مردمان بافرهنگ روستای انبوه رودبار صنایع دستی به نام «دستی » دارند که نوعی سبد است که هم از آن استفاده کرده و هم در تلاشند تا با هدیه دادن آن به نسل های کنونی، صنعت پیشینیان خود را حفظ ...

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اختصاص ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های صنایع دستی گیلان خبر داد.

...

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برپایی ۲ هزار و ۴۰۰ برنامه مختلف را برای رفاه حال و خدمات رسانی مطلوب به مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

...

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از آغاز به کار نمایشگاه صنایع دستی با حضور نمایندگان با حضور نمایندگان ۲۳ استان کشور در شهرستان رشت خبر داد.

...

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، سه نفر از ارزیابان شورای جهانی به منظور بررسی وضعیت رشت برای دریافت عنوان شهر جهانی صنایع دستی وارد رشت شدند.

...

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان از برگزاری نخستین جشنواره و همایش سرمایه گذاری حوزه گردشگری با حضور ۶۰ غرفه در این استان خبر داد.

...

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خانواده شهدا گنجینه هدایت ملت در برهه های حساس هستند، گفت: مراسم سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی روز پنجشنبه ۱۰ صبح در تالار مرکزی رشت و با ...

...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان