رئیس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران گفت: تمام صنعت هسته ای درگیر فرایند استانداردسازی شده و مقرر شده است تا نظام استانداردسازی به صورت یک نظام یکپارچه تشکیل و دنبال شود.

به گزارش ایسنا، مرکز ملی نظام کیفیت ...

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: جریان نوآوری و چرخه خلاقیت؛ قدرت تبدیل ایده به محصول و حل مساله است و نگاهی که در این چرخه باید فعال باشد، «خودباوری» است که هم افزایی و رویکرد همزمان این دو فرآیند ...

تفاهم نامه همکاری سه جانبه در زمینه استفاده از فناوری هسته ای در حوزه کشاورزی و تامین امنیت غذایی با حضور مهندس اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، توسط دکتر بختیاری مدیرعامل ...

به گزارش ایسنا، ...

معاون سازمان و رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای گفت: پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای منشا اصلی فعالیت های علمی و پژوهشی در صنعت هسته ای کشور است، که نتایج پژوهش های آن می تواند اثرات مثبت و ...

رشت- رئیس سازمان انرژ ی اتمی با اشاره به ابعاد گسترده فناوری پلاسما گفت: سموم زدایی مازوت یکی از دستاوردهای مهم فناوری پلاسما و هسته ای است.

محمد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رونمایی سند راهبردی ...

رشت- رئیس سازمان انرژی اتمی پسماند را معضل استان های شمالی دانست و گفت: آب تصفیه شده زباله سراوان صرف مصارف کشاورزی و صنعتی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در آئین رونمایی از سامانه تصفیه شیرابه زباله ...

رشت- رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به احداث صنعتی، تحقیقاتی و آموزشی و پرتودهی این سازمان در گیلان گفت: این استان می تواند به قطب ایجاد فناوری هسته ای تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر پنج ...

رشت- استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی و صادرات استان گفت: رونق اقتصادی و افزایش صادرات در گیلان با توجه به پرتودهی محصولات کشاورزی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر پنج شنبه در ...

رشت- رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه فناوری هسته ای پیشران در توسعه است، گفت: معضل زیست محیطی زباله سراوان استان گیلان با بهره گیری از این فناوری حل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی پیش ...

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار مدیرعامل و معاونان شرکت توسعه کاربرد پرتوهای سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی در ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان