سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به ضرورت ساماندهی پهنه و بازنگری طرح هادی سراوان گفت: در این زمینه دستگاه ها باید پاسخگوی وظایف محوله، تعهدات و تکالیف حوزه متبوع خود باشند.

...

با توجه به آغاز پروژه بهسازی لندفیل سراوان، پیمانکار این پروژه برای اتمام کار و دیواره سازی نیازمند ورود زباله خشک به این سایت است اما استاندار گیلان به مردم منطقه سراوان قول داده بود از ورود زباله به ...

...

مردم منطقه زیبای سراوان در چند دهه اخیر روزهای تلخ بسیاری را به دلیل تصمیم اشتباه مدیران وقت، سپری کردند که با کاشت تعدادی نهال روی زباله های مدفون زیر شن ها، کورسوی امید برای بازگشت این منطقه به طبیعت ...

وضعیت مدیریت و اقدامات انجام شده مسائل مبتلابه حوزه پسماند گیلان در چند وقت اخیر به نوعی با وعده های مسؤولان درباره پایان دادن انتقال زابله به سراوان در تضاد یا خوشبینانه همراستای این وعده ها نیست.

...

شهردار رشت در در نخستین روز از آغاز به کار پروژه بهسازی محل دفن سراوان، تامین ماشین آلات لازم برای اجرای سریعتر پروژه بهسازی محل دفن سراوان و کمک واحد عمرانی شهرداری را هم مورد تاکید قرار داد.

...

بررسی ها نشان می دهد با توجه به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص حل معضل پسماند سراوان توسط دولت در گیلان، مردم این منطقه بسیار امیدوارند تا پایان سال ۱۴۰۱ وعده دولت محقق و سراوان به دامن طبیعت بازگردد.

...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا امام پناهی صبح امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان