وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در برنامه هفتم توسعه تکالیف بیشتری برای صندوق اعتباری هنر در لایحه دولت و در مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است و صندوق به عنوان یک پشتیبان جدی برای اصحاب فرهنگ، هنر، ...

 محمدمهدی ...

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با تاکید به اینکه با کسی رودربایستی نداریم، گفت: رئیس جمهور فردی خوب است اما باید کابینه اش را به گونه ای هدایت کند که بتوانند مشکلات را برطرف کنند و تیم اقتصادی دولت ...

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رویکرد این سازمان در تعامل سازنده با رسانه های موافق و منتقد، از تولید ۱۸۰۰ محتوای رسانه ای در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ...

مسؤولان دولتی و صنوف متولی امور رسانه در گیلان در مراسمی که به منظور روز خبرنگار برگزار شده بود مشکلات و نقیصه های اهالی رسانه را برشمرده و خواهان رفع و رجوع آن ها شدند.

...

استاندار گیلان عامل عقب ماندگی گیلان را چند صدایی و شرط توسعه استان را فعالیت رسانه ای برشمرد و گفت: امروزه وفاق و همدلی خوبی در گیلان ایجاد شده و نقش رسانه ها در این وفاق حائز اهمیت است.

...

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست از تولید بیش از ۱۸۰۰ محتوای چندرسانه ای در سازمان حفاظت محیط زیست طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن نقیلو در آئین افتتاحیه دوره تربیت خبرنگار محیط ...

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان از برگزاری نخستین دوره آموزشی خبرنگاری اقتصادی به مناسبت ایام گرامیداشت خبرنگار خبر داد.


میلاد ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور رسانه نقش مهمی در کاهش ...

به گزارش لنگرنیوز ، هفته نامه "طلوع صبح" طی خبری نوشت : اخیرا شنیده هایی مبنی بر تخلفات گسترده یک شرکت هواپیمایی خصوصی به گوش میرسد ، تخلفاتی که اگر حقیقت داشته باشد بسیار تکان دهنده خواهد بود .  شنیده ها حاکی ...

در حالیکه مذاکرات هسته ای کشورمان با 1+5 در سطح بالای بین المللی پیگیری می شود پوشش عجیب و زننده یکی از خبرنگاران به سوژه ای داغ در شبکه های اجتماعی بدل شده است.

به گزارش لنگرنیوز ، اگر در چند روز اخیر گذری به روستای خالکیاسر و پاپکیاده داشتید حتما تیرهای برقی که در چند نقطه متفاوت از هم افتاده بودند و یا خم شده بودند را مشاهده کردید.




طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان