کاهش قیمت برنج در بازار از یک طرف و ماجرای ادعای واردات چندمیلیون تنی برنج از طرف دیگر، نگرانی هایی را برای شالیکاران استان های شمالی به وجود آورده که در این گزارش به بررسی ادعای واردات چند میلیون تن ...

ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در نشست امروز مجمع نمایندگان گیلان به عنوان رئیس دوره ای این مجمع انتخاب شد.

...

عضو مجمع نمایندگان گیلان از مخالفت مجلس با عرضه خودرو در بورس خبر داد و گفت: ناترازی در صنعت خودرو و عدم برابری عرضه و تقاضا قیمت خودروها را دستخوش تغییر کرده است.

...

رشت- روزهای پایانی برداشت محصول برنج از شالیزارهای استان های شمالی در حالی سپری می شود که در این میان انتشار خبر رفع ممنوعیت واردات برنج نگرانی هایی را برای شالیکاران به وجود آورده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- ...

آستانه اشرفیه- نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر با اشاره به اینکه بندرکیاشهر در حوزه درمان فاقد امکانات است، گفت: یکی از مطالبات مهم مردم آستانه اشرفیه بیمارستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم نجفی عصر شنبه در نشست ...

[ad_1]

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی از هیات رئیسه و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خواست تا با توجه به تعدد شیوه های استخدامی در دستگاه های اجرایی و استخدام های بی ضابطه طرح ساماندهی استخدام ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان