به گفته مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، ۳۰ شهر از ۵۳ شهر گیلان دارای بافت های فرسوده شهری و سکونتگاه های غیررسمی و بافت های تاریخی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی رحمانی امروز در جمع خبرنگاران با ...

رشت- رئیس اورژانس گیلان با اشاره به راه اندازی نخستین اورژانس بانوان در رشت گفت: با افتتاح اورژانس بانوان خدمات پیش بیمارستانی برای بانوان تسهیل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید محمدی عصر شنبه در گفتگو با رسانه ها ...

رشت- مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به ارائه خدمات درمانی به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار گیلانی گفت: امسال دومین بیمارستان تامین اجتماعی گیلان بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ابراهیمی پیش ...

رشت- رئیس اورژانس گیلان با اشاره به اعزام ۱۱ تیم اورژانس از این استان به مرز خسروی گفت: در این مدت دو هزار و ۶۵۷ زائر از خدمات اورژانس گیلان بهره مند شده اند.

پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار ...

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت ارائه خدمات درمانی ممتاز و کسب رضایت ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر مجمع سالانه و نشست بررسی گزارش عملکرد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ساسان در سال ۱۴۰۰ عصر روز شنبه ...

سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ برنامه ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی ویژه پیاده روی اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید رضایی با اعلام این خبر، گفت: با توجه ...

رئیس اداره بیمه سلامت تهران بزرگ، از پوشش بیمه ای یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان تهران که فاقد هرگونه بیمه بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی فرح پور افزود: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر کریم زاد حق عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان بین المللی قائم (عج) رشت همواره بر اساس مسئولیت های اجتماعی تلاش می ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان بخش توسعه مرکز آموزشی و درمانی «دکتر حشمت» رشت به بهره برداری رسید.

این بخش ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان