رشت- مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز گیلان با اشاره به رشد ۵۰ درصدی جذب خیران مدرسه ساز گفت: سالانه حدود ۱۵ واحد آموزشی با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد تومان توسط این مجمع ساخته و تعمیر می شود.

به گزارش ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به وضعیت نامناسب سرانه فضای آموزشی در برخی شهرستان ها گفت: اعتبارات ملی و استانی به تنهایی پاسخگو نیست و حضور خیران مدرسه ساز در این امر ضروری است.

به گزارش خبرنگار ...

رودسر- رئیس آموزش و پرورش کلاچای از ساخت سه فضای آموزشی در این بخش خبر داد و گفت: مشارکت خیران مدرسه ساز زمینه ارتقای کمی و کیفی آموزش ها را فراهم می کند.

حیدر رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه این استان از نظر فضای آموزشی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد، گفت: نیازمند توسعه جدی فضاهای آموزشی به ویژه در نواحی یک و دو رشت هستیم.

به گزارش خبرنگار ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر سه شنبه در حاشیه حضور در آستارا در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید مدارس این شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه آموزش حضوری با ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح و بهره برداری همزمان پروژه های اداره کل نوسازی مدارس گیلان با صورت ویدئو تصویر با حضور ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان