رئیس ستاد کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید گیلان، شرط پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ ترکیبی را داشتن عقبه دینی و اجتماعی دانست و گفت: این عقبه مهم دینی و اجتماعی در دوران دفاع مقدس بسیار محسوس دیده ...

...

امام جمعه بندرانزلی جهاد تبین را تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: امروز در جامعه بصیرتی لازم است که هم دشمنان را بشناسیم و هم توطئه آنان را درک کرده و با روشنگری با ...

امام جمعه رشت با بیان اینکه با ایجاد سیاه نمایی دنبال گفتمان سازی، ناامیدی و رعب انگیزی است، گفت: همان طور که دشمن با برنامه پیش آمده ما هم باید با برنامه پیش برویم.

...

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر توان نظامی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف گفت: امروز هیج نیروی نظامی در جهان جرأت حمله به ایران اسلامی ندارد و به همین دلیل دشمن رو به جنگ ترکیبی آورده ...

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید از ظرفیت و سرمایه انسانی بسیج جامعه پزشکی بیشتر بهره گرفته شود، گفت: برای اسلامی شدن دانشگاه ها و جوانی جمعیت باید از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی به کارگیری کرد.

...

آستارا- امام جمعه آستارا گفت: امروزه کشور با جنگ ترکیبی دشمن مواجه است و مسئولان ضمن حفظ بصیرت نباید تحت تأثیر القائات و تأثیرات این جنگ قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی ظهر چهارشنبه در ...

به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی امشب در مراسم یادواره ۶۴۰ شهید والامقام شهرستان لنگرود در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه یکی از ملاک های دینی بودن و رشد انسان، اعمال و دستورات خدا است، اظهار ...

نامه رئیس راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان به رئیس جمهور؛
مردم به قدر کافی صبوری کرده اند/ نگذارید گیلان سر سبز و محروم ما، بیش از این آسیب ببیند
24 دی 1401

دکتر هاجر تحریری نیک صفت، رئیس راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان به رئیس جمهور نامه نوشت.

متن نامه به شرح ذیل می باشد:

برادر گرامی جناب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

رئیس محترم ...

به گزارش لنگرخبر، اسدالله عباسی امشب در مراسم سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه امروز به واسطه مسؤولیتی که به ما سپرده شده با شهدا بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی میثاق می بندیم، ...

رشت-مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی جزیره ای کار می کنند، گفت: در فروردین ماه امسال چند مسئله اولویت دار فرهنگی گیلان مطرح شده که کمتر به آن پرداخته شده است.

لاهیجان- استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بیان روایت های درست دشمن را در جنگ ترکیبی ناکام می گذارد، گفت: بصیرت و آگاهی نیاز ضروری جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری بعد از ظهر ...

به گفته امام جمعه موقت رشت ملت بصیر ایران اسلامی با حضور میدانی، هوشمندانه و مقتدرانه خود توطئه های آمریکایی، صهیونیستی و سعودی را خنثی می کنند.

...

رشت- امام جمعه موقت رشت با اشاره به راه اندازی جنگ ترکیبی دشمن در همه ابعاد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: بصیرت ملت ایران مهم ترین ابزار مقابله این جنگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفر قربانپور ...

آستانه اشرفیه- دانش آموزان ظرفیت های خوبی برای فرهنگ سازی در جامعه و تربیت نیروهای در تراز انقلاب هستند موضوعی که باید از سوی مسئولان آموزش و پرورش بیشتر به آن توجه شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها، بهرام ...

رشت- فرمانده سپاه ناحیه رشت با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام مقدس اسلامی گفت: رسانه نقش مهمی در این جنگ ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد نیک فطرت پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم ...

[ad_1]

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را حقیقتی برخاسته از سنت الهی و استوار بر پایه محکم ولایت استوار دانست که با اراده شکوهمند ملت با عزت، حق جو و استقلال طلب ایران در مقابله ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان