به گفته فرماندار شهرستان رشت در دهه فجر امسال ۲۳۶ پروژه در حوزه های مختلف با میزان اعتبار پنج هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

...

به گزارش لنگرخبر، کیا عاشوری عصر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مواد مخدر بلایی است که همه جوامع بشری را تهدید می کند، استان گیلان و شهرستان ...

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به تحویل ۶۰ واحد مسکونی در غالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رشت تا دهه فجر، گفت: پنج هزار واحد مسکونی از سوی اداره راه و شهرسازی رشت و در قالب اجرای ...

به گفته سرپرست فرمانداری رشت، ۲۴۸ پروژه عمرانی شهری و روستایی در هفته دولت به بهره برداری می رسد که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

...

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به نقش آفرینی خبرگزاری فارس در کشور و استان در افزایش امید در جامعه گفت: در دورانی هستیم که نقش آفرینی رسانه ها در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بی بدیل است.

...

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه اولویت با اتمام پروژه های نیمه است، گفت: برای اتمام پروژه های نیمه تمام در این شهرستان بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

...

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به طرح سالم سازی ساحل زیباکنار رشت گفت: انتفاع ظرفیت ساحل زیباکنار باید به بومیان منطقه برسد و این مهم با ایجاد فضای کسب و کار تحقق می پذیرد.

...

به گفته سرپرست فرمانداری شهرستان رشت، در فاز نخست آب شرب، مشکل آب شرب ۱۲۷ روستای شهرستان رشت حل می شود و در فاز دوم و پایانی شاهد حل مشکل آب شرب ۷۶ روستای دیگر تا پایان عمر دولت سیزدهم ...

سرپرست فرمانداری رشت، دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه سربلندی و سرافرازی نظام اسلامی دانست و گفت: اقتدار نظام اسلامی به تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح گره خورده است.

...

تالش- فرماندار تالش خواستار بازدید و تعیین تکلیف پل چوبی جوکندان توسط مدیرکل محیط زیست گیلان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از پل چوبی در حال تخریب جوکندان خواستار بازدید و تعیین تکلیف ...

تالش- فرماندار تالش از پرداخت هزار و ۶۰۰ مورد تسهیلات فرزندآوری در شش ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر سه شنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار ...

رشت- فرماندار تالش با اشاره به تولید ۱۳۰ هزار تن کیوی در این شهرستان از افزایش بیش از ۵۰ درصدی صادرات این محصول خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر دوشنبه در جلسه بررسی محصول میوه صادراتی کیوی ...

فرماندار تالش از افتتاح پروژه گازرسانی به روستای کوهستانی گل خطبه سرا با اعتباری بالغ ۸۵۰ میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

...

نماینده عالی دولت در تالش، چند سفر استاندار گیلان به این شهرستان طی یک سال اخیر را در راستای عزم جدی و برنامه ریزی مسؤولین استانی و کشوری برای حل مشکلات منطقه دانست.

...

در دومین روز از هفته دولت ۹۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان در بخش مرکزی تالش به بهره برداری رسید.

...

فرماندار تالش اظهار امیدواری کرد با اتمام فاز دوم پروژه چاه فلمن که با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیارد ریال در حال اجراست بزودی مشکل کمبود آب در شهرستان نیز تا حدود زیادی حل شود.

...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر یکشنبه در جلسه اضطراری شورای آرد و نان با اشاره به اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان در شهرستان تالش، اظهار کرد: تا پایان خرداد همه نانوایی های سطح شهرستان ...

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر یکشنبه در همایش تجلیل از معلمان برتر تالش با تبریک آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم، افزود: نبرد امروز نبرد علم است و معلمان ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان