رشت- برق یکی از مولفه های توسعه در هر جامعه ای است که ایران و گیلان قبل از انقلاب از آن محروم بودند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دورترین نقاط گیلان نیز از این نعمت برخوردار شدند.

خبرگزاری مهر، ...

رودسر- در نخستین روز از دهه مبارک فجر ۹ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳۱۶ میلیارد ریالی در رودسر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام ...

رشت- کشاورزی از ستون های مهم اقتصاد گیلان است و رفع چالش های موجود بدون بازخوانی اوضاع و احوال این بخش در سالهای اخیر و بررسی نقاط قوت و ضعف با مشارکت نخبگان و پژوهشگران ممکن نیست.

خبرگزاری مهر، ...

شفت- فرماندار شفت با بیان اینکه ۵۴ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام و دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر سه ...

فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: آشنایی جوانان با ارزش های انقلاب اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور ظهر یکشنبه در دومین جلسه هماهنگی ستاد دهه ...

رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مراسم استانی بزرگداشت یوم الله دوازدهم بهمن روز چهارشنبه در رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم الله دوازدهم بهمن ...

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب راه مبارزه با حیله دشمنان است، گفت: انتقال خاطرات و تبیین دستاوردهای دهه مبارک فجر به نسل جدید ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در ...

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب برای آحاد جامعه تبیین شود، گفت: راه پیروزی بر دشمنان، تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دشمن شناسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد ظهر پنجشنبه در نشست شورای اطلاع ...

رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان دهه فجر را فرصت مناسبی برای پاسخگویی به شبهات نسل جوان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری پیش از ظهر شنبه در نشست مسئولان کمیته های ستاد ...

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: طرح های جوانان استان را اجرایی کنید تا انقلابی بزرگ در حوزه های مختلف ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در نهمین اجلاسیه مجمع ...

رشت- امنیت یکی از مولفه های مهم در هر جامعه ای محسوب می شود و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز برای رسیدن به این امنیت خون های زیادی تقدیم شده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- ...

رشت- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با تأکید بر لزوم تغییر فضای رسانه ای به نفع جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای نظام در قالب جشنواره های رسانه ای بیان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار عباس ...

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه مدیر پشت میزنشین نمی خواهیم،گفت: مدیران ما باید در وسط میدان و در کنار مردم به صورت جهادی به انجام وظایف بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری در احکامی جداگانه سرپرستان ...

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان از ایران قوی هراس دارند، گفت: اگر دستاوردهای کشور را به مردم نگوییم دشمن واقعیات را تحریف کرده و با دروغ گویی جامعه را دلسرد و ناامید می کند.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- استاد دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جلوگیری از الگوسازی انقلاب اسلامی است، گفت: دستاوردهای و موفقیت ها نظام اسلامی باید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اشرف جنتی استاد دانشگاه عصر سه شنبه در همایش بزرگ ...

رشت- دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به توطئه دشمن برای وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام گفت: این دستاوردها در عرصه های مختلف امید آفرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منصور زمانی صبح دوشنبه در ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی نیازمند صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مردم در مراسم ارتحال امام و راهپیمایی های مختلف نشان دهنده ارتباط قلبی میان مردم و جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی عصر امروز شنبه در مراسم یادواره شهدای شهر رحیم آباد رودسر شهدا را تربیت یافته مکتب امام خمینی عنوان و اظهار کرد: یکی از مواردی که امروز باید در ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، احسان الله محمدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش روحانیت در حفظ نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: روحانیون همواره برای دفاع از ارزش ...

[ad_1]

به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز از طریق ارتباط تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم تبریز دیدار کردند. این دیدار به علت رعایت شیوه نامه های بهداشتی ...

[ad_1]

به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ مردم تبریز، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز از طریق ارتباط تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم تبریز دیدار کردند. این دیدار به علت رعایت شیوه نامه های بهداشتی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: دهه فجر یادآور رشادت ها و ایستادگی ملت غیور ایران مقابل استبداد داخل و ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان