رشت- سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به خدمات رسانی ۱۴۹ شرکت حمل و نقل مسافری به زائران اربعین گفت: چهار هزار و ۵۰۰ زائر گیلانی به استان بازگشته اند.

غلامعلی نیک فهم در گفتگو ...

رشت- زائران گیلانی اربعین حسینی در بازگشت از سفر خاطرات خود را بازگو می کنند.

...

رودبار- ایام اربعین فرصتی برای نمایش عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان است کاری که موکب «قافله عاشقی» از شش سال گذشته تاکنون انجام داده و در خدمت جاماندگان اربعین است.

...

رودبار- ایام اربعین فرصتی برای نمایش عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان است کاری که موکب «قافله عاشقی» از شش سال گذشته تاکنون انجام داده و در خدمت جاماندگان اربعین است.

...

رودسر- مردم بخش کلاچای شهرستان رودسر همزمان با اربعین حسینی در امامزادگان ماچیان و امیربنده مراسم عزاداری برگزار کردند.

...

آستارا- پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در شهرستان آستارا در روز اربعین حسینی به سمت امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) برگزار شد.

...

آستانه اشرفیه -تجمع بزرگ اربعین حسینی با حضور مردم ولایتمدار گیلان در آستانه اشرفیه برگزار شد.

...

آستانه اشرفیه- موکب های خدام الحسین در مسیرهای منتهی به حرم مطهر «سید جلال الدین اشرف» به جاماندگان اربعین گیلان خدمات رسانی کردند.

...

رشت- جاماندگان اربعین حسینی در سراسر استان گیلان در قالب کاروان های پیاده خود را به حرم مطهر سید جلال الدین اشرف در آستانه اشرفیه می رسانند.

...

رشت- فرمانده حوزه مقاومت بسیج سه شهری سپاه مرکزی رشت از برپایی موکب بزرگ اربعین در بوستان ملت رشت خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سروان پاسدار مجتبی عبداللهی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی موکب بزرگ اربعینی ...

رشت- رئیس اورژانس گیلان با اشاره به اعزام ۱۱ تیم اورژانس از این استان به مرز خسروی گفت: در این مدت دو هزار و ۶۵۷ زائر از خدمات اورژانس گیلان بهره مند شده اند.

پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار ...

رشت- دبیر ستاد اربعین گیلان با اشاره به اعزام ۴۰ هزار زائر از این استان به پیاده روی اربعین گفت: تاکنون ۵۰ درصد این زوار به کشور بازگشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر عبدالله پور شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ...

نجف- مسئول موکب خدام الحسین با اشاره به فعالیت های این موکب از اسکان بیش ۷ هزار زائر خبر داد و گفت: غرفه فرهنگی و کودک این موکب نیز برپا است.

...

کربلا- مدیر اجرایی موکب صاحب الزمان (عج) آستانه اشرفیه از اسکان بیش از ۱۰۰۰ زائر اربعین حسینی در این موکب خبر داد.

...

انزلی- جاماندگان اربعین حسینی در انزلی مسیر هشت کیلومتری «بی بی حوریه» تا مزار شهدای گمنام را پیاده طی کردند.

...

کربلا- موکب صاحب الزمان آستانه اشرفیه از زائران اربعین حسینی در کربلا پذیرایی می کند.

...

نجف- موکب خدام الحسین (ع) در مسیر نجف به کربلا وسایل آسیب دیده زوار اربعین حسینی را تعمیر می کند.

...

رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از بهره مندی ۷۰۰ زائر اربعین حسینی از خدمات این جمعیت در موکب مستقر در امامزاده هاشم رشت خبر داد.

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر از بهره مندی ۷۰۰ زائر سفر اربعین در ...

نجف- موکب خدام الحسین (ع) تهران در مسیر نجف به کربلا از زوار حسینی پذیرایی می کند.

...

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به صدور ۵۰ هزار گذرنامه از ابتدای محرم امسال تاکنون گفت: ۱۲ هزار برگ تردد موقت صادر و بیش از چهار هزار و ۵۰۰ گذرنامه نیز تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

رشت- سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به پیش بینی های انجام شده برای بازگرداندن زوار گیلانی اربعین از مرز مهران گفت: تاکنون ۲۹ اتوبوس به این مرز اعزام شده است.

به گزارش ...

رشت- موکب «قافله عاشقی» هرساله ۱۰ روز مانده به اربعین برای پذیرایی از جاماندگان اربعین حسینی و زوار این مسیر در حاشیه شهر لوشان شهرستان رودبار برپا می شود.

...

رشت- دبیر ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه مرزها بسته شده و ناوگان عمومی به سمت مرزهای خسروی و مهران حرکت نمی کنند، گفت: مردم تا اطلاع ثانوی به سمت مرزها حرکت نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر عبدالله پور ...

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به حضور میلیونی شیعیان در اربعین حسینی، سکوت امپراطوری رسانه ای غرب را نشان دهنده ضعف دشمن در برابر این اجتماع عظیم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه ...

رشت- مسئولان عراقی برای جلوگیری از گرمازدگی زائران در مقابل حرم مطهر حضرت علی (ع) روی آنها آب می پاشند.

...

مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای مرزهای غربی کشور و همچنین شهرهای زیارتی در کشور عراق را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آسمان مهران برای پنجشنبه (۱۷ شهریور) صاف، گاهی وزش باد با احتمال ...

رشت- دبیر ستاد اربعین استان گیلان با اشاره به ازدحام زوار در مرزهای غربی کشور از زائران گیلانی خواست سفر خود به مرزها برای حضور در پیاده روی اربعین را چند روز به تعویق بیاندازند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر ...

رشت- پوستر نماهنگ «انا من حسین» اثری از «مصطفی احمدی» در رشت رونمایی شد.

...

رشت- سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اعزام بیش از ۳ هزار زائر اربعین از این استان به پایانه های مرزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حدادی با ...

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، فرهنگسرای رسانه برای دومین سال پویش «آقا من جا مانده ام» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش رسانه ای «آقا من جا مانده ام» برای سال دوم به میزبانی فرهنگسرای رسانه برپا ...

رشت- مسئولان استان گیلان برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده و طبق گفته دبیر ستاد اربعین حسینی استان، تمامی امکانات برای این امر بسیج شده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- سیده سمیه رعد: ...

آستارا- فرماندار آستارا از آمادگی ستاد اربعین این شهرستان برای پذیرایی از زوار خارجی در صورت بازگشایی مرز از سوی دولت جمهوری آذربایجان خبر داد.

عنایت رضایی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمام زیرساخت ها توسط ...

رشت- فرمانده انتظامی گیلان گفت: از ابتدای ماه محرم ۹ هزار گذرنامه موقت در گیلان صادر و سه هزار گذرنامه تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی صبح دوشنبه در گفتگو با رسانه ها با بیان اینکه ...

وزیر بهداشت، از استقرار ۸ بیمارستان صحرایی در مرزها برای مراقبت از زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی افزود: هفت فروند بالگرد اورژانس، ۲۰۰ دستگاه آمبولانس، ۳۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰ دستگاه موتورلانس و همچنین هشت ...

رشت- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه اربعین حسینی یکی از نمادهای سیاسی اسلام است، گفت: وحدت و اتحاد مسلمانان در این همایش عظیم مهم ترین سلاح در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد ...

رشت- امام جمعه موقت رشت با اشاره به توطئه دشمن برای خدشه به پیوند میان امت اسلامی در اربعین حسینی گفت: به هیچ کس اجازه نمی دهیم به وحدت اربعین آسیب بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفر قربانپور ...

مصلای تهران اعلام کرد به مناسبت فرا رسیدن ایّام اربعین حسینی همزمان با برگزاری اجتماع بزرگ اربعینی ها، نمایشگاه سلام از ۹ تا ۱۴ شهریور ماه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ...

رشت- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط عراق همه مرزهای ایران با این کشور بسته است، گفت: زائران اربعین به مرزها مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مصطفی پور صبح ...

رشت- رئیس کارگروه فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین گفت: هموطنان سفر خود را به روز اربعین متمرکز نکنند تا زمینه پشتیبانی فرهنگی خدماتی برای خادمان موکب ها مهیا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید احمدی امروز دوشنبه در ...

رشت- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه عدالت طلبی، استکبارستیزی، وحدت و آزادگی پیام مهم اربعین است، گفت: این راهپیمایی نماد وحدت مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر دوشنبه در نشست ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان