آستارا- فرماندار آستارا گفت: همزمان با دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۳۳ پروژه طرح اشتغالزایی با اعتبار ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در آستارا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد از ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به ظرفیت های آستارا در حوزه گردشگری گفت: هیچ مانعی برای گسترش همکاری دو جانبه آستارا و بلاروس وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر عنایت رضایی پور بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار و نشست با ...

آستارا- فرماندار آستارا گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود هجمه های دشمنان در ۴۴ سال گذشته در مسیر رشد و تعالی قرار داشته و در همه عرصه ها حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به افزایش ۱۳.۵ درصدی پروژه های دهه فجر امسال نسبت به گذشته گفت: ۸۱ پروژه با اعتبار بیش از ۸۲ میلیارد تومانی در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت ...

آستارا- فرماندار آستارا بر لزوم نوسازی، تعمیر، تجهیز و تخصیص امکانات آموزشی تاکید کرد و گفت: تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی آستارا نیازمند توجه ویژه اداره کل نوسازی مدارس گیلان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر دوشنبه ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به افزایش حجم صادرات از مرز این شهرستان بر توسعه زیرساختها و تجهیزات تاکید کرد و گفت: باید شرایط را آماده و کارها به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ...

آستارا- گمرک آستارا به عنوان یکی از قدیمی ترین گمرکات کشور به دلیل نبودن زیرساخت ها و با توجه افزایش مبادلات بین ایران، اوراسیا و روسیه نیازمند تمهیداتی وِیژه برای تسهیل تردد کامیون ها است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- ...

آستارا- فرماندار آستارا بر پیگیری مشکلات گمرک آستارا در سطح ملی تاکید کرد و گفت: راه حل مشکلات گمرک، تسریع در روند خروج کامیون ها است که باید به بهترین نحو پیگیری و انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی ...

آستارا- فرماندار آستارا از آمادگی ستاد بحران این شهرستان درپی بارش برف و باران خبر داد و گفت: تامین سوخت مناطق صعب العبور ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر دوشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان آستارا ...

آستارا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری در آستارا نیازمند توجه ویژه است، گفت: صنعت گردشگری باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی جهانی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح ...

آستارا- فرماندار آستارا با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت ایجاد یک محیط گردشگری نمونه را دارد، گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم تا از جذابیت لازم برای سرمایه گذاری هم برخوردار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور عصر ...

آستارا- فرماندار آستارا از پرداخت ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی برای ایجاد کسب و کار در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ...

آستارا- فرماندار آستارا استقرار اداره اموال تملیکی در این شهر را ضروری دانست و گفت: با توجه به حجم بالای ورود و خروج کالا باید کالاهای غیرمجاز در همین شهرستان تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ...

آستارا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به آماده نشدن تعداد بالایی از واحدهای مسکن مهر برخی از شهرهای استان گفت: تکمیل پروژه مسکن مهر آستارا مستلزم همکاری ساکنین است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی عصر ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به نقش مهم مساجد و رسانه ها در فرهنگ سازی زکات و لزوم توجه به ترویج این فرهنگ در جامعه گفت: شورای زکات در ۴۱ روستای آستارا فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به نیاز جدی این شهرستان به تامین پزشک و پرستار گفت: با توجه به موقعیت ویژه این شهرستان دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید حمایت جدی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر ...

آستارا- فرماندار آستارا از اختصاص مصالح حاصل از لایروبی رودخانه ها و بندر این شهرستان به دستگاه های اجرایی برای اجرای پروژه های عمرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای ...

آستارا- فرماندار آستارا از پیش بینی ۲۵ برنامه برای اجرا در هفته پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: رزمایش پرتوی غیر عامل در آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار آستارا ظهر سه شنبه در حاشیه مانور زلزله و ...

آستارا- فرماندار آستارا از تشکیل ۹ پرونده قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد تومان توسط گمرک این شهرستان خبرداد و گفت: در مقایسه با سال گذشته افزایش ۱۳ درصدی داشته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت ...

آستارا- فرماندار آستارا وظیفه شناسی تمام مدیران را یک ضرورت دانست و افزود: مدیر نظام اسلامی باید همواره دغدغه کشور و مردم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور عصر سه شنبه در سومین جلسه شورای اداری ...

آستارا- فرماندار آستارا از تشکیل ۱۲۲ پرونده تخلفات ارزی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری توسط تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به جایگاه اهل سنت در تاریخ کشور گفت: وحدت شیعه و سنی در آستارا باعث نا امیدی تفرقه افکنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به اینکه زیرساخت های این شهرستان نیازمند تقویت است، گفت: توجه به این بخش برای رونق بیشتر تجارت خارجی بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ...

آستارا- فرماندار آستارا با بیان اینکه نباید شاهد پارک کامیون های ترانزیت در شهر باشیم، گفت: ترافیک این کامیون ها در آستارا باید ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور عصر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان ...

آستارا- فرماندار آستارا با بیان اینکه کار جهادی به همان روحیه نیز نیاز دارد، تصریح کرد: عامل و رمز پیروزی بر مشکلات همین کار جهادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد ازظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه ...

آستارا- نماینده آستارا در مجلس با اشاره به ثبت روز آستارا در تقویم فرهنگی این شهرستان گفت: باید برای ثبت این روز درتقویم ملی تلاش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مرحبا شامگاه سه شنبه در مراسم روز بزرگداشت آستارا با ...

آستارا- فرماندار آستارا از آمادگی ستاد اربعین این شهرستان برای پذیرایی از زوار خارجی در صورت بازگشایی مرز از سوی دولت جمهوری آذربایجان خبر داد.

عنایت رضایی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمام زیرساخت ها توسط ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به اینکه ۳۵۳ تعاونی در آستارا فعالیت دارد، افزود: توسعه همه جانبه تعاونی ها امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از فعالان حوزه تعاون شهرستان آستارا ...

آستارا - همزمان با هفته دولت از کارمندان و مدیران نمونه شهرستان آستارا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار آستارا بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره ...

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه این شهرستان گفت: پروژه های راکد و نیمه تمام احیا و بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ...

آستارا- فرماندار آستارا از بهره برداری ۶۰ پروژه عمرانی و عام المنفعه با بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور پیش از ظهر دوشنبه در ...

آستارا- فرماندار آستارا با انتقاد از سازمان آرد و غله گیلان تعیین سرانه ۹.۸ درصدی توزیع آرد در این شهرستان را ناعادلانه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار اقدام مشترک ...

آستارا- فرماندار آستارا گفت: تمهیدات و زیرساخت های پذیرایی از ۲۰ هزار زائر خارجی اربعین حسینی در مرز آستارا آماده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اربعین آستارا با بیان ...

آستارا- فرماندار آستارا گفت: بسیاری از پیشرفت های کشور به واسطه توجه اصحاب رسانه است که تعلل ها و کم کاری مسئولان را زیر ذره بین گرفته و نقد می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ...

آستارا- فرماندار آستارا گفت: پیش بینی شده از ۳۲۰۰ هکتار سطح زیر کشت برنج در آستارا امسال ۱۶ هزار و ۷۰۰ تن شلتوک به ارزش ۸۵۳ میلیارد تومان برداشت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور پیش از ظهر ...

آستارا - فرماندار آستارا گفت: با توجه به بروز تخلفات و جرایم سایبری و رسانه ای عدم وجود دایره پلیس فتا در نیروی انتظامی آستارا از دغدغه های مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام باقری ارومی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار آستارا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قاسم نوپور سرپرست شهرداری، اظهار کرد: شهردار و اعضای شورا باید در این مدت ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر شنبه در جلسه بررسی طرح راه اندازی کارتخوان در نانوایی ها، گفت: در راستای اجرای مطلوب طرح هوشمندسازی یارانه های نان، نانوایی های فاقد پروانه کسب یا دارای پروانه ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور عصر دوشنبه در دیدار با فعالان سیاسی آستارا، اظهار کرد: دولت سیزدهم در ابتدای کار با وارد کردن ۱۳۶ میلیون دز واکسن گام ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا، اظهار کرد: بستر مناسبی برای جهاد تبیین ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان