روابط عمومی سازمان نظام پزشکی از تصویب نرخ جدید تعرفه های خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی در جلسه هیئت دولت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی نظام پزشکی اعلام کرد: با پیگیری های مستمر رئیس کل ...

رئیس سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه پایین نگه داشتن تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی باعث سوق دادن بخشی از جامعه پزشکی به سوی انجام تخلفات می شود؛ با ارائه مثالی گفت: سهم پزشک از یک جراحی آپاندیسیت در ...

رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به کاهش استقبال پزشکان از ورود به ۳ رشته تخصصی پزشکی گفت: با مشکل کمبود ورود پزشکان به رشته تخصصی بیهوشی مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، «محمد رئیس زاده» امروز در ...

رئیس هیئت مدیره انجمن علمی اخلاق پزشکی ایران با اشاره به ابلاغیه وزارت بهداشت در خصوص رعایت پوشش حرفه ای زنان کادر درمان گفت: موضوع پوشش حرفه ای و حجاب در راهنمای اخلاق حرفه ای لحاظ شده است.

به گزارش ...

رئیس سازمان نظام پزشکی با درخواست از دولت برای پذیرش افزایش ۴۶ درصدی تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی، بر لزوم افزایش پوشش بیمه ای برای جلوگیری از افزایش پرداخت از جیب مردم تأکید کرد.

محمد رئیس زاده در گفت وگو ...

رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به خالی ماندن ظرفیت برخی رشته های تخصصی پزشکی گفت: با مشکلی به نام مهاجرت شغلی پزشکان از رشته های تخصصی به انجام کارهای زیبایی مواجه شده ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ...

رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ، در واکنش به ادعای وجود فساد مالی در حوزه سلامت، گفت: فسادی که در حوزه سلامت روز به روز تشدید می شود، حاصل سیستم غلط است.

سیدموید علویان، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: فساد ...

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از نسخه نویسی سنتی وارد مرحله جدیدی به نام نسخه نویسی الکترونیک شدیم که شاید انجام این کار برای همکاران پیشکسوت سخت تر و برای پزشکان جوان راحت تر باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ...

رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ، معتقد است که بیمه ها در کشور ما «قُلّک» هستند و برای این ادعای خود، نکاتی را متذکر شد.

سیدموید علویان، در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر، که چرا معتقدید بیمه ها در کشور ما ...

اولین بانوی پزشک ایرانی که موفق شده قله اورست را فتح کند، درباره انگیزه اش برای صعود به ارتفاعات بالا، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم روز پزشک و داروساز که به میزبانی سازمان نظام پزشکی در سالن ...

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران گفت: در دو سال پاندمی کرونا، جراحان قلب اطفال، ۶۳ عمل موفق پیوند قلب اطفال را انجام دادند که رتبه اول را در دنیا به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رئیس زاده، به ...

موضوع مهاجرت پزشکان به کشورهای دیگر، یکی از چالش های اساسی در نظام سلامت کشور است که می بایست برای آن تدبیر و اندیشه کرد. زیرا، با این شرایط، مردم نباید در آینده بیمار شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم ...

نویسنده کتاب جامع «مقررات کاربردی پزشکی»، گفت: عمده خلاءهای موجود در کسب اطلاع پیرامون مباحث پزشکی و حقوقی کشور با انتشار کتاب جامع مقررات کاربردی پزشکی رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین رونمایی از کتاب جامع «مقررات کاربردی پزشکی» ...

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، بر نقش بیمه های برای کاهش هزینه های درمانی مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رئیس زاده، روز دوشنبه در مراسم رونمایی از طرح پوشش بیمه درمان تکمیلی خادمان سلامت که در سالن ...

برای اولین بار در کشور، خادمین سلامت تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مسائلی رئیس صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در مراسم رونمایی از طرح بیمه تکمیلی ...

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه تجویز و مصرف غیر منطقی دارو به اقتصاد درمان ضربه می زند، از جامعه پزشکی خواست در تجویز منطقی دارو، مساعدت لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، ...

عضو شورای عالی نظام پزشکی با بیان اینکه امروزه سلامت دهان و دندان دغدغه تمامی دولتمردان است، گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی، سلامت دهان و دندان از سبد خانوار خارج شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام عباسیان، با عنوان این ...

برخی مطب ها به خصوص دندان پزشکی ها، از بیماران خود می خواهند به جای استفاده از دستگاه کارتخوان، هزینه خدمت را کارت به کارت کنند.

...

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، از نقش ارزنده خبرنگاران متعهد در عرصه سلامت، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، نوشت: درس بزرگ عاشورا آزادگی و ...

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: آنچه در مطالعات اثبات شده وتوافق جهانی بر روی آن وجود دارد، این است که دوز یادآور واکسن کرونا، هم شدت بیماری و هم میزان مرگ و میر را کاهش می دهد.

به گزارش خبرگزاری ...

در سامانه سازمان نظام پزشکی به راحتی می توان نام هر فرد ارائه دهنده نظام سلامت را پیدا کرد.

...

رئیس کل، اعضای هیات رئیسه مجمع عمومی و برخی اعضای شورای عالی و مدیران سازمان نظام پزشکی با وزیر بهداشت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ابتدای این جلسه محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی به ...

دبیر شورای عالی نظام پزشکی، از پیشنهاد نامگذاری اول اسفند به عنوان روز «شهدای سلامت» به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

داریوش طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جامعه پزشکی از ابتدای کرونا همواره به هموطنان توصیه می کردند ...

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، رشته رادیولوژی را چشم بینا و نگاه نافذ علم پزشکی در دنیا دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین کنگره بین المللی انجمن رادیولوژی ایران، گفت: رادیولوژی امروز ...


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان