معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: ایران همسو با سایر کشورهای جهان، گام های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه ها و ظرفیت تولید برق هسته ای برداشته است.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در جریان بازدید ...

عملیات اجرایی پروژه طرح تامین مسکن کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر محمد اسلامی، معاون رییس جمهور به استان بوشهر، عملیات اجرایی پروژه ساخت ...

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که در سازمان انرژی اتمی سعی کرده ایم از نقطه آغاز تا پایان از تکنولوژی های روز دنیا نظیر هوش مصنوعی در انجام فرایندها استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران ...

سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف توسعه و رونق اقتصاد معادن و نیز بهره برداری از ظرفیت های بالفعل و دانش فنی شناسایی و اکتشاف ذخایر معدنی در صنعت هسته ای، تفاهم نامه ...

رییس سازمان انرژی اتمی گفت که در اولین کنفرانس بین المللی هسته ای کشور که در اردیبهشت ماه برگزار می شود کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ...

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی صبح روز سه شنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بی واسطه پاسخگوی مشکلات و مسائل مردمی، اعضا و کارکنان مرتبط به این سازمان و شرکت های وابسته بود.

به گزارش ...

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مهمترین کار ما در بخش پرتودهی است. سامانه هایی را که طراحی کرده ایم را راه اندازی می کنیم؛ ۱۲ قطب طراحی شده امسال زودتر راه اندازی می شوند.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در ...

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: مردم ایران نشان دادند که در سرما و گرما، تلخی و شیرینی، گرانی و ارزانی همیشه در صحنه حمایت از مظلوم هستند.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس با اشاره به ...

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به مناسبت روز جهانی قدس از ملت بزرگ ایران جهت حضور در راهپیمایی علیه جنایت های رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، متن  پیام محمد اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن ...

محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی حمله رژیم متجاوز صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، در بخشی از این پیام آمده است: همزمان با سالروز شهادت مولای ...

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی ویدیویی فرارسیدن سال ۱۴۰۳ شمسی را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی همزمان با فرارسیدن سال ۱۴۰۳ شمسی در پیام ویدیویی که در صفحه ...

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: از اردیبهشت سال آینده سایت های پرتودهی یکی پس از دیگری افتتاح می شود و امیدوارم تا پایان دولت چهاردهم، دو نیروگاه هزار مگاواتی دیگر هم افتتاح شود.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه جلسه ...

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیام هایی جداگانه دریافت نشان «فتح» را به فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام های محمد اسلامی، رییس سازمان ...

محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت حمید بهبهانی، وزیر اسبق راه و ترابری دولت های نهم و دهم را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام رییس سازمان انرژی اتمی ایران به این ...

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در مسجد جامع لویزان، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی امروز(جمعه ۱۱ اسفندماه) با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ...

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که در ۱۱ اسفند باید عناصر و نیروهایی را انتخاب کنیم که به آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام مومن باشند و خلاقانه و مدبرانه با راه حل های کارآمد و سازگار با ...

رئیس سازمان انرژی اتمی از اظهار تمایل رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی صبح امروز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  تعاملات ...

مدیرعامل شرکت نیروگاه های اتمی «ایران- هرمز» اعلام کرد استفاده حداکثری از توانمندی های صنایع و پیمانکاران داخلی را در پروژه نیروگاه ایران ـ هرمز سرلوحه سیاست های خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، هم زمان با سفر رئیس جمهور ...

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: دستگاه ایرانیوم هم در خطوط تولید و فرآیند آزمون صعنت هسته ای و هم در پتروشیمی ها برای طیف سنجی ایزوتوپی کاربرد اساسی داشته و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، محمد ...

رئیس سازمان انرژی اتمی در تشریح دستاوردهای پرکاربرد صنعت هسته ای در زندگی مردم و صنایع از خودکفایی در زمینه ایزوتوپ های پایدار گفت و افزود: ۵۰ رادیو دارو اکنون توزیع می شود و حدود ۲۰ رادیو دارو در فاز ...

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: امروز صنعت هسته ای ایران به ویژه در زمینه چرخه سوخت که حیاتی ترین فناوری در عرصه بین المللی قلمداد می شود و دارای کاربردهای متنوع و فراوانی است، ...

هم زمان با نخستین روز از دهه فجر ۱۴۰۲ و در جریان دور دوم سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان هرمزگان، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران با استقبال فرماندار، امامان جمعه و جمعی از مسئولان ...

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه این سازمان به صورت مرتب کیفیت آب رودخانه ارس را پایش می کند، گفت: نگرانی درباره آلودگی آب این رودخانه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، آلودگی آب رودخانه ارس به مواد رادیواکتیو موضوعی است ...

رییس سازمان انرژی اتمی از تولید آفتکش های جدید هسته ای برای نابود کردن آفات از نخلستان های کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا،  محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران، گفت: سند راهبردی ۲۰ ساله سازمان در ...

با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی از رادیوداروی پارس تکتو (PSMA) با هدف فراهم کردن امکان تصویربرداری سرطان «پروستات» در تمامی مراکز پزشکی هسته ای رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه ...

رییس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که نمی توانیم یا نمی خواهیم بمب اتمی داشته باشیم؟ گفت: این موضوع نتوانستن نیست، بلکه نخواستن و اراده نکردن است. اراده نظام امنیت ملی ما بر این اساس نیست.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری های انجام شده در نظر داریم تا فناوری های نوین هسته ای را به خدمت جامعه درآوریم و حضور این نوع فناوری ها را هرچه ...

دومین کلینیک درمان زخم بر پایه فناوری پلاسما صبح امروز(دوشنبه) ۱۱ دی ماه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در بیمارستان امام علی (ع) شهر کرج افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، دومین کلینیک درمان زخم بر ...

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی برقرار است، در چارچوب کار کرده و مشکلی نداریم.

«محمد اسلامی» در گفت وگو با ایسنا درباره تاثیر گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی از فعالیت هسته ...

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در آینده نزدیک جمعیت فعال در پروژه های دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر به پنج هزار نفر خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه حضورش در مرکز ...

رییس سازمان انرژی اتمی و معاون رییس جمهور ظهر روز سه شنبه در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به سوالات مردم پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در سومین حضورش در مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور در دو سال ...

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در دومین روز زمستان از موسسات تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در استان البرز بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی با همراهی جمعی از معاونان و مدیران ارشد سازمان انرژی اتمی و نیز ...

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت این سازمان با برنامه ریزی هایی که صورت داده، به سمت تحقق هدف تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته ای حرکت می کند.

«محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی روز چهارشنبه و در پاسخ ...

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: روایتگری ها از توافق اسفند ناصواب و ناصحیح است و هیچ جا نگفته ایم دوربینی نصب می کنیم، اقدام اضافه ای انجام می دهیم یا پروتکل الحاقی را اجرا می کنیم.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی ...

نخستین کلینیک تخصصی درمان زخم با استفاده از فناوری پلاسما صبح امروز (دوشنبه) 27 آذرماه و با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از مدیران شهرستان ورامین در بیمارستان شهید مفتح این ...

به گزارش ...

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در آیین بهره برداری از پروژه جایگزینی لیزر فیبری بومی سازی شده شرکت فولاد مبارکه گفت: اقدامات فولاد مبارکه در ابعاد مختلف زندگی مردم و جامعه موثر است و با توجه به نیاز ...

به ...

رییس سازمان انرژی اتمی در مراسم رونمایی از سه رادیوداروی جدید گفت: همکاران ما فعال و پایدار فرایند تحقیقات را با ظرفیت سازی خوبی محقق کردند.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی گفت: سال گذشته در همین ایام گفتیم سازمان در توسعه ...

آیین رونمایی از سه رادیوداروی تشخیصی و درمانی با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار امروز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز - سه شنبه - ضمن ...

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: کشورهایی که سایت هسته ای دارند تحت نظارت آژانس هستند و ما هم از این قانون مستثنا نیستیم.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد درباره روند مذاکرات این سازمان با آژانس در ...

معاون رییس جمهور گفت: جلسه شورای حکام تحت تاثیر جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه بود و این اتفاق در تاریخ سابقه نداشته که کشورها این گونه موضع گیری داشته باشند.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در ارتباط تصویری زنده اینترنتی ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان