رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه کشاورزان گیلان با شیوه مکانیزاسیون غریبه هستند، گفت: مدیریت مصرف آب باید به یک دغدغه عمومی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر پنج ...

رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم مردمی کردن مدیریت آب در استان گفت: مدیریت آب در بخش کشاورزی با شیوه نامه دانش بنیان تحقق پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح محمدی صبح پنج شنبه ...

رودسر- استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت ۸۱ درصدی سد پلرود رودسر گفت: بهره برداری از این طرح مشکل آب منطقه را مرتفع می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی در بازدید از پروژه های مهم و عام المنفعه ...

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به بهره برداری از بیش از یک هزار پروژه عمرانی در هفته دولت در استان گفت: با تلاش های انجام شده در هفته دولت یک هزار و ۱۶۰ پروژه عمرانی با میزان ...

نشست «کم آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت،مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن به مشکلات حوزه های آبی مختلف از زاینده رود تا هورالعظیم، دز و ارومیه پرداخته شد.

خبرگزاری ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به همکاری خوب مردم در مصرف بهینه برق بر ضرورت اقدامات و مدیریت جهادی برای کاهش تنش ها در حوزه برق و آب تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه ...

نشست «کم آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت و مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن چرایی و چگونگی شکست سیاست گذاری های چهار دهه گذشته در حوزه آب بررسی شد.

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- بهرام قربانپور: مسئله آب این روزها بیش از هر زمانی به عنوان یک دغدغه ملی مطرح شده و استان باران زا و آب خیز گیلان هم در کنار مواهب و منابع آبی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به مشکل پسماند استان، اظهار کرد: از کارهای انجام شده رضایت کامل ندارم.

وی تأکید کرد: مشکل اعتبار ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به مشکل پسماند استان، اظهار کرد: از کارهای انجام شده رضایت کامل ندارم.

وی تأکید کرد: مشکل اعتبار ...

[ad_1]

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: وقوع سیلاب های وقت و بی وقت همواره در کنار زلزله به گفته کارشناسان از بی سروصدا ترین بلایای طبیعی بوده که با خود خسارت های فراوانی در بخش های مختلف به ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از سد سفیدرود در گفتگو با رسانه ها با اشاره به پایین آمده ارتفاع آب پشت سد، ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان