مدیرکل حفاظت از محیط زیست گیلان از مشاهده تصاویر بسیار ارزشمند یک قلاده خرس قهوه ای ماده به همراه دو توله در ارتفاعات جنگلی شهرستان املش خبر داد.

...

به گفته رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار، یک توله خرس در استخر آب کشاورزی یکی از روستاهای منطقه شکار ممنوع عمارلو به دام افتاده بود به سلامت رهایی یافت و به دامان طبیعت بازگشت.

...

به گفته رئیس اداره محیط زیست فومن، دوستداران طبیعت در پایش مناطق حوزه استحفاظی با مشاهده یک قلاده خرس قهوه ای در منطقه جنگلی پایین تریشوم، اقدام به تصویربرداری از آن کردند.

...

فومن- رئیس اداره محیط زیست فومن از مشاهده یک قلاده خرس قهوه ای در منطقه جنگلی پایین تریشوم این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی فلاح مجاور گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست و دوستداران طبیعت شهرستان فومن ...

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار از نجات و رهاسازی موفق یک قلاده خرس قهوه ای به عنوان بزرگترین گوشتخوار جهان که گرفتار در فنس باغات کشاورزی محدوده روستای لاکه شهرستان رودبار گیلان بود خبر داد.

...

رودبار- کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان رودبار یک خرس قهوه ای گرفتار در فنس باغی را آزادسازی، تیمار و سپس رهاسازی کردند.

...

تصاویر ضبط شده از دو قلاده خرس در محدوده حفاظت شده زیستگاه و ذخیره گاه کره ارژن-پریشان در شهرستان کازرون استان فارس، نشان دهنده حال خوب خرس های ساکن در این منطقه است که در این فیلم می بینید.

...

اردبیل- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل به ویژه افرادی که در طبیعت حضور می یابند از مداخله در زیستگاه حیوانات خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قاسم پور پیش از ظهر سه شنبه در ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان