مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به تشکیل۲۰ هزار و ۴۱۴ پرونده از ابتدای سال جاری تاکنون در تعزیرات حکومتی گفت: با تلاش های انجام شده ۹۹.۹ درصد از این پرونده ها بررسی و فقط ۱۴۹ پرونده ...

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، یک واحد صنفی مشاور املاک به دلیل ثبت نکردن کد رهگیری و رعایت نکردن تکالیف قانونی در رشت به ۱۱ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

...

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به تخلف ارزی یک شرکت در گیلان گفت: تعزیرات حکومتی پس از اثبات تخلف شرکت، علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی، شرکت را به بازگرداندن عین ارز به میزان ۲۰۲ هزار و ۵۸۲ یورو به ...

به گفته مدیرکل تعزیرات گیلان، پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار کیلوگرم مرغ گرم به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال بررسی شد که متهم به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

...

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از محکومیت ۲۲ میلیارد تومانی یک مدیر مشاور املاک به علت عدم رعایت مقررات نظام صنفی در رشت خبر داد.

...

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به شناسایی الکل طبی قاچاق در رشت در چند روز گذشته، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان ، ۵۰ گالن ۲۰ لیتری الکل طبی قاچاق به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کشف ...

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از تخلف ۸۸۲ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریالی ۱۳۲ واحد مشاور املاک در این استان خبر داد و گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری، ۱۴۳ اکیپ توانستند ۶۹۲ بازرسی از مشاورین املاک انجام دهند که ...

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان، یک مرغ فروشی به دلیل عرضه خارج از شبکه ۲ هزار کیلوگرم مرغ گرم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۲ میلیارد و هفتصد و شصت میلیون ریال محکوم شد.

...

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار سکه ارز ۲ یورویی در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رشت خبر داد و گفت: ارزش این پرونده قاچاق بیش از یک میلیارد ...

مدیر کل تعزیرات گیلان با اشاره به شناسایی قاچاق در یک شرکت وارد کننده ابزار آلات صنعتی گفت: پرونده این شرکت در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز شهرستان بندر انزلی رسیدگی شد.

...

تعزیرات حکومتی گیلان اخیراً طی اقداماتی جدی و قاطعانه تعدادی از فروشگاه ها و همچنین مرکز توزیع کننده لاستیک را با اعمال جریمه سنگین، نقره داغ کرد.

...

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان، 642 واحد صنفی متخلف استان گیلان، به مجازات نقدی به مبلغ ۳ میلیارد و ۶۹۳ میلیون و ۶۴۵ هزارو ۶۵۰ ریال محکوم شدند.

...

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان، 642 واحد صنفی متخلف استان، به مجازات نقدی به مبلغ سه میلیارد و ۶۹۳ میلیون و ۶۴۵ هزارو ۶۵۰ ریال محکوم شدند.

...

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از برخورد قاطع این سازمان با متخلفان اقتصادی در عرصه سلامت، کالا و قاچاق خبر داد و گفت: ۲۲ هزار و ۷۰۰ پرونده از سوی دستگاه های کاشف و ضابط در تعزیرات حکومتی استان گیلان از ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به بازرسی از یک رستوران در رشت و کشف مواد غذایی فاسد گفت: این رستوران پلمب شد.

مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اکیپ گشت تعزیرات حکومتی استان گیلان در ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به کشف ۲۱ توپ پارچه قاچاق از یک انبار در رشت خبر داد و گفت: جریمه ۶۰ میلیون تومانی برای صاحب انبار صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی امینی گفت: با پیگیری ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به جریمه ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی یک شرکت آب معدنی در سیاهکل اظهار کرد: این شرکت به دلیل گرانفروشی جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی امینی گفت: بازرسان صنعت، معدن ...

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از یک واحد صنفی واقع در رشت مقادیر متنابهی پوشاک قاچاق کشف شد که به مجازات نقدی به مبلغ ۲ میلیارد و ۶۵۲ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۲۸۵ ریال محکوم گردید.

به گزارش ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به جریمه ۲۲ میلیارد ریالی صاحب یک شرکت بازرگانی گفت: این شرکت متخلف به دلیل عمل نکردن به تعهدات ارزی از داشتن کارت بازرگانی نیز محروم شد.

مرتضی امینی در گفتگو با ...

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه 22 میلیاردی برای عدم ایفای تعهدات ارزی یک شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه ۶۸۰ میلیون ریالی یک برنج فروشی در رشت به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت و صادر نکردن فاکتور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی امینی گفت: مأموران اداره کل تعزیرات حکومتی به ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به مدیریت یک موسسه پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت علمی گفت: این موسسه به دلیل تخلفات تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی امینی با اشاره به فعالیت یک مؤسسه پزشکی غیرمجاز ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از محکومیت بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی برای نگهداری روغن های خوراکی قاچاق در رشت خبر داد.

مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر از جریمه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به انجام ۵ هزار و ۹۳۷ مورد بازرسی از اصناف و تشکیل بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تخلف گفت: حوزه کالا و خدمات بیشترین تخلف را داشته است.

مرتضی امینی ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی یک واحد صنفی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خبر داد.

مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شناسایی یک واحد صنفی ...

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از شناسایی یک واحد صنفی متخلف در حوزه قاچاق کالا خبر داد و گفت: پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالای ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی برای نگهداری کالای قاچاق در رشت خبر داد.

مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مأمورین پلیس آگاهی استان گیلان طی بازرسی از یک انبار تخلیه بار ...

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از تخلف یکی از واحدهای صنفی لوازم التحریر در سطح شهر رشت خبر داد و گفت: طی این بازرسی ها یک واحد متخلف شناسایی و این واحد متخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به تشکیل ۱۰۵ فقره پرونده تخلف در حوزه لوازم التحریر و پوشاک مدرسه گفت: از این تعداد ۹۲ پرونده با جریمه بیش از ۴۱ میلیارد ریالی مختومه شده است.

مرتضی امینی در گفتگو ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به رسیدگی به بیش از ۱۳ هزار پرونده در شعب این اداره کل در هفت ماهه نخست امسال گفت: گران فروشی و کم فروشی بیشترین تخلفات بوده اند.

مرتضی امینی در گفتگو با ...

رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه ۲۱ میلیارد ریالی یک واحد تولیدی و کشتارگاه مرغ در شهرستان رودبار به علت تقلب خبر داد.

مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک واحد تولیدی و کشتارگاه مرغ واقع در ...

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه مردم به پایانه ها مراجعه کرده و با خیال راحت و به صورت حضوری بلیط تهیه کنند، گفت: تا امروز سه شرکت به دلیل تخلف در قیمت گذاری بصورت موقت تعلیق شدند.

...

رشت- مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به انجام بازرسی از ۵ هزار و ۶۵ واحد صنفی طی پنج ماهه نخست امسال گفت: ۱۵۹ پرونده برای نانوایی ها تشکیل شد.

مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره ...

رشت- مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه ۲۱۲ میلیارد ریالی یک شرکت حمل و نقل بین المللی به اتهام قاچاق خودروی کشنده در آستارا خبرداد.

مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سو ظن مأمورین نیروی ...

[ad_1]

مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه خودروهای با پلاک منطقه آزاد نمی توانند از نقاط تعیین شده خارج شوند، اظهار کرد: برای این خودروها در صورت خروج از محدوده تعیین شده ضمن ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان