وزیر بهداشت باحضور در بیمارستان امام خمینی (ره) در انتخابات شرکت کرد و گفت: بسیاری از پزشکان با نوشتن «نسخه حضور» مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ...

وزیر بهداشت با بیان اینکه واکسیناسیون با واکسن های پنوموکوک و روتاویروس در کشورمان از روزهای گذشته در استان هرمزگان آغاز شده است؛ گفت: امیدواریم تا سال آینده واکسیناسیون با این دو واکسن در کل کشور انجام ...

به گزارش ...

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور بیانیه ای خواستار حضور حداکثری و پرشور مردم و جامعه بزرگ سلامت در انتخابات ۱۱ اسفند ماه شد و نوشت: حضور گسترده مردم در انتخابات، همواره ناکامی دشمنان و شکست ...

به ...

وزیر بهداشت در جریان سفر به قطر و دیدار با جامعه سلامت ایرانی مقیم در این کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران از کشورهای سرآمد منطقه در حوزه سلامت به شمار می رود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در جریان ...

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که بهترین اورژانس جهان را در اختیار داریم، گفت: استفاده از اتوبوس آمبولانس ها به ویژه در حوادث تروریستی کرمان و آتش سوزی گاندی کارآیی خود را نشان داده است.

به ...

وزیر بهداشت آخرین آمار مصدومان بستری شده در پی حادثه تروریستی کرمان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی امشب در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان صحنه های دردناکی ایجاد کرد و هموطنان ...

وزیر بهداشت با بیان این که کرونا در ایران مهار شده و اغلب بیماری های تنفسی گزارش شده، آنفلوانزاست، گفت: سالمندان و بیماران خاص سالانه یکبار واکسن کرونا را تزریق کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، ...

وزیر بهداشت با بیان این که اغلب موارد سرماخوردگی کشور آنفلوانزاست، گفت: سازمان جهانی بهداشت هنوز ویروس جدیدی را در چین تأیید نکرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی در حاشیه نشست هم اندیشی نخبگان فناور ...

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع اعضای شورای عالی انستیتو تحقیقات تغذیه ای ضمن تأکید بر تدوین نقشه تغذیه کشور گفت: توجه ویژه به تغذیه در مناطق محروم از وظایف ماست و برای توجه به تغذیه مردم در ...

وزیر بهداشت از آغاز پویش ملی سلامت شعار آگاهی زودتر، مراقبت مؤثرتر و با هدف پیشگیری از بیماری های غیرواگیر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی؛ وزیر بهداشت صبح امروز در ...

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی را پیشنهاد کرده ایم و به زودی به تصویب می رسد، از قرار گرفتن خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه ها خبر داد.

به گزارش ...

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رایگان شدن تمام خدمات بستری و سرپایی سه دهک اول جامعه در مراکز و بیمارستان های دولتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی گفت: در دولت مردمی، پیش از ...

وزیر بهداشت به انتشار خبری مبنی بر کشف پادزهر قرص برنج توسط یک دانشمند ایرانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دکتر بهرام عین اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ...

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در نشستی با وزیر بهداشت، خواستار تأمین اعتبار و تجهیز مراکز درمانی جهت ارائه خدمت مطلوب تر نظام سلامت به مردم شدند.

...

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که هم اکنون از نظر ابتلا به کرونا به بالای منحنی رسیده ایم، گفت: پیش بینی می شود که تا آخر فروردین ماه جاری، موج کرونا حالت کاهشی پیدا کند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بانوان ۶۰ درصد دانشجویان علوم پزشکی را تشکیل می دهند، گفت: دشمنان، هویت زن مسلمان ایرانی را هدف قرار داده اند غافل از اینکه بانوان ما با آگاهی و عزتمندی در عرصه های ...

به ...

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز ۴۷ هزار پزشک متخصص در بیمارستان های دانشگاهی به صورت روزانه فعالیت داشته اند، گفت: در روزهای تعطیل اولویت پذیرش با بیماران اورژانسی است.

به گزارش گروه ...

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص زمان رسیدن اورژانس به صحنه حوادث در تصادفات جاده ای توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، بهرام عین اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صبح امروز ...

وزیر بهداشت، بر ایجاد شبکه سلامت در منطقه تاکید کرد و گفت: منطقه، نیازمند الگویی جدید از شبکه سلامت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در اختتامیه اجلاس نمایندگان ارشد گروه ۵ در حوزه بهداشت در تهران، افزود: هدف ...

وزیر بهداشت، از استقرار ۸ بیمارستان صحرایی در مرزها برای مراقبت از زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی افزود: هفت فروند بالگرد اورژانس، ۲۰۰ دستگاه آمبولانس، ۳۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰ دستگاه موتورلانس و همچنین هشت ...

وزیر بهداشت گفت: به رغم پرداخت وجه به کواکس هیچ واکسنی برای ما ارسال نشده بود و واکسن به یک مسئله سیاسی تبدیل شده بود و عده ای آن را به FATF گره زده بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین ...

وزیر بهداشت و درمان گفت: سازمان غذا و دارو تا ۲ هفته آینده باید درباره ابهامات طرح دارویار و اختصاص ارز ترجیحی و ارز آزاد به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گزارش بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، که روز ...

وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت یکی از وسیع ترین وزارتخانه های کشور است و نظارت در این سیستم، نیازمند فناوری قوی و پیشرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، در جلسه ارائه ...

وزیر بهداشت با حضور در برنامه صف اول، به تشریح مهم ترین اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت کشور پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی، شنبه شب ۵ شهریور ۱۴۰۱ در برنامه صف اول، گفت: وقتی دولت را ...

وزیر بهداشت، با عنوان این مطلب آماده صادرات واکسن هستیم، گفت: اولین محموله واکسن های ایرانی به ونزوئلا صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، روز شنبه در همایش ملی خدمت ماندگار با اشاره به آمار بسیار بالای ابتلاء ...

وزیر بهداشت، از افتتاح و راه اندازی ۳۸ پایگاه اورژانس در کشور خبر داد و گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس کمک دار وارد کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در حاشیه آئین بهره برداری از ...

وزیر بهداشت، با بیان اینکه اورژانس کشور باعث افتخار ما است، گفت: پرسنل این مجموعه همواره در روزهای تعطیل مشغول خدمت رسانی به مردم بوده و هستند.

به گزارش خبرگزاری، بهرام عین اللهی، در آئین بهره برداری از پایگاه ها و ...

وزیر بهداشت، بر اهمیت جایگاه جامعه پزشکی کشور تاکید کرد و گفت: ایران جزو ۶ کشور برتر دنیا در مهار کرونا است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی، شامگاه سه شنبه در مراسم روز پزشک در مرکز همایش های برج ...

وزیر بهداشت، با بیان اینکه طبابت فراتر از حرفه، شکوه، فضیلت و دشواری مسئولیت است، گفت: جامعه پزشکی، سرمایه اجتماعی بزرگی است که می تواند الگوی عدالت و تعالی سلامت را تحقق بخشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، ...

وزیر بهداشت، بر ضرورت تجهیز مراکز درمان ناباروری به تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز زوجین نابارور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در سیزدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت، با اشاره به نقش آفرینی وزارت ...

وزیر بهداشت با اشاره به تلاش های دولت سیزدهم برای تامین واکسن کرونا، گفت: وقتی ما وزارت بهداشت را تحویل گرفتیم، هیچ واکسنی برای تزریق نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی، روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱، در نشست صمیمانه ...

وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که تنها دغدغه ما گرمازدگی زائران در پیاده روی اربعین است، گفت: امکانات اورژانس و مراکز بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به زائران آماده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی اظهار داشت: ...

وزیر بهداشت، از برنامه ریزی برای جذب ۳۰ هزار نیروی پرستاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، با اشاره به برنامه ریزی برای جذب ۳۰ هزار پرستار در کشور، گفت: پرستاران شاغل در دوره پاندمی کرونا، حائز امتیازاتی ...

کتاب «کارنامه سلامت» (دستاوردهای وزارت بهداشت در دولت سیزدهم) طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی نظام سلامت، عصر پنجشنبه ۲۰ مرداد با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و ...

وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت روز خبرنگار و همزمانی آن با روز عاشورا، نوشت: تقارن روز خبرنگار که روز پاسداشت حق جویی و حق گویی است با عاشورای حسینی بر همه جهادگران تبیین، گرامی باد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام ...

رئیس کل، اعضای هیات رئیسه مجمع عمومی و برخی اعضای شورای عالی و مدیران سازمان نظام پزشکی با وزیر بهداشت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای این جلسه محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی به ...

دکتر دوایی چهره ماندگار پزشکی، بیشترین تعداد جراحی مجروحان جنگی را در دنیا داشت.

عبدالجلیل کلانتر هرمزی، در حاشیه مراسم ترحیم دکتر منوچهر دوایی چهره ماندگار پزشکی کشور، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ویژگی های اخلاقی این پزشک سرشناس ...

وزیر بهداشت گفت: بهتر است مراسم عزاداری ماه محرم در فضای باز برگزار شود، تا از انتشار ویروس جلوگیری گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، روز سه شنبه پس از حضور در نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در ...

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح دارویار گفت: کارشناسان و فعالان حوزه دارو رویکرد مثبتی نسبت به طرح دارویار دارند و چرخه تامین دارو با کمک تشکل های این حوزه اصلاح و تقویت می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام ...

وزیر بهداشت، از بیمه رایگان افراد فاقد پوشش بیمه ای در کشور به مدت ۳ ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در گفتگو با شبکه خبر سیما، گفت: طبق مصوبه شورای عالی بیمه سلامت، افرادی که تحت ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان