لنگرود- «سیروس آقاجانیان» با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات هیأت رئیسه دور ششم شورای اسلامی شهر لنگرود در سال سوم فعالیت این دور شورا با حضور اعضا برگزار شد.

...

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به فعالیت کارخانه کودآلی شهرداری رشت گفت: احداث کارخانه کودآلی که در ۱۳۷۶ کلنگ خورد و ۱۳۸۱ شروع بکار کرد و مشکلاتی که در حال حاضر در حوزه این کارخانه رقم خورده ...

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به احداث پارکینگ در نقاط شلوغ و پُر تردد رشت گفت: این مهم از ضروریات است و بر اساس مصوبه شورا، باید از محل عوارض ساخت و ساز در رشت، بخشی برای این موضوع ...

در دومین روز از بررسی رزومه کاندیداهای تصدی جایگاه شهردار رشت به مباحثی از جمله دستیابی به چشم انداز واحد شهری، اجرای طرح خمس و خادم مردم رشت بودن اشاره شد.

...

صومعه سرا- یک منبع آگاه از دستگیری سه عضو شورای اسلامی یکی از روستاهای صومعه سرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از منبع آگاه؛ سه عضو شورای اسلامی یکی از روستاهای شهرستان صومعه سرا به اتهام مشارکت ...

منجیل- رئیس شورای اسلامی شهر منجیل با بیان اینکه رسوب برداری از پشت سد منجیل شایعه است، گفت: چند صدایی نیز بین اعضای شورا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد طاهری بعد ازظهر دوشنبه در نشست خبری با ...

رشت- سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه بیش از ۳۶۳ میلیارد تومان بدهی دفاتر مالی شهرداری ثبت شده است، گفت: ۶۷ درصد بودجه تاکنون محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف یزدانی عصر شنبه با حضور در شصت و پنجمین ...

رشت- رئیس شورای شهر رشت گفت: با توجه به مشکلات سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت تعدادی از اعضای شورا درخواست تحقیق و تفحص از این سازمان را دارند که به زودی انجام می شود.

به گزارش ...

آستارا- انتخابات هیئت رئیسه سال دوم دوره ششم شورای اسلامی شهرستان آستارا برگزار و ترکیب جدید مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات هیئت رئیسه سال دوم دوره ششم شورای اسلامی شهرستان آستارا ظهر شنبه با حضور اعضای شورای اسلامی ...

آستارا- «سید حاتم موسوی» با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای بخش مرکزی آستارا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان آستارا ظهر دوشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

...

فومن- «سیامک احمدزاده» با رأی اکثریت اعضای شورای شهر فومن به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه جلسه فوق العاده و علنی و پر از حاشیه شورای شهر فومن با دستور کار ...

به گزارش لنگرخبر، کاظم لطفی عصر امروز در جریان بازدید از پروژه های در حال احداث آب و فاضلاب شهری شهرستان لنگرود اظهار کرد: سال گذشته سرمایه گذاری برای اجرای طرح های آب و فاضلاب شهری در گیلان آغاز ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان