تصویب قانون جوانی جمعیت از سوی مجلس با ارائه بسته های تشویقی متنوع یک گام رو به جلو برای بهبود وضعیت کنونی است که باید با همراهی دولتمردان در اجرای این قانون توام شده تا نتیجه بخش باشد.

خبرگزاری مهر، ...

رودسر- مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گیلان خواستار همکاری دستگاه های اجرایی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد وگفت: کارگزاران نگاه کارشناسانه و علمی به این حوزه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا یعقوب نژاد ...

رشت- فرماندار رشت از اجرای طرح «فردای روشن نسل امید» در حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای نخستین بار در کشور به صورت پایلوت در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی صبح دوشنبه در ...

می گویند جمعیت ایران تا ۱۴۸۰ به ۳۰ میلیون نفر می رسد! اگر با همین فرمان جلو رویم آنقدر ایرانی ها پیر می شوند که کسی هم نخواهد بود از آنها نگهداری کند، پس باید چه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ...

رئیس اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت، با اشاره به سقوط نرخ باروری در ایران، گفت: برای نجات از سیاهچاله جمعیتی ۷ سال فرصت داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر جباری، در همایش کشوری «تبیین نقش ماما در دستیابی به اهداف قانونی ...

رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده مجلس، نسبت به تعطیلی مطب هایی که تجهیزات و داروی سقط جنین داشته باشند، هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین بانکی پور، در همایش کشوری "تبیین نقش ماما در دستیابی به ...

مشاور وزیر بهداشت در امور مامایی، در خصوص علت افزایش آمار سزارین در برخی از استان ها، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهلا خسروی، در همایش کشوری "تبیین نقش ماما در دستیابی به اهداف قانونی جوانی جمعیت" در هتل ...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: راه اندازی و گسترش مراکز درمان ناباروری سطح ۲ اقدامی استراتژیک است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای مصوبه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مرکز درمان ناباروری سطح ۲ در شهرستان ورامین، ...

[ad_1]

در پی صحبت های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکارهایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راهکار «ازدواج بین المللی»، تعدادی از نمایندگان در مقابل صندلی این نماینده مجلس ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان