شاهرود- نگاهی به آخرین آمار اعلام تلفات یوزها از سوی مراجع رسمی دولتی نشان می دهد که در سه دهه اخیر ۵۱ یوز در کشور تلف شده است که تصادف، سگ های گله و انسان عوامل اصلی این آسیب هستند.

شاهرود- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه ایمن سازی محدوده عبور یوز یعنی حدود ۲۵ کیلومتر نیازمند اعتبار است، گفت: ارگان ها و مسئولان مربوطه نیز باید در این طرح مشارکت کنند.

جمشید محبت خانی در ...

شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه اعتباری برای فنس کشی محدوده عبور یوز به شاهرود داده نشده است، گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای روشنایی محدوده عبور یوز نیاز است.

امیر عمیدی در گفتگو ...

شاهرود- بعد از برخورد یوز ماده با خودروی عبوری حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت، یگان محیط زیست در منطقه مستقر شد که توانستند یوز ماده همراه چهار توله را شناسایی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهم ...

شاهرود- دو یوز در محل تصادف یوز ماده دیده شدند و برای جلوگیری از تصادف دیگر، محیط بان و نیروهای محلی در منطقه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهم مرداد ماه سال جاری یک یوز ماده در ۱۵ ...

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از استقرار یگان حفاظت محیط زیست سمنان و پارک ملی توران برای حفاطت از یوز مادر و توله همراه در مسیر جاده تهران به مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ...

سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه یک قلاده یوزپلنگ جوان به خودروهای عبوری در محدوده میامی-عباس آباد برخورد کرد، گفت: جنسیت این یوز یک ساله «ماده» بود.

بهرامعلی ظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان ...

شاهرود- مدرس حیات وحش با بیان اینکه برای جلوگیری از انقراض یوزهای ایرانی، به سرعت باید وارد عمل شد، گفت: تلف شدن یوز جوان اثبات کم توجهی متولیان به حفاظت از این گونه نادر حیات وحش است.

امین ولیان در ...

عوامل اجرایی پارک ملی توران و اداره حفاظت محیط زیست میامی، خبر تصادف یک قلاده توله یوزپلنگ آسیایی با یک دستگاه خودرو در اطراف منطقه حفاظت شده توران را تایید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی خبر واصله از سوی ...

[ad_1]

مستند «ایران» روایت عبور از یک پیچ حساس تاریخی برای محیط زیست کشور است؛ روایتی که با خبر یک تولد در سال ۱۴۰۱، می تواند پایان خوشی برای همه طبیعت دوستان داشته باشد. ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان