وجود ۳۰۰ کیلومتر پهنه آبی و نوار ساحلی در گیلان نه تنها به عنوان یک ظرفیت تجاری دریایی با همسایگان مرزی حاشیه خزر و اوراسیا محسوب می شود بلکه یک فرصت استثنایی در بخش گردشگری دریاپایه است.

خبرگزاری مهر، گروه ...

آستارا- فرماندار آستارا با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت ایجاد یک محیط گردشگری نمونه را دارد، گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم تا از جذابیت لازم برای سرمایه گذاری هم برخوردار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور عصر ...

رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه باید ظرفیت های گردشگری استان بالفعل شود، گفت: گیلان نباید با این ظرفیت ها نرخ بالای بیکاری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم دلخوش بعد از ظهر پنج شنبه در ...

رشت- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به غفلت از ظرفیت های فراوان گردشگری استان گفت: باید توانمندی های گردشگری گیلان شناسایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسحاقی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین همایش ...

خمام- روستای چوکام امروز بعد از گذشته حدود سه سال از شهرستان شدن خمام به شهر تبدیل شد و حال انتظار می رود با ظرفیت های موجود در این منطقه و ایجاد زیرساخت ها زمینه توسعه این شهر فراهم شود.

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- مریم ساحلی: گیلان بهشت گون سال های بسیار است که گردشگران را از دور و نزدیک به تماشا و سفر فرا می خواند. آواز امواج دریا، سبزناکی جنگل های هیرکانی، ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: اکثر مسافرانی که از پایتخت و یا سایر نقاط کشور به گیلان سفر می کنند و از محور رودبار می گذرند، در تخیلشان ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان گیلان: گوشه و کنار استان گیلان با توجه به جغرافیا و شرایط آب و هوای این منطقه از زیبایی ها طبیعی و خدادادی بسیاری برخوردار است. لاهیجان که به عروس شهرهای گیلان مشهور ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان