معاون سلامت روان و اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه در افق ۱۴۳۰ بالغ بر ۳۰ درصد جمعیت سالمند خواهد بود، گفت: مراکز ارائه خدمت به جهان دیدگان تهرانی افزایش می یابد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ...

وزیر بهداشت با بیان این که کرونا در ایران مهار شده و اغلب بیماری های تنفسی گزارش شده، آنفلوانزاست، گفت: سالمندان و بیماران خاص سالانه یکبار واکسن کرونا را تزریق کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، ...

رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با بیان اینکه جمعیت سالمند فعلی کشور هفت میلیون نفر است، گفت: جمعیت سالمندی ایران در سال ۱۴۱۰ به ۱۵ درصد و در سال ۱۴۲۰ به ۲۰ درصد می رسد.

...

پنجمین همایش ملی سالمندی با موضوعات آموزش اقدامات پیشگیرانه از آسیب، اختلالات ارتوپدیک، نورولوژیک، قلبی عروقی، سیستم تنفسی، کف و لگن، روماتولوژی و پوکی استخوان در سالمندان در رشت آغاز به کار کرد.

...

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان از حضور ۸۲ هزار و ۸۹۳ خانوار سالمند از مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: این تعداد خانوار شامل ۱۱۲ هزار و ۳۳۳ نفر می شوند.

...

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از تلاش های مسؤولان و شاغلان در آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت گفت: گیلان، سالمندترین استان کشور است و باید همه در ارائه خدمات سلامت محور به جامعه سالمندی ...

...

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تاکیدات اسلام درباره نگهداری از والدین سالخورده و وظیفه فرزندان گفت: ممکن است به دلایلی، پدران و مادران در مراکز سالمندان باشند اما باز فرزندان سعی کنند به آنان سر ...

...

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان با بیان اینکه ۴۶۰ سالمند و معلول در آسایشگاه نگهداری می شوند، گفت: ۲۶۰ تن از این مددجویان، بی سرپرست هستند.

...

به گزارش لنگرخبر، در هفته سالمند قرار داریم. پیرمردان و پیر زنانی که گنجینه بزرگی از تجارب مختلف زندگی هستند و حالا به دورانی از زندگی رسیده‌اند که موی سپید و چین و چروک صورت و ضعف و سستی اندام و ... بر ...

به گزارش لنگرخبر، روستای هالیدشت درمنتهی الیه جنوبی دهستان لات لیل اطاقور و شهرستان املش قرار گرفته است و تا خود شهر ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. از لاهیجان تا هلودشت حدودا ۴۵ دقیقه راه است.برای رفتن به هالیدشت اول به ...

به گزارش لنگرخبر، در هفته گذشته شاهد آسفالت شدن زمستانه خیابان های شهر اطاقور توسط شهرداری بودیم.



شهروند خبرنگار : محمدجواد



تصاویر و فیلم های از وضعیت شهرستان لنگرود را با ذکر نام خود، ...

به گزارش لنگرخبر، در شهر اطاقور ،میدان امام علی (ع) ،ساختمانی که بجای بتن از کیسه سیمان و کارتن استفاده و به صورت غیرمجاز بنا شده است.



طبقه دوم ساختمان از قوطی پروفیل ۷×۷ بجای تیر و ستون ...

به گزارش لنگرخبر، جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اطاقور، لحظاتی پیش در سالن جلسات این شورا برگزار شد.



در این جلسه علی محبی با کسب بیشترین آرا از جمع 5 رای برای یک سال به عنوان رئیس ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان