رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به بهره برداری از هفت طرح صنایع تبدیلی کشاورزی در گیلان گفت: با افتتاح این واحد ها ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی ۷۵ درصد افزایش یافته است.

...

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به تعهدات این سازمان در حوزه اجرای احکام و صدور اسناد گفت: از ابتدای امسال ۲۰۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان که با عرصه های منابع طبیعی تداخل داشت، رفع مشکل شد.

...

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از ۱۹ میلیون و ۶۰۰ اصله گل، شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی، زینتی، گلدار و نشائی در این استان تا پایان سال ۱۲ میلیون اصله به خارج از کشور صادر می شود.

...

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه با ساخت ساختمان های بلندمرتبه در روستاها آبادانی و پیشرفت روستا حاصل نمی شود، گفت: اکنون روستاهای ما به سمت سکونت گاهی برای افراد غیربومی تبدیل شده است.

...

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به پرداخت ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد، گفت: این واحد ها در بخش سردخانه، بسته بندی برنج و بسته بندی حبوبات فعالیت دارند.

...

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از افزایش ۲۱ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان خبر داد و گفت: مرغ به اندازه کافی در واحد های پرورش مرغ تولید می شود و هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

...

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، کاشت درخت در کشور و به ویژه استان های شمالی از وقوع سیلاب جلوگیری کرده و مزایای بسیار زیادی دارد از این رو، امروز و به یاد ۱۵۰ شهید روحانی گیلان، کاشت ۱۵۰ ...

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تشریح گام های پنج گانه طرح کاشت یک میلیارد نهال، گفت: ۵۲۴ هکتار از اراضی ساحلی گیلان برای جنگل کاری در طرح مردمی کاشت یک میلیارد نهال شناسایی شده است.

صالح محمدی، رئیس سازمان ...

رئیس جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به آغاز پویش کاشت یک میلیارد درخت گفت: استان گیلان یکی از مناطقی است که به دلیل دارا بودن طبیعت زیبا و منابع طبیعی فراوان، اهمیت بسیاری در این طرح دارد.

...

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اقدامات کمیسیون رفع تداخل استان گیلان گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۴ تاکنون از ۲۳۰ هزار هکتار اراضی مشمول رفع تداخل استان، ۱۹۹ هزار و ۷۳۱ هکتار در ۹۹۴ پلاک اصلی رفع ...

...

پس از التهاب در بازار برنج و تحمیل ضررهای فراوان به برنج کاران شمالی، آب منطقه ای گیلان برای اولین بار در 50 سال اخیر، بهای آب مصرفی شالیزارهای استان را به منظور حفظ و تقویت تولید با نرخ ثابت ...

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در سالی که شرایط آب و هوایی استان خوب باشد، گیلان مجموعا سه و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی را توسط ۳۵۰ هزار نفر بهره بردار تولید و روانه بازار می کند.

...

به گزارش لنگرخبر، مازیار علی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح توسعه شبکه آبرسانی طی شش ماه گذشته، عملیات توسعه شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب به طول ۷ هزار و ۸۷۱ متر با ...

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، پیش بینی می شود در سال جاری ۵۹ هزار تن شلتوک راتون به ارزش بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان، از شالیزارهای گیلان برداشت شود.

...

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، تاکنون یک هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه تبصره ۱۸، ۱۶ و مشاغل خانگی با رویکرد اینکه محصولات خام تبدیل به ارزش افزوده شود پرداخت شده است.

...

به گفته رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان محمدی سالانه ۴۰۰ هزار تن کیوی در دو استان گیلان و مازندران تولید می شود که ۲۰۰ هزار تن آن قابلیت صادرات به کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان، عراق، افغانستان، ...

...

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به وجود هشت واحد تولید بوقلمون مادر گوشتی در گیلان گفت: این استان با هشت واحد بوقلمون مادرگوشتی، ۴۵ درصد جوجه یکروزه بوقلمون گوشتی کشور را تولید می کند.

...

به گفته رئیس جهاد کشاورزی گیلان، از ۱۰۰ هزار هکتار اراضی که کشت دوم در آن انجام شده ۶۵ هزار هکتار آن به پرورش راتون اختصاص یافته است.

...

۱۰۰ هزار هکتار از اراضی مستعد شالیزاری گیلان با اقلیم و آب وهوای مناسب پیش رو منتظر همت بلند کشاورزانی است تا با کشت و پرورش محصولات و یا پرورش راتون علاوه برافزایش تولید در واحد سطح، درآمد خانوار خود ...

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خواسته استان های شمالی را اجرای مصوبه مجلس مبنی بر عدم واردات برنج تا چهار ماه پس از فصل برداشت دانست و گفت: سال گذشته این مصوبه رعایت نشد و برای کشاورزان مشکل ایجاد کرد.

...

به گفته رئیس جهاد کشاورزی استان گیلان، تعهد گیلان برای جوجه ریزی در مرداد ماه امسال، ۱۲ میلیون و ۷۸۸ هزار قطعه بوده که ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۳۲۱ قطعه نزدیک ۹۷ درصد از تعهد تحقق ...

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت ۹۰ درصد اراضی شالیزاری استان خبر داد و گفت: برداشت شالی نهایتاً تا یک هفته دیگر در استان گیلان به پایان می رسد.

...

رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ارزش افزوده در صنعت کشاورزی گفت: امنیت غذایی بسترساز آرامش روانی جامعه است.

صالح محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گیلان استعدادها و قابلیت های ارزشمندی ...

طبق گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، اشکورات رودسر قطب تولید گل گاوزبان در کشور بوده و مقدمات ثبت ملی اشکورات از توابع شهرستان رودسر به عنوان پایتخت تولید این محصول انجام شده است.

...

رئیس سازمان جها کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم توجه به عمرانی و خدماتی بودن طرح های افتتاح شده در حوزه کشاورزی و در هفته دولت، گفت: این طرح ها شامل ۴۵ طرح عمرانی و ۲۱ طرح خدماتی تولیدی است.

...

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، هم زمان با چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ۲۹ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در بخش کشاورزی استان گیلان افتتاح و 89 نفر در جریان آن ها مشغول به کار خواهند ...

رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۲۹ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی با بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این استان به بهره برداری می رسد.

صالح محمدی در ...

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به کسب رتبه نخست گیلان در تولید و زراعت چوب کشور، گفت: در ۴۸ هزار هکتار از زمین های استان زراعت چوب انجام می شود.

...

رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به کسب رتبه نخست استان در تولید و زراعت چوب کشور گفت: این چوب ها در صنایع سلولزی استفاده می شود.

صالح محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ...

رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به حمایت این سازمان از دامداران گفت: در ۹ ماهه نخست امسال ۲۳ هزار تُن گوشت قرمز در استان تولید شد.

صالح محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ...

رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از جوجه ریزی بیش از ۹۱ میلیون قطعه ای در ۹ ماهه سال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۵ تن گوشت قرمز و ۱۱۴۸ تن مرغ منجمد به عنوان ذخیره موجود است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه هیچ نگرانی در تامین کود شیمیایی استان وجود ندارد، گفت: با تلاش های صورت گرفته ۳۴ هزار تن انواع کودهای شیمیایی در گیلان ذخیره شده است.

...

رشت -رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه برنج در سبد کالاهای اساسی قرار می گیرد، گفت: مسئولان استان گیلان به جد پیگیر قرارگیری برنج سبد کالای اساسی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح محمدی شامگاه یکشنبه در گفت ...

آستانه اشرفیه- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، آبزی پروری خارج از دریا را از سیاست های مهم شیلات برشمرد و گفت: باید این ظرفیت ها فعال شود.

صالح محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید استاندار گیلان به ...

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان این استان را یکی از استان های مهم و اثرگذار در بخش کشاورزی در کشور دانست و گفت: ۵۰ درصد اقتصاد و ۳۰ درصد اشتغال استان گیلان متأثر از کشاورزی است.

...

رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم مردمی کردن مدیریت آب در استان گفت: مدیریت آب در بخش کشاورزی با شیوه نامه دانش بنیان تحقق پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح محمدی صبح پنج شنبه ...

رشت- رئیس جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به کشتار روزانه ۶۰۰ تُن مرغ در کشتارگاه های استان گفت: در آبان ماه امسال بیش از ۱۰ میلیون و ۱۷ هزار قطعه جوجه ریزی در گیلان انجام شده است.

صالح محمدی ...

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه خط قرمز ما تغییر کاربری اراضی کشاورزی است، گفت: زیبنده نیست در استانی که بیش از ۳۰ درصد اشتغال آن در بخش کشاورزی است شاهد موارد متعدد تغییر کاربری اراضی مستعد ...

...

به گفته مدیر کل جهاد کشاورزی گیلان، اختصاص ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۷ پروژه در بخش کشاورزی از محل سفر رئیس جمهور به گیلان، سندی بر توجه و برنامه ریزی و حمایت دولت سیزدهم از حوزه کشاورزی این استان ...

برداشت راتون از ۵۸ هزار هکتار از زمین های کشاورزی گیلان آغاز شده و پیش بینی می شود ۵۰ هزار تن راتون به ارزش بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان از شالیزارهای گیلان برداشت شود.

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان