به گفته مدیرکل زندان های گیلان، با اشتغال بیش از هزار زندانی گیلانی، میزان کل حقوق پرداختی به زندانی های مشغول به کار در زندان های استان تا پایان امسال به پنج میلیارد تومان در هر ماه خواهد رسید.

...

دادگاه تجدید نظر استان تهران با تبدیل قرار "نیلوفر حامدی" و "الهه محمدی" دو متهم امنیتی خانم به مبلغ هر کدام ۱۰ میلیارد تومان موافقت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دادگاه تجدیدنظر استان تهران با تبدیل قرار 2 ...

اداره کل زندان های گیلان با تدبیر خاصی تلاش کرده تا با بهره گیری از ظرفیت سه شنبه های مردمی و افزایش مشارکت سازمانی به صورت هدفمند در رفع دغدغه های خانواده های زندانیان بکوشد.

...

علیرضا شهمیری که از جمله زندانیان مالی است با دستور پزشک به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شده بود که با استفاده از غفلت مأموران همراه، موفق به فرار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سازمان زندان ...

مدیرکل زندان های گیلان با اشاره به دریافت حقوق توسط زندانیان در پنج ماه نخست سال جاری گفت: بر اساس آمار ۲ هزار و ۷۲۹ زندانی در پنج گذشته با حضور در کلاس های مهارت آموزی زندان ها آموزش ...

فرزندان زندانیان در بند زندان های استان گیلان امروز در حاشیه برنامه ای که به منظور دل نوشته به پدرها و مادرانشان برگزارشده بود، از فرهنگ اربعین و حال و هوای این روزها الهام گرفته و با توسل به این ...

پس از تأیید حکم ۱۲.۵ سال حبس اکبر طبری در دیوان عالی کشور، این مسؤل ارشد سابق قوه قضاییه امروز ۱۴ مرداد ماه برای تحمل دوران حبس به زندان اوین بازگردانده شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به ...

در آستانه ماه محرم و سالروز شهادت امام حسین علیه اسلام و یاران باوفایش، بندهای زندان های گیلان و راهروهای آن توسط زندانیان به حسینیه ای جهت اقامه عزای حسینی تبدیل شده است.

...

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از آزادسازی چهار نفر زندانیان جرائم غیرعمد استان از سوی این اداره کل خبر داد.

...

اخیراً فیلمی در فضای مجازی وایرال شده که در آن چند نفر زندانی در حال مصرف مشروبات الکلی هستند. این فیلم حدود ۵ سال قبل ضبط شده و با متخلفان برخورد شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: اسدالله اسدی که به طور غیرقانونی در بلژیک در زندان به سر می بُرد، تا ساعاتی دیگر وارد کشور عزیزمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کاظم غریب ...

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تاکنون ۸۲ هزار نفر مشمول عفو شده اند، گفت: از این میزان، ۲۲ هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.

به گزارش ...

به گفته مدیر دستان مهربان شعبه رشت، در چهارچوب پویش «می جانِ مار» ۳ مادر زندانی جرائم غیرعمد با همت خیرین گیلانی آزاد شدند.

...

در نشستی که با حضور مسؤولان زندان در رشت برگزار شد، متولیان، استفاده از توانمندی های مسؤولین استانی، ادارات، نهادها، سازمان ها و تشکل های مردم نهاد را برای ایجاد بستر هرچه بهترِ کمک به زندانیان و ...

...

به گزارش لنگرنیوز ، سید صادق خرازی، از چهره های اصلاح طلب و موسس حزب ندا، امروز چهارشنبه 94/5/21 گفت و گویی با روزنامه اعتماد انجام داده که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

مصاحبه اخیر جنابعالی با ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان