مدیرکل سابق آموزش وپرورش استان گیلان بر ضرورت حفظ آرامش در این نظام آموزشی تأکید کرد و گفت: از سر تکلیف مسؤولیت آموزش وپرورش را پذیرفته ام و آن را هم از روی تکلیف واگذار کردم.

...

در حکمی از طرف وزیر آموزش و پرورش، محمد حسین رمضانی به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد.

...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اسکان ۱۰ هزار مسافر فرهنگی در گیلان، گفت: در تابستان سال جاری ۱۶۵ مدرسه با ۱۱ مرکز رفاهی برای اسکان مسافران فرهنگی اختصاص داده شده است.

...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به حضور ۳۸۰ هزار دانش آموز در این استان گفت: از این تعداد تاکنون ۳۵۰ هزار نفر معادل ۹۰ درصد در کدارس گیلان ثبت نام کردند.

...

طمدیرکل آموزش و پرورش گیلان از در نظر گرفتن بیش از ۲ هزار مدرسه برای دانش آموزان پایه اولی در این استان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۱۰۵ مدرسه با حدود ۶ هزار و ۹۳۱ کلاس درس ...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به ساماندهی بیش از ۱۳ هزار کلاس درس در گیلان گفت: از ابتدای خرداد تاکنون ۳۳۴ هزار دانش آموز در مدارس استان نام نویسی کردند.

...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در هیأت های رسیدگی به تخلفات، دوری از حب و بغض و گذشتن از خود، لازمه صدور آرای متقن برای رسیدن به حقیقت است.

...

مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان با گشاده رویی از تشکل های فرهنگی و هیآت مذهبی در برپایی مراسم های فرهنگی به ویژه ایام محرم استقبال کرد و گفت: همه فضاهای فرهنگی و فیزیکی تحت الاختیار آموزش وپرورش ...

...

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه دانش آموزان باید تاریخ کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مطالعه کنند، گفت: دانش آموزان تاریخ کشور را باید مطالعه کنند زیرا دوران ستم شاهی ظلم و تبعیض ...

رشت - استاندار گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مبانی دینی و اعتقادی است، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف کم نظیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح چهارشنبه در مراسم نواختن زنگ ...

رئیس کنگره هشت هزار شهید گیلان از اجرای طرح «لاله های روشن» در مدارس گیلان خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه و با هماهنگی های انجام شده از این به بعد یادواره شهدای دانش آموز با هدف تبیین ...

وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از خیرین مدرسه ساز که در بخش مدرسه سازی همراهی ویژه ای دارند، گفت: مدارس گیلان به دلیل شرایط اقلیمی زود فرسوده می شوند و نیاز به نوسازی دارد.

...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، کمبود نیروی انسانی را چالش این اداره کل عنوان کرد و گفت: بیشتر نیروی انسانی آموزش و پرورش گیلان در سال آتی به مرحله بازنشستگی می رسند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی بعد ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه به منظور صرفه جویی در مصرف گاز تمام مدارس استان تا پایان هفته تعطیل است، گفت: تغییر زمان امتحانات اطلاع داده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی ظهر یکشنبه در ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از رسیدگی به پرونده معلم خاطی در تنبیه بدنی دانش آموز تالشی که منجر به شکسته شدن دست این دانش آموز شده، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فائزی با اشاره به ضرب ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اجرای طرح «کانون مدرسه» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: طرح زمینه ارائه هنرمندانه آموزه های فرهنگی و تربیتی فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی ...

رشت- فرماندار رشت با اشاره به تحصیل حدود یک سوم دانش آموزان استثنایی گیلان در این شهرستان خواستار همکاری بیشتر برای کاهش چالش های تحصیلی این دانش آموزان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی صبح شنبه در جلسه ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش گفت: همه باید برای تحقق اهداف به آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی پیش از ظهر یکشنبه در ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید برلزوم تغییر الگو و سبک زندگی در زمینه مصرف انرژی گفت: مدرسه فرصت مناسبی برای تغییر الگوی صحیح مصرف برق است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی صبح شنبه در جلسه تمدید ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به ارسال بیش از سه هزار اثر به جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی گفت: ۱۶ اثر از استان گیلان به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به وضعیت نامناسب سرانه فضای آموزشی در برخی شهرستان ها گفت: اعتبارات ملی و استانی به تنهایی پاسخگو نیست و حضور خیران مدرسه ساز در این امر ضروری است.

به گزارش خبرنگار ...

انزلی- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به بهره برداری از پروژه های ورزشی این نهاد در دهه فجر گفت: افزایش سرانه ورزشی در دستور کار آموزش و پروش گیلان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی پیش از ...

رشت- بیش از ۳۷۵ هزار دانش آموز گیلانی امروز همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس استان گیلان نیز نواخته ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بیش از ۳۸ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی امروز راهی مدرسه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی صبح پنج شنبه در مراسم زنگ شکوفه ها گفت: بیش از ۳۸ هزار دانش ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۷۵۸ نیرو که از سال گذشته جذب نشده بودند، امسال تعیین تکلیف و در آموزش و پرورش گیلان جذب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای ...

رشت- هفت هزار نوآموز پیش دبستانی با به صدا درآمدن زنگ غنچه ها سال تحصیلی جدید را در استان گیلان آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه همزمان با سراسر کشور زنگ غنچه ها در مدارس استان گیلان به ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه این استان از نظر فضای آموزشی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد، گفت: نیازمند توسعه جدی فضاهای آموزشی به ویژه در نواحی یک و دو رشت هستیم.

به گزارش خبرنگار ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی باید جواب قانع کننده ای برای شبهات و پرسش های به روز دانش آموزان در مدارس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی عصر چهارشنبه در ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه در ۵۰ درصد از مدارس استان دستگاه تهویه نصب شده است، گفت: ۱۶ هزار کلاس درس میزبان دانش آموزان گیلانی در سال تحصیلی جدید هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ...

رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه این مجموعه کاری به مسائل سیاسی ندارد، گفت: تحلیل های خوب رسانه ای می تواند به ارتقای سطح کیف آموزش و پرورش کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی ...

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در لنگرود خبر داد
اجرای طرح رتبه بندی معلمان تا قبل از مهر ۱۴۰۱/جذب ۵۰۱ نیرو در گیلان
4 مرداد 1401

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، محمد فائزی در حاشیه اختتامیه نخستین لیگ علمی دوره دوم متوسطه که در شهرستان لنگرود برگزار شد، با اشاره به حضور ۴۵۰ تیم از مدارس استان گیلان در این رقابت ارزشمند، اظهار کرد: ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی ظهر شنبه در گفتگو با رسانه با اشاره به اجرای طرح سنجش نوآموزان گیلانی، اظهار کرد: این طرح از ۴ تیر ماه آغاز و تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد.

وی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه مراسم تجلیل از ۲۳۹ معلم نمونه گیلان با حضور استاندار و مسئولان آموزش و پرورش گیلان در شهرستان انزلی برگزار شد.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی عصر شنبه در پنجمین پاسداشت زحمات مدیران ادارات آموزش و پرورش استان گیلان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت مقام معلم با انتقاد ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ضرورت توسعه گفتمان فرهنگی در نهاد آموزش و پرورش، اظهار کرد: ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان