سرپرست تیم ارزیابی و پایش سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به طرح تغییر مدل پرداخت یارانه دارو گفت: با اجرای طرح دارویار، از دست درازی افراد سودجو به منابع ملی جلوگیری گردید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قنادی افزود: اجرای ...

رئیس هیأت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، نسبت به تبعات مستثنی شدن مواد اولیه دارویی از کالاهای اساسی به هنگام ترخیص از گمرک هشدار داد.

محمد عبده زاده، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: بر اساس تصمیم سران قوا، ...

سرانجام دولت تصمیم گرفت برای ارز ترجیحی دارو، یک جایگزین پیدا کند که بتواند به صنعت داروسازی کشور برای افزایش قیمت دارو کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سال ۹۷ دولت تصمیم گرفت برای کالاهای اساسی از جمله دارو، ارز ...

سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان میان صنعت داروسازی کشور و دولت بر سر واقعی شدن قیمت دارو، طرح دارویار کلید خورد. اما، اجرای این طرح، اهداف دیگری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از حاشیه های ...

طرح دارویار اجرا شد تا قیمت دارو برای تولیدکنندگان داخلی واقعی شود، اما هزینه مردم بابت تهیه دارو افزایش نیاید. اینکه چقدر این طرح کارشناسی شده است، جای بحث و بررسی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح دارویار در حالی کلید ...

مدیر کل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از زمان ابلاغ انتقال منابع ارز ترجیحی، ۵۷۹۳ مورد بازدید حضوری از داروخانه های طرف قرار داد انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیوان تاج بخش افزود: از ...

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ارز ترجیحی داروهای وارداتی حذف نمی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پدرام پاک آئین، در توئیتی نوشت: ارز ترجیحی داروهای وارداتی، حتی آنها که مشابه داخلی اما سهم قابل توجه دارند، تا پایان سال ۱۴۰۱ حذف نمی ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، زمزمه های حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از سال گذشته به گوش می رسید که هر بار به مانعی برخورد کرد. با این حال در اواخر سال ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان