به گزارش لنگرخبر، دکتر سیدعلی فاطمی، نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران، در گفتگو با روزنامه خراسان به‌شدت از تامین اجتماعی بابت پرداخت‌نکردن حق داروخانه‌ها گلایه‌مند است. او درباره به بن‌بست‌ خوردن طرح دارویار هشدار می‌دهد: «برای مشکلات کنونی و عدم پرداخت ...

رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ، در واکنش به ادعای وجود فساد مالی در حوزه سلامت، گفت: فسادی که در حوزه سلامت روز به روز تشدید می شود، حاصل سیستم غلط است.

سیدموید علویان، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: فساد ...

نایب رئیس انجمن داروسازان ایران، به تشریح وضعیت بازار دارویی کشور بعد از اجرای طرح دارویار پرداخت.

سیدعلی فاطمی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در بحث پرداختی ها به داروخانه ها، سازمان بیمه سلامت خوش قول بوده و مطالبات تیر ...

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اجرای طرح دارویار، گفت: هیچ نگرانی بابت پرداختی ها به حوزه دارو وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی ناصحی افزود: خوشبختانه اقدامات و گام های قابل قبولی در حوزه ...

وزیر بهداشت و درمان گفت: سازمان غذا و دارو تا ۲ هفته آینده باید درباره ابهامات طرح دارویار و اختصاص ارز ترجیحی و ارز آزاد به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گزارش بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، که روز ...

عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان تهران، در ارتباط با چالش صنعت داروسازی کشور توضیحاتی ارائه داد و گفت: نباید اجازه بدهیم زنجیره تامین دارو دچار مشکل شود.

شهاب الدین جنیدی جعفری، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برداشت بنده این ...

صنعت داروسازی کشور از حلقه ها و بخش های مختلفی تشکیل شده که اگر یکی از این حلقه ها جدا شود، قطعا صنعت دارو دچار مشکل خواهد شد. داروخانه، یکی از اجزای مهم صنعت است.

به گزارش خبرنگار مهر، داروخانه ها ...

نایب رئیس دوم سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، نسبت به چالش های صنعت داروسازی کشور بعد از اجرای طرح «دارویار»، ابراز نگرانی کرد.

هاله حامدی فر، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: مهم ترین چالش طرح دارویار، عدم تأمین به ...

رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن داروسازان تهران، در نشست خبری به تشریح مهم ترین مسائل و مشکلات صنعت داروسازی کشور و داروخانه ها پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحمید خوئی رئیس انجمن داروسازان تهران، بعد از ظهر یکشنبه ۳۰ مرداد ...

سرپرست تیم ارزیابی و پایش سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به طرح تغییر مدل پرداخت یارانه دارو گفت: با اجرای طرح دارویار، از دست درازی افراد سودجو به منابع ملی جلوگیری گردید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قنادی افزود: اجرای ...

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه ۸۱۲ هزار نفر در حاشیه شهر ها بیمه رایگان شدند گفت: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۶ میلیون نفر تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی ناصحی ...

سرانجام دولت تصمیم گرفت برای ارز ترجیحی دارو، یک جایگزین پیدا کند که بتواند به صنعت داروسازی کشور برای افزایش قیمت دارو کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سال ۹۷ دولت تصمیم گرفت برای کالاهای اساسی از جمله دارو، ارز ...

نایب رئیس انجمن داروسازان ایران، وضعیت پرداخت مطالبات داروخانه ها از بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی را تشریح کرد.

سیدعلی فاطمی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سازمان بیمه سلامت، مطالبات داروخانه ها را تا تیر ماه پرداخت کرده، اما ...

مشاور رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اجرای طرح دارویار، گفت: نگرانی اصلی داروخانه ها اعتبارات بود که ۲۰۰۰ میلیارد تومان به آنها پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حیدر محمدی، در نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ...

مشاور رئیس سازمان غذا و دارو، در ارتباط با روند اجرای طرح دارویار توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پیکان پور، از طراحان طرح دارویار در نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: سه هفته پیش یعنی ۲۳ ...

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: منافع برخی با اجرای طرح دارویار، از بین رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام دارایی، در نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه ما یکی از مجریان طرح دارویار و پیشانی کار هستیم، ...

یک نماینده مجلس، ابراز امیدواری کرد اجرای طرح دارویار به گونه ای پیش برود که بتوان از این طرح به عنوان دستاورد دولت سیزدهم نام برد.

قاسم ساعدی، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح دارویار، گفت: به باور من، ...

رئیس هیأت مدیره انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران، موفقیت طرح دارویار را در گرو پشتیبانی مجلس شورای اسلامی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بیمه ها دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر عبداللهی اصل، در یادداشتی نوشت: ...

عضو هیئت رئیسه مجلس، با اشاره به اجرای طرح دارویار در کشور گفت: تغییر قیمت دارو در قالب این طرح، فقط برای دولت و بیمه ها اعمال می شود.

علی کریمی فیروزجایی، در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: اصلاح الگوی ...

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس با عنوان این مطلب که طرح دارویار هزینه ای به مردم تحمیل نمی کند، گفت: اجرای این طرح موجب کاهش هزینه دارو می شود.

ولی اسماعیلی نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ...

مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان بیمه سلامت گفت: سقف ریالی داروخانه های طرف قرار داد با بیمه سلامت تا اطلاع ثانوی برداشته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیوان تاجبخش گفت: پیش از این، برخی داروخانه ها دارای سقف تعدادی یا ...

سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان میان صنعت داروسازی کشور و دولت بر سر واقعی شدن قیمت دارو، طرح دارویار کلید خورد. اما، اجرای این طرح، اهداف دیگری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از حاشیه های ...

رئیس هیأت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، به تشریح مزیت های اجرای طرح دارویار پرداخت.

محمد عبده زاده، در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر ضرورت اصلاح سیاست ارزی و اجرای طرحی مانند دارویار برای حل مشکل صنعت ...

طرح دارویار اجرا شد تا قیمت دارو برای تولیدکنندگان داخلی واقعی شود، اما هزینه مردم بابت تهیه دارو افزایش نیاید. اینکه چقدر این طرح کارشناسی شده است، جای بحث و بررسی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح دارویار در حالی کلید ...

رشت- مدیرکل بیمه سلامت گیلان با اشاره به پوشش ۵۴ درصدی از جمعیت استان گفت: بیمه سلامت در طرح «دارویار» نقش تضمین پرداخت افزایش قیمت دارو به داروخانه را ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عاطف راد صبح ...

رشت- سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به نظارت بر «طرح دارویار» در داروخانه های استان گفت: با اجرای این طرح پرداختی های بیماریا کاهش داشته و یا تغییر نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ...

نایب رئیس انجمن داروسازان ایران، مهم ترین چالش پیش روی اجرای طرح ملی دارویار را، تداوم آن دانست .

سیدعلی فاطمی، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: برای ارزیابی آثار نتایج اجرای طرح ملی دارویار، نیاز به زمان داریم. زیرا، اگر ...

با اجرای طرح دارویار، کمبود قابل توجه اقلام دارویی که حتی شامل بسیاری از داروهای دم دستی هم بود ظرف یک تا دو ماه آینده به طور کامل از بین می رود.

...

رئیس سازمان غذا و دارو، از رفع ٣٠ درصد کمبودهای دارویی با اجرای طرح دارویار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام دارایی، با اشاره به اجرای طرح دارویار، گفت: ١١٩ قلم دارو با تجویز پزشک، تحت پوشش بیمه قرار می ...

رئیس سازمان غذا و دارو، از رفع ٣٠ درصد کمبودهای دارویی با اجرای طرح دارویار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام دارایی، با اشاره به اجرای طرح دارویار، گفت: ١١٩ قلم دارو با تجویز پزشک، تحت پوشش بیمه قرار می ...

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در طرح دارویار کسانی که هیچ بیمه ای نداشتند، به شکل رایگان بیمه شدند، گفت: ارز ترجیحی ۳۰۰ قلم داروی خارجی بدون تغییر مانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام دارایی در گفتگوی ...

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح دارویار گفت: کارشناسان و فعالان حوزه دارو رویکرد مثبتی نسبت به طرح دارویار دارند و چرخه تامین دارو با کمک تشکل های این حوزه اصلاح و تقویت می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام ...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضرورت نظارت دقیق بر نحوه اجرای طرح دارویار در بیمارستان ها به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در فرایند خدمت رسانی به بیماران را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، ...

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با اجرای طرح دارویار، کمبود قابل توجه اقلام دارویی که حتی شامل بسیاری از داروهای دم دستی هم بود ظرف یک تا دو ماه آینده به طور کامل از بین می رود.

به گزارش خبرگزاری ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان