نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار هم اکنون در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

داوطلبان با استفاده از شماره پرونده، شماره شناسنامه و کدملی می ...

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار نهایتاً تا سه روز آینده اعلام می شود، گفت: ۳ هزار نیروی گزینش فرآیند بررسی داوطلبان را انجام ...

سید حسین داودالموسوی؛ مدیرکل ...

بازنشستگی معلمان در طول سال تحصیلی ممنوع است، این موضوع منجر به ثبت شکایت برخی معلمان به دیوان عدالت اداری شد اما هیئت عمومی دیوان عدالت اداری هم این موضوع را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وزارت ...

وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر که ۷۲ هزار معلم در سال ۱۴۰۳ استخدام می شوند، گفت: مهر ۱۴۰۳ در پایه اول دبستان کتاب های درسی جدید خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رضا مراد صحرایی؛ وزیر ...

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه موضوع معلم بلاگرها روی میز وزیر آموزش و پرورش است، گفت: معلمان اجازه ندارند از نحوه پاسخگویی دانش آموزان یا سایر موارد، فیلمبرداری کرده و آنها را در فضای ...

علی فرهادی ...

معاون وزارت آموزش و پرورش با اعلام خبر واریز دو ماه از ۵ ماه حقوق معوقه معلمان خرید خدمات آموزشی در این هفته گفت: در مرحله مصاحبه آزمون استخدامی برای معلمان خرید خدمات امتیاز در نظر می گیریم.

علی فرهادی در ...

معاون وزارت آموزش وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش آموزان قهرمان رشته های ورزشی بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صادق ستاری فرد؛ ...

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در واکنش به اقدامات خلاف عرف و قانون برخی "معلم بلاگرها" در کلاس درس مدارس گفت: ضبط فیلم از دانش آموزان در کلاس درس که منجر به ورود به حریم خصوصی آنها ...

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به برگزاری دوره های توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی گفت: ۴۰ درصد هزینه دوره باید توسط معلمان پرداخت شود.

احمد محمودزاده؛ رئیس سازمان مدارس غیردولتی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره ...

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جزئیات پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به فرهنگیان گفت: این وام بدون سپرده است و در ۴ استان غیرحضوری ارائه خواهد شد.

سید سعید مقدم زاده؛ مدیرکل رفاه و ...

رئیس مرکز پژوهش های مجلس در نامه به وزیر آموزش و پرورش نوشت: در حال حاضر نومعلمان ورودی آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ فاقد رتبه هستند و حقوق آنها پس از کسورات بیمه و بازنشستگی تنها حدود ۷ میلیون تومان است!

آموزش و پرورش به معلمان خرید خدمات و داوطلبان رد گزینش شده آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ توصیه کرد که در آزمون استخدامی جدید ثبت نام کنند.

به گزار گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام ...

معاون وزارت آموزش و پرورش از پرداخت سه ماه از حق التدریس معلمان تا پایان اسفندماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی فرهادی؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت حق ...

بومی گزینی در استخدام معلمان برای شهر تهران اجرا نمی شود، همین موضوع به ظاهر ساده می تواند وضعیت مدارس دولتی را با چالش هایی مواجه کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ...

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب حدود ۷۲هزار معلم آغاز شد و داوطلبان باید حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰ سال سن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای استخدام ...

طبق گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس، قرارداد معلمان خرید خدمات آموزشی به صورت شرکتی در هفته آینده بسته خواهد شد و دو ماه از حقوق این افراد پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

دو آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای استخدام معلم دوره ابتدایی و مشاور، معلم تربیت بدنی و مربی پرورشی مدارس اسفندماه امسال برگزار می شود.

علی فرهادی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره آزمون ...

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ گفت: مذاکراتی را با دولت انجام دادیم تا فوق العاده ویژه به صورت عمومی به تمام وزارتخانه ها از جمله معلمان اختصاص یابد که موضوع در حال بررسی است.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو ...

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با تشریح آخرین وضعیت بررسی پرونده افرادی که در آزمون استخدامی این وزارتخانه کد ۱۹ دریافت کرده اند، گفت: بیشترین بحث ما درباره ۷ بند ماده ۲ قانون ...

به گزارش خبرنگار ...

سخنگوی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه طبق رتبه بندی، معلمان مشابه اساتید دانشگاه هستند و بابت فعالیت خود ارتقا می گیرند نه سنوات خدمت گفت: بیش از ۷۰ هزار مربی پرورشی، مراقب سلامت و معلم تربیت ...

به ...

معاون وزارت آموزش و پرورش درباره چرایی واریز حقوق معلمان از ظهر امروز ۳۰ آذر آن هم در آستانه شب یلدا گفت: برای تأمین منابع ناشی از تغییر رتبه معلمان نیاز بود تا منابع مالی تأمین شود و در نهایت ...

معاون وزارت آموزش و پرورش از فعال شدن مجدد سامانه رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: در این مرحله افرادی که قبلاً اعتراض خود را ثبت نکرده اند، فرصت ثبت درخواست دارند.

معاون وزارت آموزش و پرورش از فعال شدن ...

مدیرکل حقوقی وزارت آموزش وپرورش درباره ابطال مصوبه اخذ تعهد ۱۰ ساله از پذیرفته شدگان جدید شغل معلمی گفت: دیوان عدالت اداری اخذ تعهد ۱۰ ساله به خصوص برای کارمندان پیمانی را ابطال کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توقف ۳ تا ۵ ساله معلمان در رتبه های کسب شده و پس از آن ورود به مرحله جدید رتبه بندی درباره چرایی اعمال نشدن رتبه معلمان بازنشسته در حقوق توضیحاتی ارائه ...

معلمان بازنشسته از واریزنشدن پاداش پایان خدمت و اعمال رتبه بندی در حقوق بازنشستگی خبر می دهند همچنین برخی معلمان شاغل همچنان منتظر اعمال رتبه جدید خود هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کنار مسائل معیشتی و صنفی معلمان غیررسمی ...

معلمان خرید خدمات وزارت آموزش و پرورش اعلام کردند: "از ابتدای مهر امسال تا به امروز یک ریال حقوق و بیمه نداشته ایم!"معاون برنامه ریزی این وزارت می گوید: حقوق این دسته از معلمان به صورت ماهانه نیست و ...

حاجی میرزایی به صورت غیرقابل باوری، سعی در انکار و کتمان یک واقعیت بزرگ و تلخ درباره دوران مسولیت خود در وزارت آموزش و پرورش دارد و آن واقعیت بزرگ و تلخ چیزی جز "بی توجهی عامدانه و مشکوک به ...

وزارت آموزش و پرورش از خانواده ها خواست کلاس های درس بدون معلم را اطلاع رسانی کنند و اعلام کرد:تمام پیام های دریافتی تا به امروز برای بررسی و اقدام سریع به مسئولان ارجاع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ...

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه فاز جدید رتبه بندی از پایان آبان آغاز می شود، گفت: مدیران کل آموزش وپرورش استان ها به بنده گفته اند، کلاس درس بدون معلم نداریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نتیجه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

داوطلبان باید اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی را مطالعه کرده و با مراجعه به ...

معاون وزارت آموزش و پرورش از حل مشکل کلاس های درس بدون معلم در دوره ابتدایی خبر داد و گفت: از ظرفیت دانشجومعلمان در کلاس های درس استفاده شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسئله "کمبود معلم" برای چندمین ...

آموزش وپرورش امروز با کمبود ۲۰۰هزار معلم مواجه است؛ ریشه عمده این امر را باید در جذب دانشجومعلم به اندازه "یک ششم" ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در ۸سال دولت حسن روحانی جست وجو کرد و دیدگاه فاجعه باری که ...

به  گزارش ...

حدود ۱۱ هزار ظرفیت آزمون استخدام آموزگار خالی مانده بود و هم اکنون دفترچه تکمیل ظرفیت در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار در سایت سازمان سنجش منتشر ...

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: در مذاکراتی با سازمان تأمین اجتماعی به دنبال پرداخت حقوق طبق قانون کار و بیمه کامل معلمان این مدارس هستیم که احتمالاً اگر موضوع در مجلس به سرانجام نرسد، امسال از طریق ...

به گزارش ...

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با به کارگیری ۱۸ هزار معلم خرید خدمات بخشی از کمبود معلم جبران خواهد شد.

محمد وحیدی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره کلاس های درس بدون معلم اظهار ...

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با اجرای طرح رتبه بندی میانگین حقوق معلمان همچنان ۳۰درصد کمتر از کارمندان دولت است، گفت: ۶۳هزار حکم با رتبه جدید برای معلمان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری ...

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کمبود معلم در دو سال این دولت ایجاد نشد، گفت: تا پایان مهر مرحله تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مشکل کمبود معلم در سال ...

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران درباره کلاس های درس بدون معلم گفت: کار را به گونه ای مدیریت کردیم تا کلاس های درس خالی نماند و در مدارسی که با کمبود معلم مواجه هستند، معاونان مدارس کلاس ...

در پی مصدومیت ۴ نفر از دانش آموزان مدرسه کوثر در اندیشه شهریار، آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، علت این حادثه را توضیح داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 8 مهرماه 1402 همزمان با مراسم ...

وزیر آموزش وپرورش از به کارگیری معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ به مدت ۲۴ ساعت در هفته خبر داد و گفت: تا پایان شهریور کل معوقات سالانه معلمان را پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رضا مراد صحرایی؛ وزیر ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان