباس - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: تامین آب شرب با رعایت مسائل محیط زیستی اولویت نخست کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه بعدازظهر جمعه در حاشیه آغاز عملیات فاز سوم ساماندهی فاضلاب بندرعباس افزود: شرایط تغییرات ...

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، به تشریح وضعیت محیط زیست کشور پرداخت و در مورد مهم ترین مسائل و چالش های زیستی محیطی، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، با حضور در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به ...

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح ۳۷ پروژه محیط زیستی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه اظهار کرد: در هفته دولت امسال، ۳۷ پروژه محیط زیستی در ۱۴ استان آذربایجان شرقی، سمنان، قم، گلستان، یزد، ...

رییس سازمان حفاظت محیط زیست، بذل جان، آبرو و مال در راه حفاظت از محیط زیست را ارزشمند و در حکم مجاهدت توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه در مراسم گرامیداشت محیطبان شهید برومند نجفی که ظهر امروز در ...

درحکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکم انتصاب ...

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه با اهمیت سرعت عمل در موضوعات محیط زیستی، به زودی مرکز ۲۴ ساعته فوریت های طبیعت راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، با تاکید بر اهمیت تجهیز واحدهای محیط ...

از طرح ملی «تعیین نقش هریک از کاربری های کشور در گسیل گرد و غبار» با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه در هفتمین جلسه ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده ...

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متأسفانه طرح مباحث محیط زیستی در رسانه ها درجهت منفی، خیلی پررنگ است. باید بر تلاش های صورت گرفته برای حفظ و صیانت از محیط زیست هم توجه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه ...

رئیس سازمان محیط زیست در پیامی درگذشت محیط بان برومند نجفی را تسلیت گفت و اعلام کرد پرونده نجفی در مسیر ابهام زدایی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه در پیام تسلیت خود در رابطه با درگذشت محیط بان برومند ...

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با صدور بخشنامه ای، از معاونین و مدیران ارشد این سازمان نسبت به استفاده حداکثری از بانوان ولایی، مدیر و متخصص تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه خطاب به معاونین، مدیران کل مستقل ستادی ...

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: می توانیم چالش های زیست محیطی را به کمک تکنولوژی های این سازمان برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه با حضور در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، ...

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سیل کاملاً قابل مدیریت است و نباید در مدیریت آن از مسیرهای هزینه بر اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ ...

رییس سازمان حفاظت محیط زیست، فرهنگ و محیط زیست را دو مقوله کاملا در هم تنیده دانست و گفت: فرهنگسازی، زیرساخت و اساس کار حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه در اولین جلسه ...

[ad_1]

بیش از ۲۰ خبرنگاری که دعوت سازمان حفاظت محیط زیست برای بازدید از پروژه های احیای دریاچه ارومیه را پذیرفته بودند هیچگاه فکر نمی کردند که ماموریتشان با اتوبوس غیراستاندارد و رایگانی که میزبانشان از کارخانه سیمان ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی مشکلات شهرستان بندر انزلی صبح امروز با حضور «علی سلاجقه» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور برگزار شد.


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان