با وجود اینکه متن گزارش پادمانی و برجامی آژانس بین المللی انرژی اتمی به دست رسانه های ایرانی نرسیده، یادداشت توضیحی سازمان انرژی اتمی در این باره نشان می دهد، گزارش های مدیرکل هم چنان بسیار سیاسی و ...

سیاسی و ...

معاون وزیر امورخارجه روسیه با تاکید بر اینکه احیای برجام منوط به تصمیم گیری طرف غربی و واشنگتن است، خاطرنشان کرد که مسکو آماده است تا نقش خود را برای بازگرداندن این توافق ایفا کند.

به گزارش ایسنا، سرگئی ریابکوف، معاون ...

در حالی که مذاکرات احیای برجام بیش از یک سال است در بلاتکلیفی به سر می برد، مرخصی اجباری و ناگهانی مذاکره کننده ارشد آمریکا در بحث هسته ای، سرنوشت توافق هسته ای ۲۰۱۵ را بیش از پیش به محاق ...

یک نشریه آمریکایی در گزارشی با بررسی سیاست کنونی دولت آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران و تلاش های آن برای احیای برجام در طول دو سال گذشته تصریح کرد: واشنگتن در حال حاضر Plan C (طرح ث) را ...

معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در سالروز خروج آمریکا از توافق هسته ای با اشاره به این که اجرای برجام هنوز امکان پذیر است، نشان دادن اراده سیاسی لازم از سوی شرکای غربی توافق را لازمه آن دانست.

به گزارش ...

معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در سالروز خروج آمریکا از توافق هسته ای با اشاره به این که اجرای برجام هنوز امکان پذیر است، نشان دادن اراده سیاسی لازم از سوی شرکای غربی توافق را لازمه آن دانست.

به گزارش ...

یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: اظهارات اخیر مشاور امنیت ملی آمریکا یک بازی دیپلماتیک با اهداف سیاسی است.

دیاکو حسینی در گفت وگو با ایسنا درباره ابعاد سیاسی اظهارات اخیر مشاور امنیت ملی کاخ سفید مبنی بر این که آمریکا ...

خبرگزاری رویترز با اشاره به پیشرفت برنامه هسته ای ایران در ماه های گذشته گزارش داد که کشورهای اروپایی عضو برجام پیشتر درباره بازگشت تحریم های سازمان ملل به ایران هشدار داده اند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز در گزارش خود مدعی ...

مشاور امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر بر ضرورت حل و فصل مسائل پیرامون برنامه هسته ای ایران از طریق راهکارهای دیپلماتیک تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید بامداد جمعه تأکید کرد واشنگتن به دنبال ...

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی راه برون رفت از فضای مبهم رو به چالش هسته ای و کنار گذاشتن گزینه فعال کردن مکانیسم ماشه، حرکت طرف های برجام به سمت یک توافق موقت دانست.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت ...

[ad_1]

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نامه من در نقد دستاوردهای برجام مربوط به ۶ ماه پیش و در پاسخ به گزارش دولت قبلی بود. ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان